Melisma Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Ja, det er sant.. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Alle kan få tro på hva man vil. Det er innlysende. Og man skal ikke krenke andre for at de tror på en Gud selv om du ikke klarer det selv. Samme gjelder andre veien. Personlig vet jeg ikke helt hva jeg tror på. Jeg tror i hvertfall på at det er noe mer enn bare oss på jorda, det kan godt være en Gud der ute, da det er det ingen som vet det helt sikkert. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Basskuk: jeg har ikke vært kristen for jeg fant ut at jeg ikke kunne kalle meg det, i og med at jeg ikke trodde og levde kristent. Jeg har fortsatt den troa på at kanskje noe er der, kanskje ikke. Ingen som vet, men når man tenker etter så er det lite sannsynlig. Høres ikke sånn ut fra dine tidligere uttalelser idag . Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Jeg tror absolutt ikke at Gud finnes, men jeg ser ingen grunn til å tråkke på kristne på samme måte som du gjør. Og jeg beklager om jeg hadde misforstått, men syns å huske at du hadde sagt du var kristen. Ikke sikkert kristne vet sikkert at en gud finnes, men de tror det, og det er vel litt av poenget med å ha en tro. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 (endret) Ja, det er sant.. Og ingen skal bli kastet dritt på for hva de tror på heller=) Her er uansett en koselig tekst dere kan kose dere med: Basskuk: Hadde bare alle kristne "trodd" så, men det er nok av de som mener de VET og hos de havner jeg i helvete uansett:P Trøste meg med at det er varmt der:D Lost my baby on a moonless nite, Our dreams were shattered of our teenage lives, Her severed head sittin' on my knee, The words she spoke now hauntin' me. I love you babe and I've been thinkin' all nite, You're arms around me in a bed satin white. I wanna give it all to you, Show my love is really true, The time is right my cherry's ripe. In the morgue my baby lying naked no distress, Her frozen body crying take me from this place, Took my only girl from this lonely world, To the graveyard where she became….. My graveyard queen she's cold and mighty lean, She's got that morbid sheen, Yeah she's my graveyard queen, My baby is a graveyard queen. At dark in the graveyard nite I made my girl my queen, Lovers at last a final gasp, A coffin set the scene. Took my lonely life With a carving knife, To die beside my haunted dream Endret 28. november 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 hva mener du Chokke..? Basskuk: jeg tråkker ikke, jeg respekterer at folk har sin tro, men kan bli litt hissig etter svar som aldri kommer.. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Kan noen skrive denne setningen på en annen måte? Alle elektromagnetiske bølger beveger seg med denne hastigheten, men den kalles likevel for lyshastigheten. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 hva mener du Chokke..? Basskuk: jeg tråkker ikke, jeg respekterer at folk har sin tro, men kan bli litt hissig etter svar som aldri kommer.. Du ga guden til sameboe evner han ikke har nevnt for så å svare nedlatende på det. Du sier at du selv har troen på at det kan være "noe" der, men når en nevner at en har tro på Gud så er du disrespektfull? . Lenke til kommentar
chokke Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Kan noen skrive denne setningen på en annen måte? Alle elektromagnetiske bølger beveger seg med denne hastigheten, men den kalles likevel for lyshastigheten. Alle elektromagneter beveger seg med en bestemt hastighet (som uttrykkes ved symbolet c). Blandt dette spekteret med bølger finner vi blandt annet lys (synlig sådan). Disse elektromagnetiske bølgene beveger seg like fort som lys (som bare er en del av spekteret), derav lysfarten. Bleeeh. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Jeg lener mer på det at det ikke finnes, men som jeg har sagt hele tiden at vi kan ikke vite noe før vi sjøl dør. Det er de tomme svarene jeg er lei av.. at man aldri får tegn at gud finnes og at så mange dedikerer livet sitt til hva som skjer etter livet istedet for å bruke tida på å leve.. Mulig det kan sees på som respektløst, men for meg så er det en lut lei jakt etter svar.. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Kan noen skrive denne setningen på en annen måte? Alle elektromagnetiske bølger beveger seg med denne hastigheten, men den kalles likevel for lyshastigheten. Alle elektromagneter beveger seg med en bestemt hastighet (som uttrykkes ved symbolet c). Blandt dette spekteret med bølger finner vi blandt annet lys (synlig sådan). Disse elektromagnetiske bølgene beveger seg like fort som lys (som bare er en del av spekteret), derav lysfarten. Bleeeh. Det ble nesten akkurat sånn jeg hadde det. Jeg skulle nok ha tatt med de andre setningene og. Takk for at du prøvde da. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Det ble nesten akkurat sånn jeg hadde det. Jeg skulle nok ha tatt med de andre setningene og. Takk for at du prøvde da. Det ble egentlig ingen omskrivning, mer en forklaring. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Det ble nesten akkurat sånn jeg hadde det. Jeg skulle nok ha tatt med de andre setningene og. Takk for at du prøvde da. Det ble egentlig ingen omskrivning, mer en forklaring. Ja, det var bare akkurat den ene lille setningen jeg ikke klarte å få skrevet på noen annen måte som høres grei ut. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 10hi, jeg har funnet meg en ny kjæreste: http://www.procom.no/infoShop/isProductDis...p/details/24163 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Trøkka du på linken? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Ja, gjorde det Hadde nok vært upassende å legge den i Kjærlighetstråden.. MEn også morsomt Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Og da var jeg tilbake!! *vente på applaus* Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 HVA! Kom du her nå? Nei da drar jeg! ADJØ! *stikke på butikken* Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 HVA! Kom du her nå? Nei da drar jeg!ADJØ! *stikke på butikken* Jeg er uvelkommen *gråte* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg