Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg nekter å tro at å starte dagen med en shot vodka og drikke vin til stort sett hvert måltid i tilsammen 9-10 måneder har gjort dette med kroppen min.

Og jeg spiser ikke noe særlig med burgere eller pizza heller, selv om jeg ikke spiser kjøtt.

Jeg spiser et brød om dagen ca, samt pytt i panne og en løvbiff i måneden, så jeg spiser kanskje litt kjøtt likevel, men ikke mye, ikke som i fjor da det var biff hver andre uke :p

Lenke til kommentar

Du sier så Daniel, du, Nippen, Oyz og alt for mange andre av venna mine :p

Usikker på om sex hjelper, men det hjelper meg ikke uansett, jeg har ikke noen å elske med og høyrehånda hjelper egentlig ikke, i alle fall ikke når jeg stort sett ikke har energien til å gjøre det mer enn en gang i døgnet om jeg har flaks.

Lenke til kommentar
Du sier så Daniel, du, Nippen, Oyz og alt for mange andre av venna mine :p

Usikker på om sex hjelper, men det hjelper meg ikke uansett, jeg har ikke noen å elske med og høyrehånda hjelper egentlig ikke, i alle fall ikke når jeg stort sett ikke har energien til å gjøre det mer enn en gang i døgnet om jeg har flaks.

Tror ikke du skal sette deg som mål å løpe maraton (smøre loffen, nappe laksen) 4-5 ganger om dagen.

Lenke til kommentar
Uoppstilte differensialligninger, pføy! Men det slipper du unna minst to-tre år til :) .

3MX?

Det vil si, 3MX finnes jo ikke lenger, de har gitt det enda et merkelig navn.

Jeg nekter å tro at å starte dagen med en shot vodka og drikke vin til stort sett hvert måltid i tilsammen 9-10 måneder har gjort dette med kroppen min.

Og jeg spiser ikke noe særlig med burgere eller pizza heller, selv om jeg ikke spiser kjøtt.

Jeg spiser et brød om dagen ca, samt pytt i panne og en løvbiff i måneden, så jeg spiser kanskje litt kjøtt likevel, men ikke mye, ikke som i fjor da det var biff hver andre uke :p

Smurf, aner du hva du gjør med kroppen din?

Endret av Pusur1993
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...