fargoth Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Det skal alltid være en mann. Hadde vært mer pirrende om det var en lærbekledd kvinne der ute i skauen med fotlenke og 40 hengelåser .Hehe ja det hadde jo vert noe. Men jeg reagerte litt på at han var alene. Slik jeg har forstått det er det et temmelig kurant bondage-miljø i de fleste større byer i Norge, og jeg er sikker på at det finnes folk i Lindås som ville fått stort utbytte av å være den som lenket ham fast til trærne. Dog var vel kanskje litt av gleden å gjøre det selv. (?). Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Ha ha, husker da jeg først leste den artikkelen. Ah, the laughs ... fargoth, du har nok rett i det ja. Lurer litt på hvor de er da. Utestedene stengte 2:30 og de er liksom ikke av naschspiel-typen noen av de Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 (endret) Skulle prøvesmake på et par flasker vin, men begge var utstyrt med trekork (som ikke når over flasketuten). Jeg har ingen korketrekker. Går det an å ta opp disse med tradisjonelt kjøkkenutstyr, eller må jeg traske ned på supern? Endret 30. november 2008 av Quicko Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Da tipper jeg på svett gruppesex på en av de trange hyblene, gjerne med innslag av lær, hengelåser og en elektrisk vinsj. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 fargoth, du har nok rett. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Skulle prøvesmake på et par flasker vin, men begge var utstyrt med trekork (som ikke når over flasketuten). Jeg har ingen korketrekker. Går det an å ta opp disse med tradisjonelt kjøkkenutstyr, eller må jeg traske ned på supern? Har du en skrue og ei saks? I såfall burde du kunne få de opp uten korktrekker. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Det går også fint å dytte korken inn i flasken. Du finner alltid noe som er langt og tynt nok (hey-o!), og så lenge korken er hel og du gjør det riktig popper den ut og du kan helle vinen ut i en karaffel. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 mMmm ... Ostesmørbrød med oregano og piri piri, Urge og South Park. Og damene kom hjem etter hvert de også. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Tror ikke jeg har saks eller skrue i leiligheten (likevel er den full av all mulig unødvendig dritt). Tenkte ikke over å ploppe korken nedi flaska. Håper det ikke blir maks irriterende å helle etterpå. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Hmm ... Sigg nå høres godt ut ... Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Jeg sitter faktisk og tenker på det samma - For røyk høres godt ut, men jeg veit ikke om jeg gidder å gå ut. Lenke til kommentar
Rodion Raskolnikov Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 faen gejg er full. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 gå å legg deg Rodion!! For det skal nemlig jeg Lenke til kommentar
Rodion Raskolnikov Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 pfft,"!! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Jeg sitter faktisk og tenker på det samma - For røyk høres godt ut, men jeg veit ikke om jeg gidder å gå ut. Ja, der har du det ... Det er så gidd å gå ut, og når man først er ute, er det så ork å gå inn Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 (endret) Nei fy faen altså. Skulle se med hjartet på rette staden, hadde tatt det opp og greier. Og tror du faen ikke de derre jævlene i NRK hadde satt programmet litt senere enn tiden som lå inne på dekoderen min? JO FY FAEN ALTSÅ. AKKURAT PÅ den HELVETES slutten, så slutta FAENSKAPET å ta opp programmet. RAAAAAAAAAAAAAAAAAAGEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE. Edit: [05:01:22] <+Fluffles>Playing: "The Ink Spots - I Don't Want To Set The World On Fire" (320kbps - 44kHz - Stereo) Chill. Endret 30. november 2008 av FluffyPinkSheep Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Fffffffffuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu- Det suger. Jeg laster ned Rodney Carrington Live nå, fy faen, den mannen er genial! Anbefales ^^ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Jeg laster ned Mile High sesong 1 og 2, gudene skal vite at jeg gleder meg til å se igjen den serien, har ikke sett den siden jeg var i London for 5-6 år siden elns. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Bør man ha sett Batman Begins for å se the dark night? Neh - jeg har ikke sett den. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Jeg så de begge og syns fortsatt at de gamle Batman-filmene var mye bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg