Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

ja, for en sau tenker sikkert "i dag vil jeg ha gress, ligge på enga og slappe av, åja, så har jeg lyst på pikken til bonden oppi ræva"

Veldig sannsynlig..

Gris? De elsker å få orgasme... Eller hva med hund som vil knulle kvinner?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
ja, for en sau tenker sikkert "i dag vil jeg ha gress, ligge på enga og slappe av, åja, så har jeg lyst på pikken til bonden oppi ræva"

Veldig sannsynlig..

Gris? De elsker å få orgasme... Eller hva med hund som vil knulle kvinner?

Tror ikke kaninen hadde likt det.. *kremt*

Lenke til kommentar
Det gjør det dessverre ikke. Å fôre et dyr. :p

Det heter fortsatt aksent?

Det heter faktisk en accentus circumflexus, eller en circumflex, de du la ut (henholdsvis `og ´) heter accent grave og accent aigu. :]
Nei, dette blir for dumt. Ingen dyr skal bli krenket på den måten, dermed basta.
Løver parres 150 ganger dagen (mellom 50-200) når løvinnene har løpetid. Dette er ikke noe godt for dem, faktisk, så må hannløvene som oftest banke dem, bite dem, og holde dem kraftig i nakkeskinnet for å få trenge inn i dem. Når dette skjer, så skriker løvinnen. Skikkelig høyt, og skingrende, milevis unna brølingen deres i tøffhet. Skal vi si nei til reproduksjon av løver siden løvinnene åpenbart blir krenket av hannene når de parrer seg?

Jeg forsvarer på ingen måte dyresex, og er glad for at loven kom, men jeg er glad for at den kom fordi det finnes sykdommer som smitter fra menneske til dyr og omvendt, ikke fordi jeg synes forferdelig synd i dyrene som mest sannsynlig synes det er mer smertefullt å bæsje enn å bli "voldtatt" av et menneske.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...