Eplefe Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Jeg skal bli gravid. Bevis på at selvinnsikt ikke trenges for å bli gravid, kun åpne bein.Charming as always. Fikk du med deg resten av diskusjonen, inkludert det innlegget om at jeg skrev det for å få i gang en diskusjon? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Hadde jeg vært i Oslo hadde jeg gjort det. Synd jeg er på andre kanten av landet.Jeg tror det er hovedkortet som er gåent. Med mindre begge rambrikkene tok kvelden samtidig, og det er ikke så veldig sannsynlig. Det kan jo være cpu-en og selvfølgelig, men... Den starter ikke opp i det hele tatt. Innimellom rykker det litt i skjermkort og cpu-viften, men det er alt. Skal mase så mye at foreldrene mine gir seg .. hmmmEventuelt søke media, og satse på at de ikke maser Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Jeg skal bli gravid. Bevis på at selvinnsikt ikke trenges for å bli gravid, kun åpne bein.Charming as always. Fikk du med deg resten av diskusjonen, inkludert det innlegget om at jeg skrev det for å få i gang en diskusjon? Har ikke tid til sånt, jeg forholder meg kun til enkeltposter. Samtaler er for MSN, ikke forumet. Lenke til kommentar
binko Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Jeg kan godt være tilskuer av deg og din utkårede under akten Eplefe. Everybody needs a lærling. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Jeg kan godt være tilskuer av deg og din utkårede under akten Eplefe. Everybody needs a lærling. Kan lære deg jeg, vise deg litt åssen det skal gjøres, vi er riktig nok av samme kjønn, men såpe finnes i litervis, varmt vann og. Lenke til kommentar
binko Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Jeg kan godt være tilskuer av deg og din utkårede under akten Eplefe. Everybody needs a lærling. Kan lære deg jeg, vise deg litt åssen det skal gjøres, vi er riktig nok av samme kjønn, men såpe finnes i litervis, varmt vann og. Vil gjerne lære av en som kan det, ellers takk. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Har ikke tid til sånt, jeg forholder meg kun til enkeltposter. Samtaler er for MSN, ikke forumet.Det forklarer en del. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Vil gjerne lære av en som kan det, ellers takk. Hvorfor skal jeg ha mindre erfaring av andre? Eple, har jeg liten erfaring? Du har jo litt innsikt i mitt liv Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Ha ha, følte meg litt fjortis-gangster i sted da jeg var å slengte sengetøy i vaskemaskina. Sto utom fellesbygget med joggebuksa på ræva, vannflaske i lomma, gul, stor t-skjorte, åpen hettegenserjakke-ting, pannebånd og sigg =P Myste på fjortischicks som "jogga" rundt på isen i el og var SÅ sporty og friske og yeah Lenke til kommentar
binko Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Ha ha, følte meg litt fjortis-gangster i sted da jeg var å slengte sengetøy i vaskemaskina.Sto utom fellesbygget med joggebuksa på ræva, vannflaske i lomma, gul, stor t-skjorte, åpen hettegenserjakke-ting, pannebånd og sigg =P Myste på fjortischicks som "jogga" rundt på isen i el og var SÅ sporty og friske og yeah Heh. Ser det for meg. *se for meg* *plutselig kvalme* Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) Mangler bare 50 Cent som du spiller så høyt mobilen din klarer da, Datasmurf. edit: På høyttaler selvsagt. Endret 16. januar 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Ha ha, sant. Tror heller jeg går for å dundre Oral Bee fra den da ja Bare synd at alt forsvant forleden *sippe* Tror jeg Dr. Dre - Still DRE i sånn fancy ringetone-versjon på den gamle mobilen min da. Kanskje jeg skal fyre opp den når jeg går og henter vasken Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Alle hater Oral Bee Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Fy faen som det spammes her Jeg ser Rambo: First blood Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Jeg sitter og bokstavelig talt koser med billettene jeg har i lommeboken. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Før jeg forsvinner her ifra (kan jo ikke ha uenighet her) må jeg jeg bare dele enda en liten kuriositet med dere: - Om et år og ti dager (SO6' åpningstid) vil Forumkaféen ha 680 928 innlegg, altså 34 046 sider. hei skarstad :) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) Skal ALLE begynne å skifte visningsnavn nå sånn plutselig? Jeg synes jeg må sjekke visningsnavn-historikken på halvparten av folka jeg møter på Endret 16. januar 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Jeg sto opp nå. Wohei. Det ER wohei jo! FOR! Jeg og min søster skal spise biff i dag ^^ Åååå biff. Biff med fløtegratinerte poteter, løkringer, bacon, salat og tomat. Glem ikke peppersausen. Kjøttet er medium stekt og gralalaarrrwwwlwllaaaaahhabblaarrrhg (Det skulle være Homer sine sikle-lyder) Biff :wub: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg