hylo Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 (endret) Sprett eller stopp? Men neida, hørtes greit ut det. Da får jeg holde kjeft om hvor mye jeg tar i diverse øvelser.Stopper selvfølgelig helt opp. Sprett i knebøy hørtes forferdelig farlig ut! Herrbrun: Jeg er ikke store karen, nei! Endret 30. november 2008 av Hylo Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Jeg trener når jeg orker,og følger ikke noe opplegg. 'Spiser hva jeg vil,når jeg vil. All hail the dude who got it all right! The trønder way! Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 (endret) Tenkte ikke fjortissprett ala benk, heller det at uten en veldig markert stopp er det veldig mye elastisitet i kroppen som hjelper til. Dersom man er shredded to the bone er ikke 172/73 kg så dårlig akkurat. Er 181-183/81 kg nå, men føler meg farlig tynn der jeg ikke burde være det. Endret 30. november 2008 av Quicko Lenke til kommentar
hylo Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Tenkte ikke fjortissprett ala benk, heller det at uten en veldig markert stopp er det veldig mye elastisitet i kroppen som hjelper til.Skjønner, skjønner. Men det hørtes farlig ut for det. Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 WALL-E er faktisk en kjempefin film Hadde ingen idè eller forhåpninger om filmen. Ble litt satt ut Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 (endret) Er egentlig fornøyd med opplegget jeg har nå. Kommer inn, og bytter på mellom roing/benk/dips/knebøy. Få øvelser gjør at jeg kan fokusere mer på det jeg har, og bli sterkere der. Tar 3 sett, og blir ferdig rimelig fort. Det var bare det å dra dit regelmessig, og for ikke å snakke om spisinga. Kroppen min orker ikke særlig mat, og for å ikke rase ned i vekt holder jeg meg i live av junkfood. Det er åpenbart at det suger treningsmessig, men jeg føler jeg ikke har noe annet valg. Har falt ned 15 kg i vekt etter et par måneders avbrekk fra å stappe i meg mat og trene tidligere. Kanskje Black Hole fungerer? Lættis navn vaffal. Endret 30. november 2008 av Quicko Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Damn. Du er liiiiten, mann! Små menn er kule. Matte anyone? Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 (endret) Jeg tok et studie for å komme meg unna matte og fysikk. Etter å ha gått her en stund, så virker ikke matte så ille likevel. Ordrett pugging av enorme samlinger av bøker iz funz. Endret 30. november 2008 av Quicko Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Så hvor mye tar dere treningsentusiaster i benkpress da? Trener litt jeg også, men jeg er ganske så spinkel. Føler egentlig at jeg må legge på meg hvis jeg skal klare å bli no sterkere Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Jeg tok et studie for å komme meg unna matte og fysikk. Etter å ha gått her en stund, så virker ikke matte så ille likevel. Ordrett pugging av enorme samlinger av bøker iz funz. Hva studerer du nå da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 (endret) HS sikkert Endret 30. november 2008 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 (endret) Mest aktiv i World of Warcraft ( 1061 innlegg / 76% av dette medlemmets aktive innlegg ) Må jeg virkelig svare på det Steffen? Trener kun med manualer, så jeg slipper å være avhengig av å spørre folk eller dra med meg en tilfeldig slask. Har i tillegg trent med lave vekter, fordi jeg nettopp har fått ræva i gir for første gang siden sommerferien. Studerer medisin nå, i Slovakia (dette har du spurt om før, Herrbrun! Du var grensevakt i forsvaret, og vurderte å starte selv). Nedspamminga av DNFK er fordi jeg ikke har lyst til å starte på biokjemiboka jeg har lånt av en kamerat helt enda. Endret 30. november 2008 av Quicko Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Hehe, okei, trener mest med manualr + pushups selv. Benken blir lite brukt da jeg ikke har spotter til å passe på ( gikk ganske dårlig en gang ) ... Faen, denne "skrivefeil" rettingen i Google Chrome er litt irriterende Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Jeg er ikke så god på å huske navn, Quicko Jeg er forøvrig vakt, men ikke grensevakt Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Hvilket transportmiddel bruker dyrene i jungelen? bambus Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 fargoth: HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Er ikke overtrøtt nok til å få lættis av så tørre vitser enda. Ble mer irritert fordi jeg ikke klarte å gjette riktig svar. Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 @fargoth: Instesant lesing. Du som har peilng. Hva bruker de dersom bambusen knekt? Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 (endret) JAGUAR? Den satt langt inne, men tror jeg eide det spørsmålet. Endret 30. november 2008 av Quicko Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 MORDI? ... beklager Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg