Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Sitter og halvsover og venter på resultatet fra Skal vi Danse, så skal jeg legge meg og sove UTEN å ha på vekkeklokka kl 05. Life is good!

Ur old, dude.

Lenke til kommentar
Sounds gay..

Etter kunnskapsløftet, hva gjør ikke det?

Er det ikke noe som heter matematikk X og da?

Haha, ligning-matematikk?

neiii men det er noe.. For det var et valgfag på forige skolen min..

Matematikk X kan bare leses parallellt med, eller etter R1. Dette faget omhandler ikke de samme temaene som de andre matematikkfagene, men skal gi eleven enda mer mattekunnskaper.

Fagområder i X er komplekse tall, tallteori med kongruensregning og sannsynlighetsregning og statistikk.

Kopiert fra wikipedia

Lenke til kommentar
neiii men det er noe.. For det var et valgfag på forige skolen min..

Matematikk X kan bare leses parallellt med, eller etter R1. Dette faget omhandler ikke de samme temaene som de andre matematikkfagene, men skal gi eleven enda mer mattekunnskaper.

Fagområder i X er komplekse tall, tallteori med kongruensregning og sannsynlighetsregning og statistikk.

Kopiert fra wikipedia

kongruensregning, er hva?

Dette er jo mer eller mindre det jeg har hatt om i kalkulus i år :wee: . Matriser er nytt dog.

Lenke til kommentar
Prøvde å google opp det, men det ser ut som de bare kaller hele greia for "teoretisk matte" og "praktisk matte" nå.

Det er matten en kan velge i VG1. En må ha T- matte for å kunne velge 1MAR videre (realfagsmatte, tilsvarende 2MX).

P-matte er for latsabber som ikke orker å jobbe med matten, Et eksempel på oppgave fra boka i VG2: 2^3.

Vet ikke hva det går ut på jeg, men faget er ivertfall 3-timersfag (3 timer i uka :p ) for vg2.

Aldri hørt om.

Lenke til kommentar
Vet ikke hva det går ut på jeg, men faget er ivertfall 3-timersfag (3 timer i uka :p ) for vg2.

What's the point, du ender opp med repetisjon av et greit tema uansett :wee: .

Kan ikke paint lagre i jpg?

Kan paint bruke .bmp er spørsmålet :) .

bmp er vanlig bitmap-bilde. Paint lagrer i bmp som standard.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...