Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 And iiiiiiiiiiiim outtahere! Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 *klemme* *bli glad igjen* Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Fatter ikke hva som skjer med meg, hele tiden når jeg går rundt utendørs, blir jeg svimmel og kvalm. Fatter ikke hvorfor. Vanligvis ville jeg skyldt på for lite mat eller for lite jern, men nå har jeg begynt å spise regelmessig og tar jerntabletter og tranpiller og vitaminer og hele pakka *forstår nada* Lenke til kommentar
chokke Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Fatter ikke hva som skjer med meg, hele tiden når jeg går rundt utendørs, blir jeg svimmel og kvalm. Fatter ikke hvorfor. Vanligvis ville jeg skyldt på for lite mat eller for lite jern, men nå har jeg begynt å spise regelmessig og tar jerntabletter og tranpiller og vitaminer og hele pakka *forstår nada* Lever du på piller? Spis kjøtt fy faan. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Fatter ikke hva som skjer med meg, hele tiden når jeg går rundt utendørs, blir jeg svimmel og kvalm. Fatter ikke hvorfor. Vanligvis ville jeg skyldt på for lite mat eller for lite jern, men nå har jeg begynt å spise regelmessig og tar jerntabletter og tranpiller og vitaminer og hele pakka *forstår nada* Lever du på piller? Spis kjøtt fy faan. Mange som sliter med jernmangel selv om de spiser mye kjøtt.. Meg selv blandt annet Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 (endret) "Synge høyt" I walk the line, The line i choooose. Lets us fuck the world...........................they tell is all about to end...they say...they say de som klarer og tippe sangen jeg nynner så falskt, har sykt god musikksmak Endret 28. november 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 *synge enda høyere* DUDUDUDUUUUUDUDUDUDUDUDUUUUUUUUUUUUUUUU (stygg nintendosang..) Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Kom igjen da...TIPP:P Første ordet er Scars .... .......... Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 ÆÆØØØØHM.. jeg vet bare om en sang som begynner på scars og den heter scars.. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 vet ikke om jeg tørr å spille LBP etter denne Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Fatter ikke hva som skjer med meg, hele tiden når jeg går rundt utendørs, blir jeg svimmel og kvalm. Fatter ikke hvorfor. Vanligvis ville jeg skyldt på for lite mat eller for lite jern, men nå har jeg begynt å spise regelmessig og tar jerntabletter og tranpiller og vitaminer og hele pakka *forstår nada* Lever du på piller? Spis kjøtt fy faan. Jeg orker ikke ete kjøtt. Det er for det første dyrt og for det andre har jeg ikke energi til overs til å tilberede det godt. Det er så vidt jeg orker å stå og steke pytt i panne eller varme en grændis, ofte bare sovner jeg av tanken. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Jeg orker ikke ete kjøtt.Det er for det første dyrt og for det andre har jeg ikke energi til overs til å tilberede det godt. Det er så vidt jeg orker å stå og steke pytt i panne eller varme en grændis, ofte bare sovner jeg av tanken. ME? Tror nok kroppen din egentlig bare er ødelagt, du har syta over dårlig kosthold og levd på alkohol i flere år. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Tror nok det skal litt mer til enn alkohol. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 ME? Tror nok kroppen din egentlig bare er ødelagt, du har syta over dårlig kosthold og levd på alkohol i flere år. Jeg tror han liker forfall og bruker seg selv som prøvekanin. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Tror nok det skal litt mer til enn alkohol. Her er det snakk om å drikke relativt sterke saker før undervisning, det vil si om morningen. Kombinert med elendig kosthold osv osv blabla. Skal ikke se bortifra at kroppen har problemer. Jeg tror han liker forfall og bruker seg selv som prøvekanin. Gjør det i et bur langs karl johan og tjen litt i det minste. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Her er det snakk om å drikke relativt sterke saker før undervisning, det vil si om morningen.Kombinert med elendig kosthold osv osv blabla. Skal ikke se bortifra at kroppen har problemer. Gjør det i et bur langs karl johan og tjen litt i det minste. BIGTIME. Flate, det å være sunn er bare dumt, tydeligvis. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Vel, fyren er ikke utsultet vertfall. Men nei, er ikke så bra å drikke for mye. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Vel, fyren er ikke utsultet vertfall. Men nei, er ikke så bra å drikke for mye.Vel, han har fettet, men det er ikke dermed sagt han går rundt og er mett hele tiden. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Det høres ut som en negativ spiral. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg