Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Så de live i sommer. Får fortsatt spontanejakulasjon av å tenke på det.
It was Never Too Loud?

:wee:

Husker ikke hva de spilte (hadde aldri hørt dem (eller om dem) før, men det var jaggu ikke viktig. Danko Jones eier enhver scene. Personen Danko Jones er helt vanvittig kul, og musikken EIER live. Er ikke så verst i studio heller, men blir litt ensformig i lengden.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Datasmurf: Det får du gjort på alle seriøse bensinstasjoner. Du har nemlig krav på å få igjen panten ALLE steder som selger ting med pant på. I alle fall alle faste utsalgssteder.

Hmm, har til gode å oppleve dette her på Steinkjer, men kanskje, kanskje.

Men så igjen ... Steinkjer er stedet hvor kiosken i sentrum stenger seks på ettermiddagen på lørdager (og sikkert andre dager også) og ikke har søndagsåpent -_-

Har dere ikke døgnåpne bensinstasjoner? Fail.

Joda, men de er langt unna, og det hjelper ikke mye uten særlig med penger uansett.

Lenke til kommentar
Datasmurf: Det får du gjort på alle seriøse bensinstasjoner. Du har nemlig krav på å få igjen panten ALLE steder som selger ting med pant på. I alle fall alle faste utsalgssteder.

Men så igjen ... Steinkjer er stedet hvor kiosken i sentrum stenger seks på ettermiddagen på lørdager (og sikkert andre dager også) og ikke har søndagsåpent -_-

Bwahaha! Fantastisk! :D Steinkjer er VIRKELIG en drittplass! Selv Bjerkvik har døgnåpen bensinstasjon :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
Overraskende mye folk her i aften. Bare drita 30-åringer eller?

Nai. Eit par (berre eit?) år eldre enn deg, men dog har du langt fleire postar enn meg.

Eg respekterar deg, skal vite. :)

Lenke til kommentar

Bwahaha! Fantastisk! :D Steinkjer er VIRKELIG en drittplass! Selv Bjerkvik har døgnåpen bensinstasjon :p

Vi har en døgnåpen bensinstasjon, men den ligger for langt unna til at jeg generelt orker å gå dit, vet ikke engang om det er fortau dit, siden den ligger ved europaveien :p

Dessuten er det hålke ute og ikke strødd så godt :p

Er vel skremmende lite 30-åringer på forumet da.

Er en del vil jeg tro.

Lenke til kommentar

Som om 30 er så gammelt. Problemet er heller at årene går fortere desto eldre man blir. Jeg synes dagene, ukene og månedene har begynt å fly av gårde, og jeg har det ikke SÅ utrolig fett at det gjør noe.

Da jeg var et lite barn, var 1 år en evighet.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar
Herre, her sitter jeg på rommet mitt hele kvelden, så går jeg ut og blir møtt av et bomba kjøkken og de jeg bor med er ikke å finne :p

Lurer på hva som har skjedd, jeg orker ikke å begynne å rydde eller styre :p

Gjør som meg, flytt på akkurat nok skitne tallerkner til at du kommer til det du trenger.

Foreslår at du sparer South Park-episoden litt til. Er vel flere måneder til neste, dersom du er på den siste i sesongen.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar
Herre, her sitter jeg på rommet mitt hele kvelden, så går jeg ut og blir møtt av et bomba kjøkken og de jeg bor med er ikke å finne :p

Lurer på hva som har skjedd, jeg orker ikke å begynne å rydde eller styre :p

De har hatt seg et deilig måltid samt noe godt å drikke før det bar avsted videre ut i natten. Det er nok ordnet opp i i løpet av ettermiddagen i morgen.

Edit: Fant denne linken i en annen sex-tråd her på forumet. Jeg synes dette er feiende flott! Kudos til den skinnkledde mannen for å være såpass frimodige at han faktisk går til det skrittet å ikle seg lær å bedrive selvpåført bondage i de norske skoger. Det fortjener nesten litt respekt, han hadde tross alt rigget til med elektrisk vinsj og greier. :D

Endret av fargoth
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...