Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Det skal alltid være en mann. Hadde vært mer pirrende om det var en lærbekledd kvinne der ute i skauen med fotlenke og 40 hengelåser :love: .
Hehe ja det hadde jo vert noe. Men jeg reagerte litt på at han var alene. Slik jeg har forstått det er det et temmelig kurant bondage-miljø i de fleste større byer i Norge, og jeg er sikker på at det finnes folk i Lindås som ville fått stort utbytte av å være den som lenket ham fast til trærne. Dog var vel kanskje litt av gleden å gjøre det selv. (?).
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skulle prøvesmake på et par flasker vin, men begge var utstyrt med trekork (som ikke når over flasketuten). Jeg har ingen korketrekker. Går det an å ta opp disse med tradisjonelt kjøkkenutstyr, eller må jeg traske ned på supern?

Har du en skrue og ei saks?

I såfall burde du kunne få de opp uten korktrekker.

Lenke til kommentar

Nei fy faen altså.

Skulle se med hjartet på rette staden, hadde tatt det opp og greier. Og tror du faen ikke de derre jævlene i NRK hadde satt programmet litt senere enn tiden som lå inne på dekoderen min?

JO FY FAEN ALTSÅ. AKKURAT PÅ den HELVETES slutten, så slutta FAENSKAPET å ta opp programmet.

RAAAAAAAAAAAAAAAAAAGEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE.

Edit: [05:01:22] <+Fluffles>Playing: "The Ink Spots - I Don't Want To Set The World On Fire" (320kbps - 44kHz - Stereo)

Chill.

Endret av FluffyPinkSheep
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...