marlboro! Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Nei. Jeg sier at jeg vil ha en sokk nettopp fordi jeg vil ha en sokk. Gutter kan ikke si hva de vil ha engang, og hvis de gjør det er det totalt urealistiske ting Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 (endret) *snip* Nå tenkte jeg litt underpants gnomes da jeg leste det der. "Phase 3: Profit!" Er jo igrunn rimelig døvt å være med moren sin på fest da. Hvorfor i all verden ble du med på det? Jeg har lovet muttern at jeg skal kjøre hu og typen til/fra julebord en eller annen gang i desember. (Er den eneste i familien med flere enn 2 seter i bilene) Det blir sikkert kjempegøy. . . Snakker du om marlboro!? Min liste, easypeasy; Gavekort, XXL Gavekort, Platekompaniet Hårkutter. t00t! Endret 29. november 2008 av Volcov Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Jeg måtte! (også fikk jeg sjokolade) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Atsjonas, søss får nok dildoer og naughty undertøy av alle guttene som beiler henne, minstesøss har til gode å få noe sånt, takke faen for det. Jeg er lei av at mamma klikker vinkel, søss rødmer og pappa tar ting ned i garasjen og hogger opp og brenner Jeg pleier å gå for parfymer, øredobber og annet stæsj. Gadgets og karaoke-greier og Singstar o.l. er også en slager. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Mente jo egentlig til dine kompiser:P Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Det er jammen sjofelt gjort. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Atsjonas, søss får nok dildoer og naughty undertøy av alle guttene som beiler henne, minstesøss har til gode å få noe sånt, takke faen for det.Jeg er lei av at mamma klikker vinkel, søss rødmer og pappa tar ting ned i garasjen og hogger opp og brenner Er jo ikke verre enn at søsteren din slutter å åpne disse gavene i all offentlighet? Fy faen så nydelig! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Det er et krav i familien at alle gaver skal åpnes i all offentlighet, og jeg er helt med på det Atsjonas, jeg gav en av mine beste venner en buttplug, glidekrem og bondagetape i julegave i fjor, var ikke så populært da han åpna gaven sammen med familien "Ka fikk du av Sjur da, Øyvind?" *veldig rødmende og opprørt Sinnerboy som sikkert tenker mange negative tanker om meg der og da*: "Ehm, DVDa!" *ler* Tror ikke jeg repeterer et sånt stunt. Jeg føler meg for kravstor egentlig når det kommer til julegaver egentlig. Xbox 360 Elite + Guitar Hero: Aerosmith Dragon Box Microsoft Sidewinder X6 Nokia "Tube" M*A*S*H-sesonger X-Files-boks Tripod (Manfrotto) Tur for 2 til Gran Canaria (flybilletter t/r + hotell 1 uke) Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Det er et krav i familien at alle gaver skal åpnes i all offentlighet, og jeg er helt med på det Det er jo ingen som finner ut av det om man ikke åpner gaven foran familien ... Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Priceless.. Lillesøstern min ville ikke visst hva det var, så hadde mamma tatt den og gjemt den under senga med alle de andre tinga..xD Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Atsjonas, søss får nok dildoer og naughty undertøy av alle guttene som beiler henne, minstesøss har til gode å få noe sånt, takke faen for det.Jeg er lei av at mamma klikker vinkel, søss rødmer og pappa tar ting ned i garasjen og hogger opp og brenner Fy faen så dårlig gjort. Jeg hadde klikka om foreldra mine hadde beslaglagt gavene mine. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 hadde jeg fått sexleketøy skulle jeg faan ha hatt dem for meg selv! Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Sikker på at fara di ikke bruker det sjæl da? Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Hvor gammel er søsteren din, Smurf? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 aner ikke hva jeg skal ønske meg til jul jeg egentlig :/ ikke noe å klage på kanskje fordi da har jeg jo alt jeg trenger og litt til. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Ja, de overreagerer litt når det kommer til dildoer og vibratorer. Husker den tida da de fikk seg g-string og sminke. Muttern kasta sminken og klippet i stykker g-stringene. Priceless. Jeg er fortsatt enig i de handlingene Pusur, det er klart folk finner ut det. Vi har grundig telling på pakkene våre, i fall en skulle mangle, eller noen skulle prøve å åpne en pakke uten at resten av familien ser hva det er Pusur, ei er 15 og ei er 18. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 (endret) Det kan jeg ikke helt skjønne. De kan jo ikke vite hvor mange som gir gaver til søsteren din f.eks.? Endret 29. november 2008 av Pusur1993 Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiih.... hææææææææææææ.... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Om foreldrene mine hadde klippet i stykker mine gaver på den måten hadde jeg reist meg opp og gått inn i skapet deres og begynt å klippe selv. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Jeg vet heller ikke hva jeg skal ønske meg, men håper jeg får det kjøleskapet.. tenk å ha det ved siden av tv/pc.. ooo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg