Melisma Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 (endret) Forandre alt du vil du, det er en fri verden.. vel, ikke for dyra da selvsagt, som kan risikere å bli pult både i hue og i ræva om bonden har lyst. nok om det.. Endret 28. november 2008 av Melisma Lenke til kommentar
fox Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Jeg bor på Uranus... Janus med to ansikter, den ene er rompe... MErkelig nok at ingen la merka til det før nu :/ Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Jeg er sulten Jeg har lysst på pizza, men skal ete Taco ikveld på et såkalt "julebord" Spise taco og drikker deg full? Jaja, det er kun kristne folk der Så fyll blir det neppe x) Though, det hadde vært gøy om noen ble nettop det xD Gøøy.. Er du kristen?? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 (endret) Forandre alt du vil du, det er en fri verden.. vel, ikke for dyra da selvsagt, som kan risikerer å bli pult både i hue og i ræva om bonden har lyst. nok om det.. Unnskyld, var en dårlig spøk Og jeg er of course imot og pule dyr...spøke om det er totalt lov, men ikke og drite ut folk som jeg gjorde der. Endret 28. november 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Dæven. Jeg skulle stå opp kjempetidlig i dag for å jobbe med naturfagsprosjektet mitt, og plutselig våkner jeg klokka 1 helt i ørska. Rekker vel å gjøre noe før jeg drar. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Jeg er sulten Jeg har lysst på pizza, men skal ete Taco ikveld på et såkalt "julebord" Spise taco og drikker deg full? Jaja, det er kun kristne folk der Så fyll blir det neppe x) Though, det hadde vært gøy om noen ble nettop det xD Gøøy.. Er du kristen?? Ja, kan si jeg er kristen...men ikke super kristen da, ber lissom ikke hver dag, og er i kirka hver Søndag x) Hit skal jeg på ferie LINK Lenke til kommentar
chokke Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 haha, jeg ler meg ihjel.. Jeg er bare mer klar på det jeg synes er riktig og galt, og har få gråsoner når det kommer til saker der uskyldige vesener blir utnyttet.' Aaw . Faktisk er det gråsoner her, men nå nevner vel du et eksempel om en neger med 14 " penis og en liten hamster (et hamster?) og hvor galt det er at dette dyret utfører oralsex. For min del er det snakk om Tellus Niburu her. Snakker face2face om en fire års tid . Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Ja, kan si jeg er kristen...men ikke super kristen da, ber lissom ikke hver dag, og er i kirka hver Søndag x) Hit skal jeg på ferie LINK Jeg er ikke kristen. Fordi jeg ikke tror at det er en gud.. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Unnskyld, var en dårlig spøk Og jeg er of course imot og pule dyr...spøke om det er totalt lov, men ikke og drite ut folk som jeg gjorde der. oh, clever.. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Jeg tror det finnes en Gud, men tror ikke han skapte jorda og resten av universet, fordi det har vitenskapen motbevist Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Daaa drar jeg igjen... Tannlegen for 3 gang denne uka Lenke til kommentar
chokke Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Jeg tror det finnes en Gud, men tror ikke han skapte jorda og resten av universet, fordi det har vitenskapen motbevist Eller ikke. Det ser ut som at en kan konkludere med at det ikke var Gud sin skapelse . Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Unnskyld, var en dårlig spøk Og jeg er of course imot og pule dyr...spøke om det er totalt lov, men ikke og drite ut folk som jeg gjorde der. oh, clever.. ja, kanskje det...mer enn jeg kan si om andre. Lenke til kommentar
fox Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 For min del er det snakk om Tellus Niburu her. Snakker face2face om en fire års tid . Mener du Nibiru? Ja, vi sees! Hade og ha en god jul Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 (endret) Sameboe: hahahaha, ja nå lo jeg godt. Så hva er guden din god for da? Å underholde oss i himmelen når vi dør? Fluesopp: nice comeback.. Endret 28. november 2008 av Melisma Lenke til kommentar
fox Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Melisma, det er frekt sagt. Verre enn sex med dyr!!! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Sameboe: hahahaha, ja nå lo jeg godt. Så hva er guden din god for da? Å underholde oss i himmelen når vi dør? Funker jo å ha en Gud, enn å ikke ha en Gud da...Du har jo alltid en å "snakke" med da vet du Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Så Gud må ha skapt universet for å ha noe med styring av menneskeheten? Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Jeg er sulten Jeg har lysst på pizza, men skal ete Taco ikveld på et såkalt "julebord" Spise taco og drikker deg full? Jaja, det er kun kristne folk der Så fyll blir det neppe x) Though, det hadde vært gøy om noen ble nettop det xD Er ikke du mindreårig? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Så Gud må ha skapt universet for å ha noe med styring av menneskeheten? WORD!! Jeg er sulten Jeg har lysst på pizza, men skal ete Taco ikveld på et såkalt "julebord" Spise taco og drikker deg full? Jaja, det er kun kristne folk der Så fyll blir det neppe x) Though, det hadde vært gøy om noen ble nettop det xD Er ikke du mindreårig? Jo, men er vel fortsatt mulig å bli full Selv om ikke det er planlagt akkurat x) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg