Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
du er 17 var det ikke det? såvidt jeg vet, så lærer du og regne ut snitt på barneskolen...
Alle vanlige barn lærer minst såpass på barneskolen. Noen lærer mer, og noen lærer mindre. Tydeligvis. ^^

Loveless: og du er en sau. man er ikke troll bare fordi man ikke har 6er i matte vet du ;)
Det er Nie som er en sau, ditt brød.

Eple: Du liker å slenge rundt deg med det dokumentet? :wee:

red: "Brød" er for snilt for warn, sant? :hmm:

Endret av NgZ
Lenke til kommentar

Jeg rekner ikke smarthet ut i fra karakterer Eplefe. det er det bare usmarte folk som gjør mener jeg. jeg er prinsippiel motstander av karakterr og mener de burde vert avskaffet.

setter pris på at noen prøvde og forklare meg det, men jeg fårstår det ikke uansett :(

nei espen pai, jeg lærte ikke å rekne gjennomsnitt av karaterer på barneskolen, vi hadde ikke en gang karakterer da

Lenke til kommentar
nei espen pai, jeg lærte ikke å rekne gjennomsnitt av karaterer på barneskolen, vi hadde ikke en gang karakterer da
Ok, det er herved bevist. Han er et troll. Alternativt er han ni år. Siste (usansynlige) alternativ er at han meget snart kommer til å bli et interessant forskningsobjekt.
Lenke til kommentar
Jeg rekner ikke smarthet ut i fra karakterer Eplefe. det er det bare usmarte folk som gjør mener jeg. jeg er prinsippiel motstander av karakterr og mener de burde vert avskaffet.

setter pris på at noen prøvde og forklare meg det, men jeg fårstår det ikke uansett :(

Jeg regner heller ikke smarthet ut fra karakterer, jeg regner smarthet ut fra karakter (til de som skjønte hva jeg mente :thumbup: )

Jeg er ikke for avskaffelse av karakterer, men syntes det burde vært annet vurderingsgrunnlag i noen av dem. :)

Og måten jeg forklarte det på er en forenklet versjon av hva jeg lærte på barneskolen, for selv om man ikke har karakterer på barneskolen så betyr ikke det at man ikke lærer noe der..

Lenke til kommentar

Schnell, du tar alle karakterene dine, i norsk, engelsk, matte osv.

La oss feks, si at det er 5 fag, så legger du sammen alle de karakterene, så får du fram en total sum.

Du tar denne total summen og deler på antall karakterer du har lagt sammen.

Dvs.

Norsk - 3

Matte - 3

Engelsk - 3

Naturfag - 3

Gym - 3

3+3+3+3+3= 15

15/5 = 3

Endret av Den store P
Lenke til kommentar

Loveless: Javel? Oppførselen min? Den er helt fin den. Jeg spurte helt høflig om noen kunne prøve å forklare meg hvordan jeg reknet gjennomsnitt av karaterene mine, så får jeg bare masse frekke svar om at jeg er dum og at det er sånn man må kunne på barneskolen. Jeg vil ikke akkurat si det er jeg som oppfører meg dårli men.... det har jo blirr hobbyen til eplefe og vennene hennes og plage meg så

Lenke til kommentar
Schnell, du tar alle karakterene dine, i norsk, engelsk, matte osv.

La oss feks, si at det er 5 fag, så legger du sammen alle de karakterene, så får du fram en total sum.

Du tar denne total summen og deler på antall karakterer du har lagt sammen.

Dvs.

Norsk - 3

Matte - 3

Engelsk - 3

Naturfag - 3

Gym - 3

3+3+3+3+3= 15

15/5 = 3

Jammen, eh, det står jo minus foran tallene dah, åssen kan minus bli femten?+??++plusspluss

Lenke til kommentar
Loveless: Javel? Oppførselen min? Den er helt fin den. Jeg spurte helt høflig om noen kunne prøve å forklare meg hvordan jeg reknet gjennomsnitt av karaterene mine, så får jeg bare masse frekke svar om at jeg er dum og at det er sånn man må kunne på barneskolen. Jeg vil ikke akkurat si det er jeg som oppfører meg dårli men.... det har jo blirr hobbyen til eplefe og vennene hennes og plage meg så

Okei. Seriøst. Jeg prøvde faktisk å forklare deg det på en enkel måte. En jævlig enkel måte. Og allikevel anklager du meg for å være frekk med deg ved hver eneste anledning du får. Jeg forstår at folk ikke liker deg. Så latterlig godt og.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...