Stonemeister Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 ja jeg forsto det men HVOR fant du ut at det var 10 karakterer. eller at det var ti forskjellige ting Tell tallene i den rekka med karakterer. Det er 10 tall. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) Hvorfor gidder dere å prøve? Han er åpenbart et troll. Den tanken har streifet meg også. Det er tøft å leke "smart", uansett. Du må ikke tro du er smart! Faktisk er du veldig, veldig usmart!!!Ref. : http://dump.no/files/f834ca5d00be/Schnell_og_Eplefe2.rtf Endret 16. januar 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) du er 17 var det ikke det? såvidt jeg vet, så lærer du og regne ut snitt på barneskolen...Alle vanlige barn lærer minst såpass på barneskolen. Noen lærer mer, og noen lærer mindre. Tydeligvis. ^^ Loveless: og du er en sau. man er ikke troll bare fordi man ikke har 6er i matte vet du Det er Nie som er en sau, ditt brød. Eple: Du liker å slenge rundt deg med det dokumentet? red: "Brød" er for snilt for warn, sant? Endret 16. januar 2008 av NgZ Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Haha! Usmart^^. Priceless samtale. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Loveless: og du er en sau. man er ikke troll bare fordi man ikke har 6er i matte vet du Det er Nie som er en sau, din brøk. Fixed. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Jeg rekner ikke smarthet ut i fra karakterer Eplefe. det er det bare usmarte folk som gjør mener jeg. jeg er prinsippiel motstander av karakterr og mener de burde vert avskaffet. setter pris på at noen prøvde og forklare meg det, men jeg fårstår det ikke uansett nei espen pai, jeg lærte ikke å rekne gjennomsnitt av karaterer på barneskolen, vi hadde ikke en gang karakterer da Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Schnell, jeg driter langt i hva du får i matte. Det er oppførselen din jeg reagerer på. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) Du må ikke tro du er smart! Faktisk er du veldig, veldig usmart!!!Ref. : http://dump.no/files/f834ca5d00be/Schnell_og_Eplefe2.rtf Hahaha, herlig! 'ffffffuck u Endret 16. januar 2008 av Stonemeister Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 nei espen pai, jeg lærte ikke å rekne gjennomsnitt av karaterer på barneskolen, vi hadde ikke en gang karakterer daOk, det er herved bevist. Han er et troll. Alternativt er han ni år. Siste (usansynlige) alternativ er at han meget snart kommer til å bli et interessant forskningsobjekt. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Jeg rekner ikke smarthet ut i fra karakterer Eplefe. det er det bare usmarte folk som gjør mener jeg. jeg er prinsippiel motstander av karakterr og mener de burde vert avskaffet. setter pris på at noen prøvde og forklare meg det, men jeg fårstår det ikke uansett nei espen pai, jeg lærte ikke å rekne gjennomsnitt av karaterer på barneskolen, vi hadde ikke en gang karakterer da Jeg regner heller ikke smarthet ut fra karakterer, jeg regner smarthet ut fra karakter (til de som skjønte hva jeg mente ) Jeg er ikke for avskaffelse av karakterer, men syntes det burde vært annet vurderingsgrunnlag i noen av dem. Og måten jeg forklarte det på er en forenklet versjon av hva jeg lærte på barneskolen, for selv om man ikke har karakterer på barneskolen så betyr ikke det at man ikke lærer noe der.. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) Schnell, du tar alle karakterene dine, i norsk, engelsk, matte osv. La oss feks, si at det er 5 fag, så legger du sammen alle de karakterene, så får du fram en total sum. Du tar denne total summen og deler på antall karakterer du har lagt sammen. Dvs. Norsk - 3 Matte - 3 Engelsk - 3 Naturfag - 3 Gym - 3 3+3+3+3+3= 15 15/5 = 3 Endret 16. januar 2008 av Den store P Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Loveless: Javel? Oppførselen min? Den er helt fin den. Jeg spurte helt høflig om noen kunne prøve å forklare meg hvordan jeg reknet gjennomsnitt av karaterene mine, så får jeg bare masse frekke svar om at jeg er dum og at det er sånn man må kunne på barneskolen. Jeg vil ikke akkurat si det er jeg som oppfører meg dårli men.... det har jo blirr hobbyen til eplefe og vennene hennes og plage meg så Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Schnell, du tar alle karakterene dine, i norsk, engelsk, matte osv. La oss feks, si at det er 5 fag, så legger du sammen alle de karakterene, så får du fram en total sum. Du tar denne total summen og deler på antall karakterer du har lagt sammen. Dvs. Norsk - 3 Matte - 3 Engelsk - 3 Naturfag - 3 Gym - 3 3+3+3+3+3= 15 15/5 = 3 Jammen, eh, det står jo minus foran tallene dah, åssen kan minus bli femten?+??++plusspluss Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Loveless: Javel? Oppførselen min? Den er helt fin den. Jeg spurte helt høflig om noen kunne prøve å forklare meg hvordan jeg reknet gjennomsnitt av karaterene mine, så får jeg bare masse frekke svar om at jeg er dum og at det er sånn man må kunne på barneskolen. Jeg vil ikke akkurat si det er jeg som oppfører meg dårli men.... det har jo blirr hobbyen til eplefe og vennene hennes og plage meg så Okei. Seriøst. Jeg prøvde faktisk å forklare deg det på en enkel måte. En jævlig enkel måte. Og allikevel anklager du meg for å være frekk med deg ved hver eneste anledning du får. Jeg forstår at folk ikke liker deg. Så latterlig godt og. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Jammen, eh, det står jo minus foran tallene dah, åssen kan minus bli femten?+??++plusspluss Vil du at e skal komme å sprenge furingen din med kinaputter eller? Slutt å kveruler! Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Du eier null selvinnsikt, så jeg gidder ikke forklare deg noe som helst. Men når ingen liker deg burde det ringe en bjelle. Og det er ingenting som heter "usmart". Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 thx store p, tror faktisk jeg forsto det . men jeg må prøve først og se om jeg fpr ett svar som kan være rett Lenke til kommentar
j-- Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Og over til noe annet (og mer interessant) enn Schnell: (Linky!) Dette er DNFK sitt sanne jeg Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) Noen forslag til å få foreldrene mine til å endre mening/holde kjeft? De vil så absolutt at jeg skal gå allmenn, for da kan jeg gjøre hva jeg vil senere i livet .. "blablabla, allmenn er best!" Jeg vil gå media! Endret 16. januar 2008 av WIP-Slettes-Gh79d3mO Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Jeg vil gå media! Du får studiekompetanse av å gå media! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg