Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Jeg hadde seriøst spilt Fallout 3 om jeg var deg.

Jeg vurderer det faktisk, men det blir fort en del timer, og ryggen min blir å drepe meg. :hm:

1: Ta en raggsokk (ren, ikke sur)

2: Fyll med ris

3: Legg sokken i mikrøbølgeovn i noen minutter

4: legg sokken på ryggen

5: ??????

6: PROFITT!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg vurderer det faktisk, men det blir fort en del timer, og ryggen min blir å drepe meg. :hm:

Excelent choise.

chokke, House er kjedelig :p

Hell no, hvem kan ikke like å se en sarkastisk og gretten doktor som redder liv og står for sitt :fun: .

Jeg.

Natta herr kaninsen ^^

Jeg er jente!

Jeg vet det.

Lenke til kommentar

Må jeg vente helt til januar?? synes det er så idiotisk at de skal ha så lange pauser mellom hver sesong.. mister jo interessen nesten for man glemmer jo det siste som har skjedd... eller nei vent, JEG glemmer det fordi jeg har hukommelse som en 90 åring. Teit er det uansett

hei hei hei, simpsons kan gå og legge seg, Family Guy er den beste animasjons-serien som noen gang er laget! Homer er utvaska..

Endret av Melisma
Lenke til kommentar
Må jeg vente helt til januar?? synes det er så idiotisk at de skal ha så lange pauser mellom hver sesong.. mister jo interessen nesten for man glemmer jo det siste som har skjedd... eller nei vent, JEG glemmer det fordi jeg har hukommelse som en 90 åring. Teit er det uansett

hei hei hei, simpsons kan gå og legge seg, Family Guy er den beste animasjons-serien som noen gang er laget! Homer er utvaska..

En 90-åring hadde ikke huska at hu hadde sett Lost.

Og ja, Simpsons er kjedelig. Er så brukt. Family Guy, South Park og American Dad derimot :wee: .

Lenke til kommentar

Jeg tror jeg gjør det samme som jeg gjør med Prison Break.. venter til hele sesongen er ferdig, så setter jeg av en helg til å se hele sesongen uavbrutt :p Da slipper man sitte og vente lenge for å se hva som skjer! Ser det online, gidder ikke laste ned..

hm, jeg får ikke til å lære meg og/å regelen.. har aldri fått den inn i systemet.. :confused:

Endret av Melisma
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...