Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alle melkeprodukter eier krydderier. Skyll munnen i et glass melk, eller bælm hele flaska. Selvfølgelig, det er feigingmetoden, og jeg tviler på at Daniel kommer til å gjøre det.

Har alltid 3 liter H-melk liggende. Hjelper litt at utløpsdatoen er i slutten av februar.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar
Orker ikke tenke på treningsteori lenger. Var innom treningsforum i dag, og tittet litt på alle de som starta å trene LENGE etter meg, og har lekre muskuløse kropper nå.

Hvorfor må jeg være en slask? :cry:

Hvorfor gidder du å tenke på hva andre oppnår? Tenk på dine egne mål mann!

Tenk på deg selv, ikke hva andre oppnår, du vinner mer av det. Og du klarer å holde motet oppe lenger. :)

Endret av Hylo
Lenke til kommentar
En gang i tiden, ja :p
Huff og huff, har du gått tilbake til curlsa? :--(

Haha, på ingen måte. Har ikke tatt curls siden jul, tror jeg :p Men har heller ikke hatt en ordentlig treningsøkt siden juli. Er på gymmet og tar bøy, mark og roing en gang iblant, men jeg klarer ikke motivere meg til styrketrening når jeg må trene alene. Er på en bitteliten base i militæret, ingen andre gidder å trene med meg :p Løpeturer o.l. funker alene, men ikke styrketrening. Bytter tjenestested etter jul, så blir forhåpentligvis andre boller da. I mellomtiden jobber vi med kondis og en bøyøkt i ny og ne.

Lenke til kommentar
Orker ikke tenke på treningsteori lenger. Var innom treningsforum i dag, og tittet litt på alle de som starta å trene LENGE etter meg, og har lekre muskuløse kropper nå.

Hvorfor må jeg være en slask? :cry:

Mest aktiv i World of Warcraft

( 1061 innlegg / 76% av dette medlemmets aktive innlegg )

Derfor. :p

Lenke til kommentar

Har såvidt lært meg riktig kroppsholdning, og teknikken begynner å sitte i de fleste øvelsene. Trenger bare et stabilt eksamensnervefritt miljø og nok energi til å spise riktig mat.

Så skal det bli muskler! Har også vurdert trashbulking for å øke styrken og ikke føle meg så liten.

Cypheron: Jeg er recovering addict for tida, postcounten lå på godt over 80% før. Jeg synes det gir et feilaktig bilde av meg, fordi jeg bruker andre fora til andre ting. Hvorfor lese om trening på diskusjon.no når man kan gjøre det på treningsforum, for eksempel?

Endret av Quicko
Lenke til kommentar
Haha, på ingen måte. Har ikke tatt curls siden jul, tror jeg :p Men har heller ikke hatt en ordentlig treningsøkt siden juli. Er på gymmet og tar bøy, mark og roing en gang iblant, men jeg klarer ikke motivere meg til styrketrening når jeg må trene alene. Er på en bitteliten base i militæret, ingen andre gidder å trene med meg :p Løpeturer o.l. funker alene, men ikke styrketrening. Bytter tjenestested etter jul, så blir forhåpentligvis andre boller da. I mellomtiden jobber vi med kondis og en bøyøkt i ny og ne.

Så lenge du ikke gir deg så. :)

Ny pers i bøy på fredag for min del. Det var kjekt.

Quicko: Ikke gidd å bulke. Ta deg heller sammen og spis skikkelig og tren hardt. Om du spiser nogenlunde og trener nogenlunde vil resultatene komme.

Endret av Hylo
Lenke til kommentar

Så lenge du ikke gir deg så. :)

Ny pers i bøy på fredag for min del. Det var kjekt.

Quicko: Ikke gidd å bulke. Ta deg heller sammen og spis skikkelig og tren hardt. Om du spiser nogenlunde og trener nogenlunde vil resultatene komme.

Mye?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...