henbruas Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Noen som har smakt en rett bestående av tortilla, kjøttdeig og bønner før? Jeg aner ikke hva det heter, men lages i alle fall på den måten at kjøttdeigen først stekes og blandes med bønner, legges over et lag med tortilla i en form og stekes i ovnen. Det er ekstremt godt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Fun fact: Når tacoen er sterk nok så renner det både svette og snørr. Er ikke det bare koslig da? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Fun fact: Når tacoen er sterk nok så renner det både svette og snørr. Er ikke det bare koslig da? For all del, jeg klage ikke. Jeg bare konstanterte fakta. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Noen som har smakt en rett bestående av tortilla, kjøttdeig og bønner før? Jeg aner ikke hva det heter, men lages i alle fall på den måten at kjøttdeigen først stekes og blandes med bønner, legges over et lag med tortilla i en form og stekes i ovnen. Det er ekstremt godt. thats a motherfuckin BURRITO Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Ikke helt. Tortilla som i chipsen, og dessuten er det forresten et lag med ost på toppen også. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Hva regnes som det mest realistiske bilspillet til PC? Det mest realistiske som kan kjøre på en fire år gammel PC that is. GT2 Fun fact: Når tacoen er sterk nok så renner det både svette og snørr. Yeah! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Ikke helt. Tortilla som i chipsen, og dessuten er det forresten et lag med ost på toppen også. Pleier å lage lignende, men ikke bønner da. tar bare chipsen i bunn av en form, steiker kjøttdeig og har tacokrydder i, og lemper oppå chipsen, så strør man ost over og setter i ovnen en stund Damn, det må jeg lage snart. Alt for lenge siden jeg har spist det. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Ikke helt. Tortilla som i chipsen, og dessuten er det forresten et lag med ost på toppen også. Nachos med andre ord? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Bah. Jeg er så tard. Jeg glemte at det var kjøpefri dag i dag og hamstra ergo ikke inn mat i går, så jeg har tilnærmet ingenting nå. Bare en boks joika, men uten tilbehør, blir det veldig kjedelig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Gleder meg til i kveld! Skal se læreren min spille med bandet sitt, blir dødsmorsomt Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Er det kjøpefri dag i dag? Det er det ikke her hvertfall. NP: Cornelis Vreeswijk - mordar-anders Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Kjøpefri dag? Wtfail? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Men i helvete da >< Er to små tards på 13-14 år som driver og loker rundt på Nettby med bilde av meg som profilbilde. Nytter ikke å si fra til de, og rapporterer jeg de, blir bildene fjernet av Nettby, for så å bli lastet opp av dottene igjen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Tja ... "Hei ... Snuten? Du, det er to shitkids på Nettby som driver og slenger ut et bilde av meg som profilbilde uten lov fra min side gjentatte ganger og Nettby får ikke gjort noe med det, så jeg vil anmelde dem." Det hørtes litt tard ut egentlig, menneh ... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Fortsett å rapportere dem du. Gjerne legg til at de har gjort det flere ganger tidligere Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Ja, jeg gjør det. Slenger med bildebevis og greier og greier. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Hvorfor i all verden skal de absolutt ha bilde av deg? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Jævlig godt spørsmål Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 lokale tards som synes du er kjekk eller bare vil utgi seg for å være deg kanskje? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg