Gjest Slettet-77do0b Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Blir jeg den første til å si god morgen i dag? Ettersom det virker som om resten ikke har lagt seg engang enda? Lenke til kommentar
MSg Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 God morgen! Nei, jeg ble det.. Du snakket bare om å gjøre det. Stod opp kl. 08:00 i dag. Oppdaget i går kveld at jeg har eksamen i markedsføring i morgen. Tenkte jeg skulle lese litt i løpet av dagen. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 God morgen alle sammen=) Er en stund siden jeg sto opp, men nå kan jeg si det og mene det Håper godtfolket har det bra. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Det var en sublimental message inne i teksten min der, så indirekte ble jeg først! Lenke til kommentar
MSg Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 (endret) Pft - du er bare sjalu fordi jeg er kulere enn deg.. Jeg har fått bobleplastsprekkesimulatorboks :!: Fluesopp: Godtfolket har det topp, til tross for eksamensnerver og det faktum at jeg ikke finner bøkene, kompendiet eller notatene mine i faget.. Endret 30. november 2008 av Mathiassky Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Håper det løser seg Math=) At du finner bøkene dine osv. mener jeg, så du får lest litt ihvertfall. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Satser på det. Regner med jeg finner dem i løpet av dagen. Skjønt, det hjelper kanskje ikke å sitte her og glo.. Men markedsføring er ganske plankekjøring. Men er greit å reperere litt. Hva er dine planer for dagen? Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 GOOOOD MORRA!!! (oo jeg ble først til å si DET) Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Godmorgen ja! Ski på tv er fint. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 (endret) Skal bære inn en 3 og en 2 seters sofa som vi har fått=) Så blir det og rydde litt tenker jeg. Etterpå må jeg ta ut hovedkortet og skifte kjølepasta på NB og Mosfetene. Til slutt så blir det bare og kose seg med samboern Pass på og spise sikkelig når du skal lese til prøve, pass ogå på og ta pauser. Du vet sikkert alt dette, men jeg må si i fra uansett;) Og jeg oppfordrer alle som liker pannekaker og ta avataren jeg har:P Endret 30. november 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Pannekaker er nam.. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 VI LAGER PEPPERKAKER IDAG!!! Namm, deig. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Vi har pepperkakedeig i kjøleskapet........ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Fluesopp, kva for farge har sofaen? Er på jakt etter ein raud skjønar du. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 (endret) Skal bære inn en 3 og en 2 seters sofa som vi har fått=)Så blir det og rydde litt tenker jeg. Etterpå må jeg ta ut hovedkortet og skifte kjølepasta på NB og Mosfetene. Til slutt så blir det bare og kose seg med samboern Pass på og spise sikkelig når du skal lese til prøve, pass ogå på og ta pauser. Du vet sikkert alt dette, men jeg må si i fra uansett;) Og jeg oppfordrer alle som liker pannekaker og ta avataren jeg har:P Stas med nye sofaer. Får ny sofa snart jeg også. Jepp da - alt under kontroll. Pauser blir det nok av, mat blir det værre med. Men skal da alltids klare å tylle i meg ei skive eller to. Fluesopp, kva for farge har sofaen? Er på jakt etter ein raud skjønar du. Har to treseters du kan få, dog ikke røde.. Heller mer mørkeblå/lilla =b Endret 30. november 2008 av Mathiassky Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Den sofaen vi har er grå og stygg, de som skal inn er blå\lilla med store fluffy puter:D De har vært brukt, men er meget pent behandlet. Tror de blir mye finere i stua enn den vi har nå.."frysninger" Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Overraskande kor mykje gardiner kan ha å sei for korleis "feelinga" i eit rom blir. Mamma bytta ut alle gardinene på kjøkkenet frå nokre gamle blå til nokre lyse julegardiner, og rommet virkar med ein gong større. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Jeg var akkurat ute og prøvekjørte min nye mooopeeed Nå trenger jeg bare lappen... Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Svarte fa**! Noen har hacket WoW-kontoen min! Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 En kan se på det som tyveri, eller man kan se på det som en befrielse fra en ond, ond sirkel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg