fargoth Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Noen som husker klimakrisen, global oppvarming og den stakkars isbjørnen? Det var jo så på moten for ikke så alt for lenge siden, nå er det jo finanskrisen det går i. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Noen som husker klimakrisen, global oppvarming og den stakkars isbjørnen? Det var jo så på moten for ikke så alt for lenge siden, nå er det jo finanskrisen det går i. I belive we are all fried. Vi har visstnok ikke noe ozonlag. Wait a minute.. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Hmm... Jo, tror jeg husker noe laaangt tilbake et sted :/ Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 krise meg her og krise meg der Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Noen som husker klimakrisen, global oppvarming og den stakkars isbjørnen? Det var jo så på moten for ikke så alt for lenge siden, nå er det jo finanskrisen det går i. Svaret på finanskrisen Lenke til kommentar
Nie Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Slå denne folkens! Jeg sov på hotell i natt, og jeg betalte ikke en krone. Og ingen jeg kjenner betalte heller. ^^ Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Sov du på hotell med en du ikke kjenner da? Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Da jeg var i Bodø for noen helger tilbake, måtte jeg dele rom med en jeg aldri hadde sett før. Utrolig nok kom vi kjempegodt overens ^^ Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Noen som husker klimakrisen, global oppvarming og den stakkars isbjørnen? Det var jo så på moten for ikke så alt for lenge siden, nå er det jo finanskrisen det går i. *youtube* Svaret på finanskrisen Og jeg som hele tiden har holdt en knapp på at det var jødene sin feil, men nå ser det altså ut til at det er kvinnene som er de egentlige synderne. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Noen som husker klimakrisen, global oppvarming og den stakkars isbjørnen? Det var jo så på moten for ikke så alt for lenge siden, nå er det jo finanskrisen det går i. *youtube* Svaret på finanskrisen Og jeg som hele tiden har holdt en knapp på at det var jødene sin feil, men nå ser det altså ut til at det er kvinnene som er de egentlige synderne. Neida, det er nok de homofile! Lenke til kommentar
Nie Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Sov du på hotell med en du ikke kjenner da?Jeg sov alene. x) Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Noen som husker klimakrisen, global oppvarming og den stakkars isbjørnen? Det var jo så på moten for ikke så alt for lenge siden, nå er det jo finanskrisen det går i. *youtube* Svaret på finanskrisen Og jeg som hele tiden har holdt en knapp på at det var jødene sin feil, men nå ser det altså ut til at det er kvinnene som er de egentlige synderne. Neida, det er nok de homofile! neppe de homofiles skyld, for hvem har skylda i homsepesten? Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Slå denne folkens!Jeg sov på hotell i natt, og jeg betalte ikke en krone. Og ingen jeg kjenner betalte heller. ^^ Tell me how! Lenke til kommentar
Nie Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Tell me how!Jeg vil ikke. Du blir bare sjalu, også mister det litt av glamouren... oO Okda. Jobb. Jobbet til 23 i går, og begynte på an i dag klokken 07, og da går det ikke busser. Så da får jeg sove gratis på hotellet jeg jobber. x) Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Da får vi skylle på muslimene. Eller de mørkhudete. Eller kanskje taterne. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Tell me how!Jeg vil ikke. Du blir bare sjalu, også mister det litt av glamouren... oO Okda. Jobb. Jobbet til 23 i går, og begynte på an i dag klokken 07, og da går det ikke busser. Så da får jeg sove gratis på hotellet jeg jobber. x) Fett nok det. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Jeg elsker hoteller. Å ligge i hotellsenger føles som å ligge i en sky. Jeg har aldri ligget i en sky, men jeg kan forestille meg at det er sånn det føles. :] Lenke til kommentar
Nie Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Må tilstå jeg ikke likte det noe særlig, det var alt for tomt i den store sengen, selv om jeg tullet ene dynen sammen slik at det så ut som om det egentlig lå noen der. Det funket liksom ikke. o_O Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Følte du deg så ensom? Jeg hadde ikke hatt noe imot å bo på et hotell. Å faktisk ha et hotellrom som bopel. Måtte vel kanskje ha hatt et kjøkken på rommet da, men ellers kunne det vært stilig. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Jeg elsker hoteller. Å ligge i hotellsenger føles som å ligge i en sky. Jeg har aldri ligget i en sky, men jeg kan forestille meg at det er sånn det føles. :] Kommer da an på hvilket hotell du er på... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg