Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Geometri er :thumbup:

Sannsynlighet er egentlig enkelt, men av en eller annen grunn klarer jeg å få det til å bli vanskelig. Derfor er ikke det det gøyeste. Likevel en halv tommel opp.

Vi har ikke matte i år (går på media, vg2) Litt rart å ikke ha det i år, men husker det meste, så tror ikke det blir noe stress å fortsette når jeg skal ta påbygg til neste år. Da blir det 5 timer matte.

Endret av Shipwreck
Lenke til kommentar
Jeg liker verken (verken eller hverken?) statistikk eller geometri, egentlig. Men ligninger et litt kjekt.

Heldige deg. Får liksom aldri helt til det der med ligninger. Tror jeg vet hvordan jeg skal gjøre det, men så blir det feil. :( Plagsomt.

Endret av Shipwreck
Lenke til kommentar
Hva skal folk i kveld da? Siden jeg bor i Bergen skal jeg på nattåpent i sentrum og kjøpe julegaver. Har kjøpt to allerede, men det er jo ikke mye å skryte av.

Det er nattåpent i Arna også. :!:

Problemet mitt i matte er å hente ut informasjon fra tekstoppgaver. En av grunnene til at jeg feiler i sannsynlighet.

Endret av Pusur1993
Lenke til kommentar
Problemet mitt i matte er å hente ut informasjon fra tekstoppgaver. En av grunnene til at jeg feiler i sannsynlighet.

Uoppstilte differensialligninger, pføy! Men det slipper du unna minst to-tre år til :) .

Deja vu (igjen uten aksenter) fra tidligere og syting om sannsynlighet :fun: .

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...