Trygve Onnestad Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Kjip situasjon Datasmurf Jeg hadde hvertfall satt helvete i system for å jakte dem ned Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 NFF + ITPro = Episk Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Lokale er de ikke akkurat, samme fylke bare. Og når de kaller meg mongis og bollefitte ... Oh well, en profil er stengt nå, nå mangler jeg bare den siste, så skal jeg være fornøyd. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Kill it with fire! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 NFF + ITPro = Episk Veit... Jeg lo kraftig. Spesielt av den eposten de sendte som de krevde at ikke skulle offentliggjøres. Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Fight fire with fire Ending is near Fight fire with fire Bursting with fear Vist du vet hvem det er ville jeg tatt affære Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Jeg har ikke den ringeste anelse, egentlig. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 - Nisser er djevelens verk - Nissen er en avgud. Setter du en avgud opp så påkaller du demoner. Får du demonenes oppmerksomhet, kan det skape ulykker og splid i familien, sier Knudsen Lol! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Det der har jeg hørt om før, lol Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Hmm , får meg til å tenke på alle jungelmaskene jeg har hatt hengende i årevis Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 - Nisser er djevelens verk- Nissen er en avgud. Setter du en avgud opp så påkaller du demoner. Får du demonenes oppmerksomhet, kan det skape ulykker og splid i familien, sier Knudsen Lol! Jeg foreslår at han gjør som Moses gjorde da israelittene begynte å tilbe gullkalven: brenner nissene i ild, kverner de brente restene til pulver, blander det hele med vann og tvinger nissenes opprinnelige eiere til å drikke det. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Men i helvete da ><Er to små tards på 13-14 år som driver og loker rundt på Nettby med bilde av meg som profilbilde. Nytter ikke å si fra til de, og rapporterer jeg de, blir bildene fjernet av Nettby, for så å bli lastet opp av dottene igjen. hva er nickene deres? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Bare tenk hvor mange barn som har fått traumatiske opplevelser av en stor, skummel skikkelse med rød drakt og hvitt skjegg som stinger sterk gløgg og kommer ropende inn i stua. Skjønner han dansken godt jeg.... Selv om det har blitt en del flasker rødvin som takk for at jeg har spilt julenisse en del ganger. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Jeg foreslår at han gjør som Moses gjorde da israelittene begynte å tilbe gullkalven: brenner nissene i ild, kverner de brente restene til pulver, blander det hele med vann og tvinger nissenes opprinnelige eiere til å drikke det.Da risikerer vi rimelig makabre scener på kjøpesentre og på juletrefester rundt om kring. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Hadde i så fall omsider blitt festlig å være med dama på juleshopping med slik underholdning. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Men i helvete da ><Er to små tards på 13-14 år som driver og loker rundt på Nettby med bilde av meg som profilbilde. Nytter ikke å si fra til de, og rapporterer jeg de, blir bildene fjernet av Nettby, for så å bli lastet opp av dottene igjen. hva er nickene deres? Keneshin og oj94. Sistnevnte har fått profilen låst eller sletta. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Julen hjemmer hos oss dreier seg kun om Jesus' fødselsdag, sier Knudsen. Knudsen vil videre at Løkkens innbyggere skal ta stilling til om de vil bruke jula på å dyrke Gud eller Beelzebub. Fyren tror tydeligvis at julen er noe de kristne har funnet på. En annen ting fyren ikke vet er at skikken med julenisse stammer fra en helgen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Jeg liker julenisser, liker å kle meg som en på julaften og gi gaver til familien, selv om skjegget klør alt for mye Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Hadde maske jeg. Som ble jævlig klam og varm. Også holdt putene alltid på å dette ut. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Bare tenk hvor mange barn som har fått traumatiske opplevelser av en stor, skummel skikkelse med rød drakt og hvitt skjegg (...)Ja, tenk.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg