chokke Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Mener du Nibiru? Ja, vi sees! Hade og ha en god jul Please da, i og u er rett ved siden av hverandre, til og med her. Håper dere får en god jul og ... om fire år! Full speed ahead! Sameboe: hahahaha, ja nå lo jeg godt. Så hva er guden din god for da? Å underholde oss i himmelen når vi dør? Fluesopp: nice comeback.. Hvilket grunnlag har du for å spotte en persons religiøse overbevisning? Har han nevnt noe om en himmel når en dør? Nei, så hvorfor bringe det opp? Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 (endret) Så hvor kom denne guden deres fra da? Bare plutselig dukka han opp på et eller annet merkelig tispunkt? Og hvor ofte får du svar når du er i krise og trenger hjelp og sitter i et styrtende fly? Er det noe hjelp i han da gitt? Nei, det er det ikke.. Chokke: jeg spotter ikke, jeg spytter.. Endret 28. november 2008 av Melisma Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Fluesopp: nice comeback.. Ikke fra deg ihvertfall, uansett til dere som skal gjøre noe gøy i dag: Dead night what's the score? I don't need this any more. I've got a fever. I've got a fever tonight. I'm gonna let the demons loose, I'm gonna break disco's noose. I'm gonna breakdown, Breakdown the night. Dead, Dead that walks at night. Running from the light. Pillaging the frightened. Gotta call from the grave, gonna go out and rattle the cage, Cause you don't know, know what's behind this mask. We play our monster rock n' roll, raise your glasses high, on a trip to burn your soul. (x2) Gonna go out and beat the boards, cast an eyeball on some broads. Gonna get hedonic, feelin' catatonic tonight. We bite, feeding on the fright, here's to the night. Deadbeat disco die. Prowl the streets, this fever's eating me I'm gonna party till I bleed, making this night free. Shout, howling at the moon. Shouting down the gloom, gonna rock n' roll till I decay. We play our monster rock n' roll, raise your glasses high, on a trip to burn your soul.(x4) I'm gonna burn your Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 (endret) Synes det er helt greit at folk har sin egen tro, så lenge de ikke skal begynne å pakke den på andre og fortelle dem hvor dumt det er å være ateist eller ha en annen tro =) Endret 28. november 2008 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Så hvor kom denne guden deres fra da? Bare plutselig dukka han opp på et eller annet merkelig tispunkt? Og hvor ofte får du svar når du er i krise og trenger hjelp og sitter i et styrtende fly? Er det noe hjelp i han da gitt? Nei, det er det ikke.. Melisma, du er en jævla kverrulant du nærmer deg Schnell tilstand nå her Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 UNDERAGE DRINKING IS NOT COOL I hvertfall ikke får å bli full. De fleste har nok drukket alkohol holdig vin/cider/sjampis, jeg inkludert, men i små mengder riktignok. Jeg kommer til å vente med å begynne å drikke når jeg kan kjøpe øl, vin eller hva det skal være selv. Min mening i alle fall Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Så hvor kom denne guden deres fra da? Bare plutselig dukka han opp på et eller annet merkelig tispunkt? Og hvor ofte får du svar når du er i krise og trenger hjelp og sitter i et styrtende fly? Er det noe hjelp i han da gitt? Nei, det er det ikke.. Jo det er det. Man kan trøste seg med at noen hører ens siste ord, og mange er også overbevist om at de har noe å gå til etter døden. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 UNDERAGE DRINKING IS NOT COOL I hvertfall ikke får å bli full. De fleste har nok drukket alkohol holdig vin/cider/sjampis, jeg inkludert, men i små mengder riktignok. Jeg kommer til å vente med å begynne å drikke når jeg kan kjøpe øl, vin eller hva det skal være selv. Min mening i alle fall Enig, man drikker ikke for å bli full, man drikker for å hygge seg med venner Og da er det vel mest huskbart vis man husker hele kvelden, enn å huske den første halvtimen Lenke til kommentar
fox Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Min tro er gud finnes i dyr, dermed vi må ha sex med dyr for å hedre og gjøre guden vår fornøyd. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Så hvor kom denne guden deres fra da? Bare plutselig dukka han opp på et eller annet merkelig tispunkt? Og hvor ofte får du svar når du er i krise og trenger hjelp og sitter i et styrtende fly? Er det noe hjelp i han da gitt? Nei, det er det ikke.. Chokke: jeg spotter ikke, jeg spytter.. Poenget med å stille spørsmål som har en tydelig nedlatende tone? Hvor har han sagt at Gud skal redde han fra allverdens pine (inkludert deg?)? Uansett, du skjønte poenget mitt . Melisma, du er en jævla kverrulant du nærmer deg Schnell tilstand nå her HVAM ENER DUN MED KVERLUNAT? :realmad: Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Ja, tro på Gud så mye du vil, jeg kan ikke si for sikkert at han ikke fins, men det er mer sannsynlig at han ikke eksisterer.. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Så hvor kom denne guden deres fra da? Bare plutselig dukka han opp på et eller annet merkelig tispunkt? Og hvor ofte får du svar når du er i krise og trenger hjelp og sitter i et styrtende fly? Er det noe hjelp i han da gitt? Nei, det er det ikke.. Du har vel vært kristen selv, så du burde vel i hvert fall ha forståelse for hans meninger. Selv om du kanskje slutett tro, trenger du ikke fnyse av andre som fortsatt gjør det. Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Å drikke seg totalt kanon er like lite givende i alle aldre. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 (endret) Så hvor kom denne guden deres fra da? Bare plutselig dukka han opp på et eller annet merkelig tispunkt? Og hvor ofte får du svar når du er i krise og trenger hjelp og sitter i et styrtende fly? Er det noe hjelp i han da gitt? Nei, det er det ikke.. Jo det er det. Man kan trøste seg med at noen hører ens siste ord, og mange er også overbevist om at de har noe å gå til etter døden. Det som er greit med døden er at du får fred, trenger ikke noe gud for og vite det. Og om man er redd for og dø så kan det vel hjelpe og tro på noe høyere=) Sadfez: Ihvertfall på lettøl :!: Endret 28. november 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Melisma, du er en jævla kverrulant du nærmer deg Schnell tilstand nå her HVAM ENER DUN MED KVERLUNAT? :realmad: Jeg har da aldri brukt ordet kverlunat Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Enig, man drikker ikke for å bli full, man drikker for å hygge seg med venner Og da er det vel mest huskbart vis man husker hele kvelden, enn å huske den første halvtimen Kommer sikkert til og gjøre begge deler, men den første "hygge seg med venner" er jo koseligst da. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Basskuk: jeg har ikke vært kristen for jeg fant ut at jeg ikke kunne kalle meg det, i og med at jeg ikke trodde og levde kristent. Jeg har fortsatt den troa på at kanskje noe er der, kanskje ikke. Ingen som vet, men når man tenker etter så er det lite sannsynlig. Og hvor var du da jeg ble "angrepet" av titalls med folk her inne da jeg sa at Gud kanskje fantes? Husker ikke å ha sett deg der for å dempe de andre.. Uansett så vil jeg svært gjerne få et svar fra de som er sikre på at det finnes, om hvordan de kan vite det. Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Man kan med sikkerhet si at Gud finnes. Kanskje ikke som en person, men som et ord. Et ord store deler av verden bruker for å ha noe å forholde seg til. Så ja, Gud finnes Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Som nevnt er det gode med gud at h*n ikke trenger finnes for å hjelpe folk. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Hvorfor skal noen forsvare sin tro, ingen skal behøve og gjøre det. Samme som og be deg forklare hvorfor tror ikke du på Gud eller hva faen man vil tro på=) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg