Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hmm.. ok jeg forsto det ike :p men samma det ,gidder ikke kaste bort tida mi på å gjøre det heller. hva mener dere med at først skal jeg plusse dem og så dele dem :S :S det går jo ikke

demille: ok du er tilgitt.

Endret av Schnell
Lenke til kommentar
hææææææææææææ 10`?? det er jo bare 6 karaterer

ehh ... altså 5/5?? eller hæ

Du har fått karakterer i 10 forskjellige ting, altså har du 10 karakterer, derfor skal du dele på 10.

Bajeezus, nå vet jeg hvordan det er å være førskolelærer.

ja jeg forsto det men HVOR fant du ut at det var 10 karakterer. eller at det var ti forskjellige ting

Lenke til kommentar

kan folk slutte å være så jævla frekke? det er ikke alle som er helt geni i matte vet dere. og jeg går ikke på førskolen stonemeisterm jeg går andre vidergående og er seriøst 17 ja ;) det er ikke alle som er god i matte og folk kan slutte og vøre så frekke.

Loveless: og du er en sau. man er ikke troll bare fordi man ikke har 6er i matte vet du ;)

Lenke til kommentar
3, 4, 3, 6, 5, 3, 4, 5, 1, 2 <-Her er det ti ulike karakterer

La oss si at det er det du fikk, da tar du og legger sammen alt. 36, om jeg ikke er mongo. Del det på antall karakterer. I dette tilfellet er det 10. Da har du et snitt på 3,6.

ja jeg forsto det men HVOR fant du ut at det var 10 karakterer. eller at det var ti forskjellige ting
Du teller dem. (Det er lov å bruke fingrene. :tease:
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...