Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som husker klimakrisen, global oppvarming og den stakkars isbjørnen? Det var jo så på moten for ikke så alt for lenge siden, nå er det jo finanskrisen det går i.

*youtube*

Svaret på finanskrisen

Og jeg som hele tiden har holdt en knapp på at det var jødene sin feil, men nå ser det altså ut til at det er kvinnene som er de egentlige synderne. :fun:

Lenke til kommentar
Noen som husker klimakrisen, global oppvarming og den stakkars isbjørnen? Det var jo så på moten for ikke så alt for lenge siden, nå er det jo finanskrisen det går i.

*youtube*

Svaret på finanskrisen

Og jeg som hele tiden har holdt en knapp på at det var jødene sin feil, men nå ser det altså ut til at det er kvinnene som er de egentlige synderne. :fun:

Neida, det er nok de homofile!

Lenke til kommentar

*youtube*

Svaret på finanskrisen

Neida, det er nok de homofile!

neppe de homofiles skyld, for hvem har skylda i homsepesten?

Lenke til kommentar
Tell me how!
Jeg vil ikke. Du blir bare sjalu, også mister det litt av glamouren... oO

Okda. Jobb. Jobbet til 23 i går, og begynte på an i dag klokken 07, og da går det ikke busser. Så da får jeg sove gratis på hotellet jeg jobber. x)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...