Mato Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 hømm byen eller sove , vet da pokker Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 (endret) Alle melkeprodukter eier krydderier. Skyll munnen i et glass melk, eller bælm hele flaska. Selvfølgelig, det er feigingmetoden, og jeg tviler på at Daniel kommer til å gjøre det. Har alltid 3 liter H-melk liggende. Hjelper litt at utløpsdatoen er i slutten av februar. Endret 30. november 2008 av Quicko Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Bare synd at White Russian smaker HÆST!Agreed. Trener du 5x5, Herrbrun? Jeg syntes jeg så noen poster i treningsdelen av deg der. En gang i tiden, ja Lenke til kommentar
hylo Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 En gang i tiden, ja Huff og huff, har du gått tilbake til curlsa? :--( Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 (endret) Orker ikke tenke på treningsteori lenger. Var innom treningsforum i dag, og tittet litt på alle de som starta å trene LENGE etter meg, og har lekre muskuløse kropper nå. Hvorfor må jeg være en slask? Endret 30. november 2008 av Quicko Lenke til kommentar
hylo Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 (endret) Orker ikke tenke på treningsteori lenger. Var innom treningsforum i dag, og tittet litt på alle de som starta å trene LENGE etter meg, og har lekre muskuløse kropper nå. Hvorfor må jeg være en slask? Hvorfor gidder du å tenke på hva andre oppnår? Tenk på dine egne mål mann! Tenk på deg selv, ikke hva andre oppnår, du vinner mer av det. Og du klarer å holde motet oppe lenger. Endret 30. november 2008 av Hylo Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 En gang i tiden, ja Huff og huff, har du gått tilbake til curlsa? :--( Haha, på ingen måte. Har ikke tatt curls siden jul, tror jeg Men har heller ikke hatt en ordentlig treningsøkt siden juli. Er på gymmet og tar bøy, mark og roing en gang iblant, men jeg klarer ikke motivere meg til styrketrening når jeg må trene alene. Er på en bitteliten base i militæret, ingen andre gidder å trene med meg Løpeturer o.l. funker alene, men ikke styrketrening. Bytter tjenestested etter jul, så blir forhåpentligvis andre boller da. I mellomtiden jobber vi med kondis og en bøyøkt i ny og ne. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Orker ikke tenke på treningsteori lenger. Var innom treningsforum i dag, og tittet litt på alle de som starta å trene LENGE etter meg, og har lekre muskuløse kropper nå. Hvorfor må jeg være en slask? Mest aktiv i World of Warcraft ( 1061 innlegg / 76% av dette medlemmets aktive innlegg ) Derfor. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 (endret) Har såvidt lært meg riktig kroppsholdning, og teknikken begynner å sitte i de fleste øvelsene. Trenger bare et stabilt eksamensnervefritt miljø og nok energi til å spise riktig mat. Så skal det bli muskler! Har også vurdert trashbulking for å øke styrken og ikke føle meg så liten. Cypheron: Jeg er recovering addict for tida, postcounten lå på godt over 80% før. Jeg synes det gir et feilaktig bilde av meg, fordi jeg bruker andre fora til andre ting. Hvorfor lese om trening på diskusjon.no når man kan gjøre det på treningsforum, for eksempel? Endret 30. november 2008 av Quicko Lenke til kommentar
hylo Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 (endret) Haha, på ingen måte. Har ikke tatt curls siden jul, tror jeg Men har heller ikke hatt en ordentlig treningsøkt siden juli. Er på gymmet og tar bøy, mark og roing en gang iblant, men jeg klarer ikke motivere meg til styrketrening når jeg må trene alene. Er på en bitteliten base i militæret, ingen andre gidder å trene med meg Løpeturer o.l. funker alene, men ikke styrketrening. Bytter tjenestested etter jul, så blir forhåpentligvis andre boller da. I mellomtiden jobber vi med kondis og en bøyøkt i ny og ne. Så lenge du ikke gir deg så. Ny pers i bøy på fredag for min del. Det var kjekt. Quicko: Ikke gidd å bulke. Ta deg heller sammen og spis skikkelig og tren hardt. Om du spiser nogenlunde og trener nogenlunde vil resultatene komme. Endret 30. november 2008 av Hylo Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Jeg trener når jeg orker,og følger ikke noe opplegg. ' Spiser hva jeg vil,når jeg vil. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 (endret) Husker jeg rett var du relativt dårlig i bøy til å være voksen mann, Hylo. Hvor mye tar du nå? Edit: No offence, selvfølgelig. Jeg er rass selv, fordi jeg brukte flere år før jeg lærte meg riktig teknikk. Endret 30. november 2008 av Quicko Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Haha, på ingen måte. Har ikke tatt curls siden jul, tror jeg Men har heller ikke hatt en ordentlig treningsøkt siden juli. Er på gymmet og tar bøy, mark og roing en gang iblant, men jeg klarer ikke motivere meg til styrketrening når jeg må trene alene. Er på en bitteliten base i militæret, ingen andre gidder å trene med meg Løpeturer o.l. funker alene, men ikke styrketrening. Bytter tjenestested etter jul, så blir forhåpentligvis andre boller da. I mellomtiden jobber vi med kondis og en bøyøkt i ny og ne. Så lenge du ikke gir deg så. Ny pers i bøy på fredag for min del. Det var kjekt. Quicko: Ikke gidd å bulke. Ta deg heller sammen og spis skikkelig og tren hardt. Om du spiser nogenlunde og trener nogenlunde vil resultatene komme. Mye? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Quicko: Hehe, synd at ikke innleggene i Sosialt telles ^^ Lenke til kommentar
hylo Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Husker jeg rett var du relativt dårlig i bøy til å være voksen mann, Hylo. Hvor mye tar du nå? 140kgx5 under parallell her på fredag. Er det dårlig når du veier 73kg og er 172cm høy? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Weee, trening diskuteres i kaféen! Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 (endret) Sprett eller stopp? Men neida, hørtes greit ut det. Da får jeg holde kjeft om hvor mye jeg tar i diverse øvelser. Hadde jeg hatt MYE mer masse rundt triceps, trapezius og latsa ville jeg faktisk vært fornøyd med kroppen min nå. Endret 30. november 2008 av Quicko Lenke til kommentar
zennox Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Jeg trener når jeg orker,og følger ikke noe opplegg. 'Spiser hva jeg vil,når jeg vil. All hail the dude who got it all right! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Husker jeg rett var du relativt dårlig i bøy til å være voksen mann, Hylo. Hvor mye tar du nå? 140kgx5 under parallell her på fredag. Er det dårlig når du veier 73kg og er 172cm høy? Damn. Du er liiiiten, mann! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Heller trenning en diskutere matte! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg