fox Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 ja, for en sau tenker sikkert "i dag vil jeg ha gress, ligge på enga og slappe av, åja, så har jeg lyst på pikken til bonden oppi ræva" Veldig sannsynlig.. Gris? De elsker å få orgasme... Eller hva med hund som vil knulle kvinner? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Sebastian Bach - Back in the Saddle Again (Aerosmith Cover) Ohyes. Kreizi horse. Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Jeg skjønner faen ikke hvorfor dette skal diskuteres? Det spiller da ingen rolle om sauen liker det eller ikke. Det er galt! Hvordan kan "du" klare å få det til å virke greit? Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Nei, dette blir for dumt. Ingen dyr skal bli krenket på den måten, dermed basta. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 ja, for en sau tenker sikkert "i dag vil jeg ha gress, ligge på enga og slappe av, åja, så har jeg lyst på pikken til bonden oppi ræva" Veldig sannsynlig.. Gris? De elsker å få orgasme... Eller hva med hund som vil knulle kvinner? Tror ikke kaninen hadde likt det.. *kremt* Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Det gjør det dessverre ikke. Å fôre et dyr. Det heter fortsatt aksent? Nei, kinahatt Personlig ser jeg ingenting galt med zoofili, dog, jeg ser ei heller så alt for mye galt med necrophili heller Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Hvor kom kaniner inn? Lenke til kommentar
fox Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Jeg skjønner faen ikke hvorfor dette skal diskuteres? Det spiller da ingen rolle om sauen liker det eller ikke. Det er galt! Hvordan kan "du" klare å få det til å virke greit? Jeg støtter det heller ikke, men verden er ikke svart&hvit Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Det gjør det dessverre ikke. Å fôre et dyr. Det heter fortsatt aksent? Det heter faktisk en accentus circumflexus, eller en circumflex, de du la ut (henholdsvis `og ´) heter accent grave og accent aigu. :]Nei, dette blir for dumt. Ingen dyr skal bli krenket på den måten, dermed basta.Løver parres 150 ganger dagen (mellom 50-200) når løvinnene har løpetid. Dette er ikke noe godt for dem, faktisk, så må hannløvene som oftest banke dem, bite dem, og holde dem kraftig i nakkeskinnet for å få trenge inn i dem. Når dette skjer, så skriker løvinnen. Skikkelig høyt, og skingrende, milevis unna brølingen deres i tøffhet. Skal vi si nei til reproduksjon av løver siden løvinnene åpenbart blir krenket av hannene når de parrer seg? Jeg forsvarer på ingen måte dyresex, og er glad for at loven kom, men jeg er glad for at den kom fordi det finnes sykdommer som smitter fra menneske til dyr og omvendt, ikke fordi jeg synes forferdelig synd i dyrene som mest sannsynlig synes det er mer smertefullt å bæsje enn å bli "voldtatt" av et menneske. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 En som kaller seg for Fox og en som kaller for kanin, diskuterer dyresex.. FUNNAY Datasmurf: Ja, da har du issues min gode smurf.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Eller du, Melisma. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Forøvrig, er det dyret som krenkes om f.eks. en hannschäfer, hannhest, whatever penetrerer og har sex med en dame? Eller en mann, for den saks skyld? For det er ganske mange dyr som gjør det. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 "This! is an ex-parrot!" Lenke til kommentar
fox Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Stakkars gris som får aldri prøve ut behovene sine før de drar til slakt De fortjener sex... Gris slår oss når det gjelder orgasme De rett og slett elsker det! Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Man kan ikke bare tenke på dyrene heller, det er litt moral inne i bilde. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Det heter faktisk en accentus circumflexus, eller en circumflex, de du la ut (henholdsvis `og ´) heter accent grave og accent aigu. :] Ja med andre ord . Kommer nok aldri til å bruke de. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Fox: Griser har riktignok 30 minutter orgasme, men de nyter den ikke. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Eple: Naturens gang må jo gå sin gang uansett.. Det er ikke naturens gang at mennesket skal gå løs på bikkja si. Jo, jeg synes synd på dyra som blir misbrukt seksuelt av eieren sin. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Stakkars gris som får aldri prøve ut behovene sine før de drar til slakt De fortjener sex... Gris slår oss når det gjelder orgasme De rett og slett elsker det! Jeg har sett på film at alle jenter elsker å få penis langt ned i halsen og sæd i ansiktet. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Fox: Griser har riktignok 30 minutter orgasme, men de nyter den ikke.Nei, orgasmer er ikke til for nytelsen sin del, det er tortur av værtste sort. Har du spurt grisen btw? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg