Sameboe Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Endelig har loven kommet som forbyr dyresex! Det var F*** meg på tide!!! Folk som utnytter dyr slik burdte få lang tid i fengsel pluss en svær bot.. haha, vent.. jeg glemte jo at her i Norge får man bare en dask på lanken om man gjør noe alvorlig galt.. Må si meg enig, sex med dyr er bare ekkelt, og dårlig gjort ovenfor dyrene dette gjøres mot. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Endelig har loven kommet som forbyr dyresex! Det var F*** meg på tide!!! Folk som utnytter dyr slik burdte få lang tid i fengsel pluss en svær bot.. haha, vent.. jeg glemte jo at her i Norge får man bare en dask på lanken om man gjør noe alvorlig galt.. Her i Norge synes de synd på han som gjorde noe galt istede for offeret... F.eks: Jeg kunne ha ranet en butikk, skutt han bak kassa og sagt at jeg ble missbrukt som barn og voilà, 2 måneder fengsel og psykisk oppfølging i ett år. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 (endret) Melisma, jeg koset meg igår med katta mi. Er det galt? Det viser jo bare at du må være usedvanlig utiltrekkende som må gå løs på en katt.. joa, skjønner at du leker tullebukk nå da.. Mikkel: ja, jeg er ihvertfall ikke redd for å rane en bank eller begå en alvorlig forbrytelse. Jeg ler av Norges rettsystem, makan til idioti og snillisme skal man lete lenge etter! Endret 28. november 2008 av Melisma Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Endelig har loven kommet som forbyr dyresex! Det var F*** meg på tide!!! Folk som utnytter dyr slik burdte få lang tid i fengsel pluss en svær bot.. haha, vent.. jeg glemte jo at her i Norge får man bare en dask på lanken om man gjør noe alvorlig galt.. Synes faktisk denne loven er unødvendig. Dyrevernsloven sier at man skal fare vel med dyrene. Jeg tviler på at en hund blir sterkt traumatisert av å slikke en jente i skrittet f.eks. og da trenger man ikke å direkte forby seksuelle handlinger. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Ta Amerika i forhold da: Jeg møter opp i butikken med en pistol, mannen bak kassa drar fram ei hagle og skyter etter meg. Jeg skyter han i retur og stikker av. To timer senere finner politiet en de tror er skyldig og sender han i kasjotten i 45 år. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Bah, muttern har blitt sjuk og kan ikke dra til Oslo i dag, noe som vil si at pappa må dra i stedet og dvs. at han ergo ikke kommer hit, så jeg får ikke medisinen, gavekalenderen eller de manglende filmene mine >< Wait, what? Dyresex ulovlig? Faen >< Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Endelig har loven kommet som forbyr dyresex! Det var F*** meg på tide!!! Folk som utnytter dyr slik burdte få lang tid i fengsel pluss en svær bot.. haha, vent.. jeg glemte jo at her i Norge får man bare en dask på lanken om man gjør noe alvorlig galt.. Synes faktisk denne loven er unødvendig. Dyrevernsloven sier at man skal fare vel med dyrene. Jeg tviler på at en hund blir sterkt traumatisert av å slikke en jente i skrittet f.eks. og da trenger man ikke å direkte forby seksuelle handlinger. Tror heller at bikkja vil bli traumatisert av å leke på stuegulvet med staken til herr.hansen Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 NP: Dragonfoce - Through the fire and the flames Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 fores (uten aksent) Hva er det? NP: Dragonfoce - Through the fire and the flames Ikke dumt. Synes selv sporet før (Cry For Eternity) er bedre. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Loven er jo til for at vetrinærer og andre skal kunne melde ifra om mistanker ang. dyresex, for så at eieren får en konsekvens osv. Det er respektløst av et menneske å utnytte dyret slikt, og når folk tar det et skritt videre og faktisk penetrerer dyret så synes jeg absolutt at dyret blir krenket og ja, ÆSJ jeg har ikke ord Lenke til kommentar
fox Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Hva hvis dyr har behov å ha sex? Og vil ha mennesker som sexpartner? hypotetisk sett Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Har loven kommet? Hvorfor har det ikke stått noe i avisene? De lagde jo masse mas om at vi ikke hadde det for litt siden. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 fores (uten aksent) Hva er det? Mener det skal være aksent (sånn ´ `) i ordet å fore et dyr? Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 ja, for en sau tenker sikkert "i dag vil jeg ha gress, ligge på enga og slappe av, åja, så har jeg lyst på pikken til bonden oppi ræva" Veldig sannsynlig.. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Mener det skal være aksent (sånn ´ `) i ordet å fore et dyr? Det stemmer.Det gjør det dessverre ikke. Å fôre et dyr. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Bobbylove: loven kom i dag.. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Det gjør det dessverre ikke. Å fôre et dyr. Det heter fortsatt aksent? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 ja, for en sau tenker sikkert "i dag vil jeg ha gress, ligge på enga og slappe av, åja, så har jeg lyst på pikken til bonden oppi ræva" Veldig sannsynlig.. Dyr har ikke sex for nytelsens skyld, så en sau tenker faktisk ikke at de vil ha pikken til en vær opp i ræva heller. Og med tanke på størrelsen til en sau, så vil neppe sauen MERKE at bonden knuller den en gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg