Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Endelig har loven kommet som forbyr dyresex! Det var F*** meg på tide!!! Folk som utnytter dyr slik burdte få lang tid i fengsel pluss en svær bot..

haha, vent.. jeg glemte jo at her i Norge får man bare en dask på lanken om man gjør noe alvorlig galt.. :roll:

Må si meg enig, sex med dyr er bare ekkelt, og dårlig gjort ovenfor dyrene dette gjøres mot.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Endelig har loven kommet som forbyr dyresex! Det var F*** meg på tide!!! Folk som utnytter dyr slik burdte få lang tid i fengsel pluss en svær bot..

haha, vent.. jeg glemte jo at her i Norge får man bare en dask på lanken om man gjør noe alvorlig galt.. :roll:

Her i Norge synes de synd på han som gjorde noe galt istede for offeret... F.eks: Jeg kunne ha ranet en butikk, skutt han bak kassa og sagt at jeg ble missbrukt som barn og voilà, 2 måneder fengsel og psykisk oppfølging i ett år.

Lenke til kommentar
Melisma, jeg koset meg igår med katta mi. Er det galt?

Det viser jo bare at du må være usedvanlig utiltrekkende som må gå løs på en katt..

joa, skjønner at du leker tullebukk nå da..

Mikkel: ja, jeg er ihvertfall ikke redd for å rane en bank eller begå en alvorlig forbrytelse. Jeg ler av Norges rettsystem, makan til idioti og snillisme skal man lete lenge etter!

Endret av Melisma
Lenke til kommentar

Synes faktisk denne loven er unødvendig. Dyrevernsloven sier at man skal fare vel med dyrene. Jeg tviler på at en hund blir sterkt traumatisert av å slikke en jente i skrittet f.eks. og da trenger man ikke å direkte forby seksuelle handlinger.

Lenke til kommentar

Synes faktisk denne loven er unødvendig. Dyrevernsloven sier at man skal fare vel med dyrene. Jeg tviler på at en hund blir sterkt traumatisert av å slikke en jente i skrittet f.eks. og da trenger man ikke å direkte forby seksuelle handlinger.

Tror heller at bikkja vil bli traumatisert av å leke på stuegulvet med staken til herr.hansen :ph34r:

Lenke til kommentar

Loven er jo til for at vetrinærer og andre skal kunne melde ifra om mistanker ang. dyresex, for så at eieren får en konsekvens osv.

Det er respektløst av et menneske å utnytte dyret slikt, og når folk tar det et skritt videre og faktisk penetrerer dyret så synes jeg absolutt at dyret blir krenket og ja, ÆSJ jeg har ikke ord :mad:

Lenke til kommentar
ja, for en sau tenker sikkert "i dag vil jeg ha gress, ligge på enga og slappe av, åja, så har jeg lyst på pikken til bonden oppi ræva"

Veldig sannsynlig..

Dyr har ikke sex for nytelsens skyld, så en sau tenker faktisk ikke at de vil ha pikken til en vær opp i ræva heller. Og med tanke på størrelsen til en sau, så vil neppe sauen MERKE at bonden knuller den en gang. :)
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...