LeLiLa Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 :O Skal du gå media? Hvor skal du søke? (: Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Noen forslag til å få foreldrene mine til å endre mening/holde kjeft? De vil så absolutt at jeg skal gå allmenn, for da kan jeg gjøre hva jeg vil senere i livet .. "blablabla, allmenn er best!" Jeg vil gå media! Inngå et kompremiss og si at du kan ta almenn påbygging etter ferdig Media utdanning Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 jo loveless, usmart er det motsatte av smart epletyv: si at viss du finner ut du vil ha studiespes så tar du bare påbygg etter media!!! da blir det jo nesten allmenn lissom Lenke til kommentar
LeLiLa Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Noen forslag til å få foreldrene mine til å endre mening/holde kjeft? De vil så absolutt at jeg skal gå allmenn, for da kan jeg gjøre hva jeg vil senere i livet .. "blablabla, allmenn er best!" Jeg vil gå media! Inngå et kompremiss og si at du kan ta almenn påbygging etter ferdig Media utdanning Lol, trenger vel ikke det? Hun kan bare ta media, det er ingenting foreldrene kan gjøre for å stoppe henne uansett, foreldrene mine mener det samme, men jeg driter i dem Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 jo loveless, usmart er det motsatte av smart Sist jeg sjekket i antonymordboken min var "dum" det motsatte av smart. Lenke til kommentar
binko Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Jeg skal søke Media avd. Horten. Man får jo sånn fancy studi... stard... studiekomp-omotanse av det, så da kan du bli plastlege eller leketøyfabrikk eller brannbil hvis du blir stor også. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Lol, trenger vel ikke det? Hun kan bare ta media, det er ingenting foreldrene kan gjøre for å stoppe henne uansett, foreldrene mine mener det samme, men jeg driter i dem Nei selvfølgelig trenger hun ikke, men vis foreldrene NEKTER henne, så må hun jo jobbe rundt det vettu Mr.Smartypants Lenke til kommentar
j-- Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 jo loveless, usmart er det motsatte av smart Nei, dum er det motsatte av smart. ordet "usmart" på dokpro Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) Lol, trenger vel ikke det? Hun kan bare ta media, det er ingenting foreldrene kan gjøre for å stoppe henne uansett, foreldrene mine mener det samme, men jeg driter i dem Tøff du er. EDIT: Men som sagt, man får allmenn studiekompetanse av å gå media. Endret 16. januar 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 jo loveless, usmart er det motsatte av smart epletyv: si at viss du finner ut du vil ha studiespes så tar du bare påbygg etter media!!! da blir det jo nesten allmenn lissom Ehm, merkelig at det ikke dukker opp i ordboken? Vil ikke si at det er et ord man burde bruke. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Jeg husker jeg ble trua med å bli gjort arveløs og kasta ut om jeg gikk noe annet enn allmenn. Så jeg gikk der. Etter et halvt år, holdt jeg på å stryke i alle fag, men jeg sto løpet ut, fikk et snitt på 3,9 (mitt beste på vgs etter av og på 4-5 år ), men mamma og pappa så raskt at jeg absolutt ikke passa inn der og at jeg burde fått gjort som jeg ville og gått M&K. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Fet postcount, KittyCat. Lenke til kommentar
LeLiLa Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Vel, jeg gjør som de fleste sier fordi jeg skal ha studiekompetanse uansett, ta MK + påbyggning (: Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Jepp der gikk all mailen min til helvete gitt. Og det er det visst ingen ting å gjøre med heller... Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor [email protected] skrev:> Thank you for contacting Inbox.com, > > SUPPORT ANSWER(1/16/2008 5:23:30 pm): > We are really sorry but unfortunately, one of Inbox.com server crashed (unfortunately, the server on which your Mailbox resides) due to a hardware failure and we were unable to recover your old data. > > We are sorry for the loss but we are unable to assist in this regard. However our engineers have re - created new accounts for you. > > This is written in our Term of use. > > Inbox.com services are provided on an AS IS and AS AVAILABLE basis. Inbox.com disclaims any and all responsibility and liability for the availability, timeliness, security or reliability of the Services. > > Please note that, unless you sign up for Upgraded Services, (a) your email and data storage will not be backed up by Inbox.com > You can read our Terms of use by going to following link > http://www.inbox.com/terms_of_use.aspx > > > * * * Please, DO NOT REPLY to this email, it is an unmonitored alias! * * * > To view your support ticket, click on the link below: > http://www.inbox.com/support_list.aspx?ID=...934JhXJ&f=1 > > > * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * > You original ticket question: > Name: Geir-Arne Nyborg Email: <[email protected]> > > Subject: Mail and files dissappeared. > Question Description: > Hi, > > It seems that all my mails received after some date last > year is gone. All files in my storage is gone to, and the > settings are not like they use to be either. The mails from > last year is also dated as if they were received today. > > Seeing as how inbox.com has been down most of the day, I > hope this is just a temporary glitch. Is this so, or is > everything that's not there now, lost? > > > * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * > > > Sincerely, > > Customer Support > www.inbox.com > > > * * * Please, DO NOT REPLY to this email, it is an unmonitored alias! * * * I tillegg forsvant en del dokumenter. CV-en min og jobbsøkermalen min og sånt. Og innskannede vitnemål. aka alt jeg tengte for å sende inn søknader. Og hva skal jeg gjøre i dag/morgen? >.< FAEN! Og jeg har dem ikke lagret lokalt, for stasjonærmaskinen min nekter å skru seg på pga. en eler annen hardwarefeil. Noe som og gjør at jeg er i dårlig humør. HELVETE! Lenke til kommentar
binko Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Vel, du TRENGER ikke påbygging for å få studiekompetanse! Right? LEFT! BWAHAHAHA den lagde jeg nå. Fnis. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Fet postcount, KittyCat. Takk<3 Hvordan blir man kvitt et verkende gangsår? . Host, hark. You get it. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 jo loveless, usmart er det motsatte av smart epletyv: si at viss du finner ut du vil ha studiespes så tar du bare påbygg etter media!!! da blir det jo nesten allmenn lissom Ehm, merkelig at det ikke dukker opp i ordboken? Vil ikke si at det er et ord man burde bruke. nei ordboka har vel ikkje så utvida ordreputoar som meg då kan eg tenkje meg. eg brukar hvertdfall ordet usmart hheile tio Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Schnell :Ja, du er så flink så Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 nei ordboka har vel ikkje så utvida ordreputoar som meg då kan eg tenkje meg. eg brukar hvertdfall ordet usmart hheile tio Repetoar. Og det heter ordforråd.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg