Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

Jeje. God morgen. Er egentlig misunnelig på folk som får til å spise frokost jeg. Dersom jeg gir det et forsøk så ender det med brekninger og må svelge opptil 3 ganger for å få ned en liten bit.

Lenke til kommentar
Det er ikke selve melodien på vekkerklokka, mobilen, jeg våkner av. Det er den infernalse ristinga. Skal ta faen på at det er et kvinnfolk som har sitti i utviklingsteamet på akkurat den modellen jeg har.

Men ellers. Dårlig form og gleder meg allerede til å bli ferdig på jobb i halv 4 tia.

Har skrudd av vibrering på alarmen jeg. Mye mer behagelig. Det betyr også at jeg må legge meg tidsnok, for dersom jeg er skikkelig trøtt våkner jeg ikke. Ganske praktisk igrunn.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Hmm. Går ikke an å slå av det på min... ikke endre slumringen heller, så det er 5 minutters intervall på den. Men den sørger i det minste for at jeg ikke rekker å havne i koma igjen. Noen som har tips til en gratis, god vekkerklokke til S60?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Neeeei. Vekkerklokker er jo enda eklere. De tikker og gjør en gal. Prøvde med vekkerklokka som jegsatte lagt unna senga for at jeg måtte stå opp og dermed gidde å dra på skolen. Endte med at jeg tok ut batteriene etter å ha ligget og hørt på tikkinga i en time eller to. Digitale vekkerklokker må det vel gå an å få prøvd. Eller en radioklokke.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...