Datasmurf Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Jeg vil også ha matte Tror jeg bare skal kjøpe meg noen mattebøker og begynne for meg selv Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Jeg leser examen jeg, skal ute imorgen Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Lars, du tog'an ikkje. Hint: nerdenes versjon av rep og tre Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Sitter og halvsover og venter på resultatet fra Skal vi Danse, så skal jeg legge meg og sove UTEN å ha på vekkeklokka kl 05. Life is good! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Sitter og halvsover og venter på resultatet fra Skal vi Danse, så skal jeg legge meg og sove UTEN å ha på vekkeklokka kl 05. Life is good! Ur old, dude. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Sounds gay.. Etter kunnskapsløftet, hva gjør ikke det? Er det ikke noe som heter matematikk X og da? Haha, ligning-matematikk? Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Sounds gay.. Etter kunnskapsløftet, hva gjør ikke det? Er det ikke noe som heter matematikk X og da? Haha, ligning-matematikk? neiii men det er noe.. For det var et valgfag på forige skolen min.. Matematikk X kan bare leses parallellt med, eller etter R1. Dette faget omhandler ikke de samme temaene som de andre matematikkfagene, men skal gi eleven enda mer mattekunnskaper. Fagområder i X er komplekse tall, tallteori med kongruensregning og sannsynlighetsregning og statistikk. Kopiert fra wikipedia Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Lars: Norske og russiske tropper stiller seg opp på hver side av grensen og en krig virker nært forestående. År? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Lars: Norske og russiske tropper stiller seg opp på hver side av grensen og en krig virker nært forestående. År? Jeg vil si '69 eller '68, men gi meg et par minutter så skal jeg gi deg et ordentlig svar. Det var 68 ja... http://www.nrk.no/programmer/tv/brennpunkt/1.6292670 Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Prøvde å google opp det, men det ser ut som de bare kaller hele greia for "teoretisk matte" og "praktisk matte" nå. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 neiii men det er noe.. For det var et valgfag på forige skolen min.. Matematikk X kan bare leses parallellt med, eller etter R1. Dette faget omhandler ikke de samme temaene som de andre matematikkfagene, men skal gi eleven enda mer mattekunnskaper. Fagområder i X er komplekse tall, tallteori med kongruensregning og sannsynlighetsregning og statistikk. Kopiert fra wikipedia kongruensregning, er hva? Dette er jo mer eller mindre det jeg har hatt om i kalkulus i år . Matriser er nytt dog. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Er det noen her som kan konvertere et bilde fra .bmp til .jpg? Skulle fått det framkalt, men det funket visst ikke med den filtypen. Gi meg en lyd, så kan jeg sende en pm med bildet. Thanks. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 kongruensregning, er hva? Dette er jo mer eller mindre det jeg har hatt om i kalkulus i år . Matriser er nytt dog. Vet ikke hva det går ut på jeg, men faget er ivertfall 3-timersfag (3 timer i uka ) for vg2. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Er det noen her som kan konvertere et bilde fra .bmp til .jpg? Skulle fått det framkalt, men det funket visst ikke med den filtypen. Gi meg en lyd, så kan jeg sende en pm med bildet. Thanks. Kan ikke paint lagre i jpg? Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Kan ikke paint lagre i jpg? Jo, men det kan bli merkbart kvalitetstap. Det slipper man imidlertid med PNG, så det kan jo være et alternativ. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Vet ikke hva det går ut på jeg, men faget er ivertfall 3-timersfag (3 timer i uka ) for vg2. What's the point, du ender opp med repetisjon av et greit tema uansett . Kan ikke paint lagre i jpg? Kan paint bruke .bmp er spørsmålet . Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Tror dere Fotoknudsen fremkaller png-bilder? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Prøvde å google opp det, men det ser ut som de bare kaller hele greia for "teoretisk matte" og "praktisk matte" nå. Det er matten en kan velge i VG1. En må ha T- matte for å kunne velge 1MAR videre (realfagsmatte, tilsvarende 2MX). P-matte er for latsabber som ikke orker å jobbe med matten, Et eksempel på oppgave fra boka i VG2: 2^3. Vet ikke hva det går ut på jeg, men faget er ivertfall 3-timersfag (3 timer i uka ) for vg2. Aldri hørt om. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Vet ikke hva det går ut på jeg, men faget er ivertfall 3-timersfag (3 timer i uka ) for vg2. What's the point, du ender opp med repetisjon av et greit tema uansett . Kan ikke paint lagre i jpg? Kan paint bruke .bmp er spørsmålet . bmp er vanlig bitmap-bilde. Paint lagrer i bmp som standard. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 (endret) Det er matten en kan velge i VG1. En må ha T- matte for å kunne velge 1MAR videre (realfagsmatte, tilsvarende 2MX). Du tuller? Det er åttendeklasse-matte. Edit: GROV sitatfeil, beklager. Endret 28. november 2008 av Pusur1993 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg