L4r5 Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Jeg hadde seriøst spilt Fallout 3 om jeg var deg. Jeg vurderer det faktisk, men det blir fort en del timer, og ryggen min blir å drepe meg. 1: Ta en raggsokk (ren, ikke sur) 2: Fyll med ris 3: Legg sokken i mikrøbølgeovn i noen minutter 4: legg sokken på ryggen 5: ?????? 6: PROFITT! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Jeg vurderer det faktisk, men det blir fort en del timer, og ryggen min blir å drepe meg. Excelent choise. chokke, House er kjedelig Hell no, hvem kan ikke like å se en sarkastisk og gretten doktor som redder liv og står for sitt . Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 (endret) 1: Ta en raggsokk (ren, ikke sur)2: Fyll med ris 3: Legg sokken i mikrøbølgeovn i noen minutter 4: legg sokken på ryggen 5: ?????? 6: PROFITT! Det er så digg det.. Endret 27. november 2008 av WheelMan Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Natta herr kaninsen ^^ Jeg er jente! Lenke til kommentar
hylo Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 (endret) ITS PROFITABLE TO BE AWESOME. Datasmurf: ITS NOT AWESOME TO DISLIKE HOUSE. Endret 27. november 2008 av Hylo Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Av alt det gode man kan se på der ute velger noen å se House. Jeg gir meg ende over. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Det er så digg det..Og jævlig effektiv mot vond rygg eller skuldre/nakke. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Av alt det gode man kan se på der ute velger noen å se House. Jeg gir meg ende over. Av alt det gode man kan høre på der ute, så velger noen å la være å høre på ZZ Top. Jeg gir meg ende over. Vi er to individer med samme mål. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Av alt det gode man kan se på der ute velger noen å se House. Jeg gir meg ende over. Det å ha forskjellige meninger er fæle greier. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Jeg vurderer det faktisk, men det blir fort en del timer, og ryggen min blir å drepe meg. Excelent choise. chokke, House er kjedelig Hell no, hvem kan ikke like å se en sarkastisk og gretten doktor som redder liv og står for sitt . Jeg. Natta herr kaninsen ^^ Jeg er jente! Jeg vet det. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Av alt det gode man kan se på der ute velger noen å se House. Jeg gir meg ende over. Jennifer Morrison er jo med. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 gidder ikke google meg frem til dette, har Lost begynt igjen? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 gidder ikke google meg frem til dette, har Lost begynt igjen? Nei, begynner i Januar. 21. om jeg ikke tar feil. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Alt jeg ser på for tiden er Simpsons, Family Guy, South Park og Californication. Trenger virkelig ikke mer å se, og dreper linja mi nok med å laste ned de seriene Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 (endret) Må jeg vente helt til januar?? synes det er så idiotisk at de skal ha så lange pauser mellom hver sesong.. mister jo interessen nesten for man glemmer jo det siste som har skjedd... eller nei vent, JEG glemmer det fordi jeg har hukommelse som en 90 åring. Teit er det uansett hei hei hei, simpsons kan gå og legge seg, Family Guy er den beste animasjons-serien som noen gang er laget! Homer er utvaska.. Endret 27. november 2008 av Melisma Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Du kan vel laste ned drittet, de sender det først i USA. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Må jeg vente helt til januar?? synes det er så idiotisk at de skal ha så lange pauser mellom hver sesong.. mister jo interessen nesten for man glemmer jo det siste som har skjedd... eller nei vent, JEG glemmer det fordi jeg har hukommelse som en 90 åring. Teit er det uansett hei hei hei, simpsons kan gå og legge seg, Family Guy er den beste animasjons-serien som noen gang er laget! Homer er utvaska.. En 90-åring hadde ikke huska at hu hadde sett Lost. Og ja, Simpsons er kjedelig. Er så brukt. Family Guy, South Park og American Dad derimot . Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 (endret) Passer bra at seriene smått begynner å slutte for sesongen i disse eksamenstidene. Hadde jeg i tillegg fått en 2 måneders ban fra et par fora, og kraftig redusert internett, ville lesinga blitt helt optimal. Endret 27. november 2008 av Quicko Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 (endret) Jeg tror jeg gjør det samme som jeg gjør med Prison Break.. venter til hele sesongen er ferdig, så setter jeg av en helg til å se hele sesongen uavbrutt Da slipper man sitte og vente lenge for å se hva som skjer! Ser det online, gidder ikke laste ned.. hm, jeg får ikke til å lære meg og/å regelen.. har aldri fått den inn i systemet.. Endret 27. november 2008 av Melisma Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Gjorde det til jeg fikk 10-20 sek forsinkelse mellom lyden og bildet. Nå sverger jeg til å laste ned alt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg