Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tror ikke det er helt greia... 3/4 naboer er tenåringsgutter...

Ja, men det gjør jo bare utfordringen bedre. Da må du virkelig jobbe for at de ikke skal se deg. Det hadde vært en kjedelig utfordring om de alle var 70 år gamle damer som la seg klokka 1930 når dagsrevyen var ferdig.

Lenke til kommentar
Ja, men det gjør jo bare utfordringen bedre. Da må du virkelig jobbe for at de ikke skal se deg. Det hadde vært en kjedelig utfordring om de alle var 70 år gamle damer som la seg klokka 1930 når dagsrevyen var ferdig.

Sant.. men tror jeg finner på noe annet.. kanskje prøve det samme på karl johan! :D Noen som blir med?

Lenke til kommentar
chokke: Skuffa over det? Skal innrømme at det er veldig monotont. Muligens årets største skuffelse. Ser veldig fint ut, men er litt hult. Har jo betalt for det, så da kan jeg like godt spille det når jeg kjeder meg.

Dritskuffa. Hadde forventa slakting av afrikanere, kjøre over savanner. Brenne vaktposter til helvete med en flammekaster. Stor og åpen savanne/ørken med artigheter.

Ikke et ensformig spill hvor 90 % omhandler reising fra A til B til C og resten 10 % omhandler idiotiske vakter som løper på 20 mot 1 og taper rått.

Lenke til kommentar

Ser på Comedy Central's roast of Bob Saget mens jeg spiser pizza, og jeg klarte selvfølgelig å dyppe pizzaen i chilisaus uten å legge merke til det, og så smøre sausen rundt leppene mine (på utsiden).

Det svir.

Kanin33: Det finnes en universalløsning på det problemet: Hold webcamet skrått over deg, mens du drar ansiktet ned, ser opp og lager dådyrøyne/former trutmunn. Lover lekkert resultat.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar
Jeg fant akkurat ut at jeg ser meget stygg ut på webcam...
Er det nå vi alle skal komme styrtende til og rope "Nei, nå må du slutte å tulle! Du er kjempedeilig!"?

Sorry, det blir for stereotypisk så jeg svarer i stedet: Det var synd. Prøvd å leke med instillingene på camet? Om du gjør sånn at du havner ute av fokus så synes det ofte ikke like godt at man er stygg. Det gjøres som oftes ved å skru på linsen foran på webcamet.

Lenke til kommentar
Er det nå vi alle skal komme styrtende til og rope "Nei, nå må du slutte å tulle! Du er kjempedeilig!"?

Sorry, det blir for stereotypisk så jeg svarer i stedet: Det var synd. Prøvd å leke med instillingene på camet? Om du gjør sånn at du havner ute av fokus så synes det ofte ikke like godt at man er stygg. Det gjøres som oftes ved å skru på linsen foran på webcamet.

Vidvinkellinse gir kjempemorsom effekt!

Lenke til kommentar
Jeg fant akkurat ut at jeg ser meget stygg ut på webcam...

Det blir nais når jeg ser det på mitt eget, men på andres blir det så hakkete :/

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...