Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

God morgen!

Jeg burde lære meg og legge meg før klokka 12, har vært våken i en time nå og føler meg helt ødelagt.

Hadde jeg vært fornuftig hadde jeg lagt meg i 10 tiden en gang.

Men, nå er det snart helg, så da kan døgnrytme dra en viss plass! :D

Lenke til kommentar

Når jeg står opp kl 05 hver morgen denne uka, har jeg bare automatisk blitt dødstrøtt i 20-21 tida. Da har det bare vært DEILIG å legge seg med ei bok og tenke at det er 9-10 timer til jeg må stå opp igjen.

Var tilogmed våken 10 minutter før vekkeklokka idag og igår, så jeg slapp å høre den.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Nåja, jeg liker media, jeg. Jeg er bare litt realistisk og drittlei. Media var ikke noe for meg, jeg valgte det ut fra at jeg trodde at hobbyene mine kanskje klarte å holde meg på skolebenken. Poenget er at fremtidsutsiktene etter media er minimale for de fleste, selv lærere og rådgivere sier det.

Og du er tydeligvis en annen årgang enn meg, for jeg kjenner folk i bergen som kom inn med 4,3 i snitt, på første året. Og folk som gikk videre med enda lavere. 8D

Jada, jeg er en annen årgang enn den, for jeg går andre året nå. :) Kan skjønne at folk blir lei av medialinjen, men det kommer jo an på om lærerne er flinke til å engasjere eller ikke. På skolen jeg gikk på første året hadde de nesten ikke peiling overhodet. Nå går jeg på en annen skole, og der har lærerne bred kompetanse.

Så flott at du har funnet en gylden middelvei!

Endret av Shipwreck
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Det er ikke selve melodien på vekkerklokka, mobilen, jeg våkner av. Det er den infernalse ristinga. Skal ta faen på at det er et kvinnfolk som har sitti i utviklingsteamet på akkurat den modellen jeg har.

Men ellers. Dårlig form og gleder meg allerede til å bli ferdig på jobb i halv 4 tia.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...