Daniel Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 3MX? Det vil si, 3MX finnes jo ikke lenger, de har gitt det enda et merkelig navn. chokke er student ved UiO, hvis jeg ikke tar feil. Det var ikke med i 3MX, i alle fall. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Alle vet at jenter tester sexleketøy sammen Så eh, fint vær. Ikke sant, og har putekrig i undertøyet. Eh, det er mørkt ute, kan ikke se. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Jeg feiler i NFS: Porsche 2000. Skamme seg burde du. Det er faktisk det beste NFS-spillet IMHO. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Jeg er faktisk ikke god i spill av noe slag. Middelmådig i de fleste spill og dårlig i bil- og strategispill. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Alle vet at jenter tester sexleketøy sammen Så eh, fint vær. Ikke sant, og har putekrig i undertøyet. Eh, det er mørkt ute, kan ikke se. Der tok du oss... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Jeg syns fortsatt NFS2 er det eneste brukbare i serien. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Jeg syns fortsatt NFS2 er det eneste brukbare i serien. Mora di er mann og faren din puler søstra di. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Ikke bare sexleketøy, men også grønnsaker. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 (endret) Andre enn meg som mener det er en smule teit å selge Kollen-tårnet? Burde doneres til et museum. Endret 28. november 2008 av Pusur1993 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Jeg syns fortsatt NFS2 er det eneste brukbare i serien. Mora di er mann og faren din puler søstra di. Har du sett søstra has så har du skjønt hvorfor også. Ikke bare sexleketøy, men også grønnsaker. Og krem. Masse krem. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Usikker på om sex hjelper, How the fuck would you know? Jeg antar. Jeg har sikkert ikke kondisen til å holde ut en runde uansett Du sier så Daniel, du, Nippen, Oyz og alt for mange andre av venna mine Usikker på om sex hjelper, men det hjelper meg ikke uansett, jeg har ikke noen å elske med og høyrehånda hjelper egentlig ikke, i alle fall ikke når jeg stort sett ikke har energien til å gjøre det mer enn en gang i døgnet om jeg har flaks. Tror ikke du skal sette deg som mål å løpe maraton (smøre loffen, nappe laksen) 4-5 ganger om dagen. Nei, den tida er over, men liker å kunne klare 2 ganger i døgnet Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Jeg syns fortsatt NFS2 er det eneste brukbare i serien. Mora di er mann og faren din puler søstra di. Har du sett søstra has så har du skjønt hvorfor også. Ikke bare sexleketøy, men også grønnsaker. Og krem. Masse krem. Svært så mye fantasier dere har om oss da.. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Jeg er faktisk ikke god i spill av noe slag. Middelmådig i de fleste spill og dårlig i bil- og strategispill. Det er jeg og! Hater strategispill, prøver å bygge en solid økonomi først, så spy ut hærer og sende alt i midten til motsatt base. Gjerne etter lang tid. Inkludert Heroes 3 selv om det er knakende morsomt. Der tok du oss... Law of nature.. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Og vi undrer på hvorfor vi sitter alene foran PC'n en fredag kveld Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Smurf, aner du hva du gjør med kroppen din? Ignorerer den? Som det meste annet her i verden ... Jeg syns fortsatt NFS2 er det eneste brukbare i serien. Mora di er mann og faren din puler søstra di. Du er tard. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 NOES, jeg ble presset på julebrus i dag! Jeg som hadde lovet meg selv å ikke drikke det før 1. desember! *finne TP-kabel og king-size serverrack* Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 3MX? Det vil si, 3MX finnes jo ikke lenger, de har gitt det enda et merkelig navn. 2MAR Realfagsmatte 2. Sååå vanskelig var det. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 2MAR Realfagsmatte 2. Sååå vanskelig var det. Sounds gay.. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Er det ikke noe som heter matematikk X og da? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Og vi undrer på hvorfor vi sitter alene foran PC'n en fredag kveld Sitter og ser på Nytt på Nytt med fattern og drikker øl og single malt jeg. Så snakk for deg selv. NOES, jeg ble presset på julebrus i dag! Jeg som hadde lovet meg selv å ikke drikke det før 1. desember! *finne TP-kabel og king-size serverrack* Jeg lager TP-kabel-pisk på bestilling. Kunne det vært noe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg