Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fatter ikke hva som skjer med meg, hele tiden når jeg går rundt utendørs, blir jeg svimmel og kvalm. Fatter ikke hvorfor. Vanligvis ville jeg skyldt på for lite mat eller for lite jern, men nå har jeg begynt å spise regelmessig og tar jerntabletter og tranpiller og vitaminer og hele pakka *forstår nada*

Lenke til kommentar
Fatter ikke hva som skjer med meg, hele tiden når jeg går rundt utendørs, blir jeg svimmel og kvalm. Fatter ikke hvorfor. Vanligvis ville jeg skyldt på for lite mat eller for lite jern, men nå har jeg begynt å spise regelmessig og tar jerntabletter og tranpiller og vitaminer og hele pakka *forstår nada*

Lever du på piller?

Spis kjøtt fy faan.

Lenke til kommentar

Lever du på piller?

Spis kjøtt fy faan.

Mange som sliter med jernmangel selv om de spiser mye kjøtt.. Meg selv blandt annet

Lenke til kommentar

Lever du på piller?

Spis kjøtt fy faan.

Jeg orker ikke ete kjøtt.

Det er for det første dyrt og for det andre har jeg ikke energi til overs til å tilberede det godt. Det er så vidt jeg orker å stå og steke pytt i panne eller varme en grændis, ofte bare sovner jeg av tanken.

Lenke til kommentar
Jeg orker ikke ete kjøtt.

Det er for det første dyrt og for det andre har jeg ikke energi til overs til å tilberede det godt. Det er så vidt jeg orker å stå og steke pytt i panne eller varme en grændis, ofte bare sovner jeg av tanken.

ME?

Tror nok kroppen din egentlig bare er ødelagt, du har syta over dårlig kosthold og levd på alkohol i flere år.

Lenke til kommentar
Tror nok det skal litt mer til enn alkohol.

Her er det snakk om å drikke relativt sterke saker før undervisning, det vil si om morningen.

Kombinert med elendig kosthold osv osv blabla.

Skal ikke se bortifra at kroppen har problemer.

Jeg tror han liker forfall og bruker seg selv som prøvekanin. :wee:

Gjør det i et bur langs karl johan og tjen litt i det minste.

Lenke til kommentar
Her er det snakk om å drikke relativt sterke saker før undervisning, det vil si om morningen.

Kombinert med elendig kosthold osv osv blabla.

Skal ikke se bortifra at kroppen har problemer.

Gjør det i et bur langs karl johan og tjen litt i det minste.

BIGTIME.

Flate, det å være sunn er bare dumt, tydeligvis.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...