Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hadde jeg vært i Oslo hadde jeg gjort det. Synd jeg er på andre kanten av landet.
Jeg tror det er hovedkortet som er gåent. Med mindre begge rambrikkene tok kvelden samtidig, og det er ikke så veldig sannsynlig. Det kan jo være cpu-en og selvfølgelig, men... Den starter ikke opp i det hele tatt. Innimellom rykker det litt i skjermkort og cpu-viften, men det er alt.

Skal mase så mye at foreldrene mine gir seg .. hmmm
Eventuelt søke media, og satse på at de ikke maser
Lenke til kommentar
Jeg skal bli gravid. :wee:
Bevis på at selvinnsikt ikke trenges for å bli gravid, kun åpne bein.
Charming as always. Fikk du med deg resten av diskusjonen, inkludert det innlegget om at jeg skrev det for å få i gang en diskusjon? :wee:

Har ikke tid til sånt, jeg forholder meg kun til enkeltposter. Samtaler er for MSN, ikke forumet.

Lenke til kommentar
Jeg kan godt være tilskuer av deg og din utkårede under akten Eplefe.

Everybody needs a lærling.

Kan lære deg jeg, vise deg litt åssen det skal gjøres, vi er riktig nok av samme kjønn, men såpe finnes i litervis, varmt vann og.

Vil gjerne lære av en som kan det, ellers takk.

Lenke til kommentar

Ha ha, følte meg litt fjortis-gangster i sted da jeg var å slengte sengetøy i vaskemaskina.

Sto utom fellesbygget med joggebuksa på ræva, vannflaske i lomma, gul, stor t-skjorte, åpen hettegenserjakke-ting, pannebånd og sigg =P

Myste på fjortischicks som "jogga" rundt på isen i el og var SÅ sporty og friske og yeah :p

Lenke til kommentar
Ha ha, følte meg litt fjortis-gangster i sted da jeg var å slengte sengetøy i vaskemaskina.

Sto utom fellesbygget med joggebuksa på ræva, vannflaske i lomma, gul, stor t-skjorte, åpen hettegenserjakke-ting, pannebånd og sigg =P

Myste på fjortischicks som "jogga" rundt på isen i el og var SÅ sporty og friske og yeah :p

Heh. Ser det for meg. *se for meg*

*plutselig kvalme*

Lenke til kommentar

Jeg sto opp nå. Wohei.

Det ER wohei jo! FOR! Jeg og min søster skal spise biff i dag ^^

Åååå biff. Biff med fløtegratinerte poteter, løkringer, bacon, salat og tomat. Glem ikke peppersausen. Kjøttet er medium stekt og gralalaarrrwwwlwllaaaaahhabblaarrrhg (Det skulle være Homer sine sikle-lyder)

Biff :wub:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...