Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Går du på det? Fortell!

Jeg går ikke på nano, men en annen studieretning som jeg har klart å vri så den dreier seg mest om nanoteknologi for tiden.

Nanoteknologi er tøft, men gøy når du skjønner hva det dreier seg om. Fremstillingsmåten, tenkemåten og til og med fysikken blir helt forskjellig når alt blir så smått. :wee:

Lenke til kommentar
Det spørs nå litt på hva slags lærere du får slengt etter deg, vil jeg si.

Snakker om selve linja. Like bortkasta som tegning, form og farge eller hva det heter idag.

Nanoteknologi er sikkert litt morsomt.

Tviler ikke, men fysikk (og astrofysikk) er morsommere ;) .

Lenke til kommentar
Statistikk og sannsynlighet er ikke matematikk ;) .

Er så elendig på dette teoretiske tullet.

Gled deg til du møter noe som heter middelverdisetningen, en setning som sier seg selv, men som ikke kan brukes "før det er bevist". Samme med trekantulikheten..

Litt sånn som disse teoremene i matte 1?

Hvis A er større enn B, og C er mindre enn B. Og A = C, så er B = A = C. Eller hva det nå var :p

Lenke til kommentar
Jeg går ikke på nano, men en annen studieretning som jeg har klart å vri så den dreier seg mest om nanoteknologi for tiden.

Nanoteknologi er tøft, men gøy når du skjønner hva det dreier seg om. Fremstillingsmåten, tenkemåten og til og med fysikken blir helt forskjellig når alt blir så smått. :wee:

Haha, og vilken studieretning er så det?

Lenke til kommentar

Hæ? Er det noen her som går på Horten? Oo

Jeg søkte Horten m&k som førstevalg, men kom ikke inn (Kom studiespes). Fikk tilbud etter en måned omtrent, men takket pent nei. Går studiespes., nå, og da. Liker meg der.

Kjenner ... ok, da. Èn jente som går der. :wee:

Eller var Horten bare et eksempel? Jeg går der nå.

Endret av Binko
Lenke til kommentar

Haha, og vilken studieretning er så det?

Elektronikk :ph34r:

Lenke til kommentar
Hæ? Er det noen her som går på Horten? Oo

Jeg søkte Horten m&k som førstevalg, men kom ikke inn (Kom studiespes). Fikk tilbud etter en måned omtrent, men takket pent nei. Går studiespes., nå, og da. Liker meg der.

Kjenner ... ok, da. Èn jente som går der. :wee:

Eller var Horten bare et eksempel? Jeg går der nå.

Jeg søkte der som førstevalg, går i Holmestrand (M&K, ja.)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...