Ballus Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Nanoteknologi er sikkert litt morsomt. Indeed. I sivilingeniørfagene på NTNU kommer du ihvertfall ikke unna det. No way. Går du nanoteknologi på NTNU? Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Går du på det? Fortell! Jeg går ikke på nano, men en annen studieretning som jeg har klart å vri så den dreier seg mest om nanoteknologi for tiden. Nanoteknologi er tøft, men gøy når du skjønner hva det dreier seg om. Fremstillingsmåten, tenkemåten og til og med fysikken blir helt forskjellig når alt blir så smått. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Det spørs nå litt på hva slags lærere du får slengt etter deg, vil jeg si. Snakker om selve linja. Like bortkasta som tegning, form og farge eller hva det heter idag. Nanoteknologi er sikkert litt morsomt. Tviler ikke, men fysikk (og astrofysikk) er morsommere . Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Jeg ga opp matteoppgaven... Skrev ned noe normalfordelingsgreier og satser på at lærern tror jeg kan noe ivertfall... Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Nei, nå er det natta her. Sov godt når det blir aktuelt for dere. Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Nanoteknologi er sikkert litt morsomt. Tviler ikke, men fysikk (og astrofysikk) er morsommere . Da sitter vi på motsatt ende av skalaen da. Jeg teller elektroner, og du teller stjerner. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Statistikk og sannsynlighet er ikke matematikk .Er så elendig på dette teoretiske tullet. Gled deg til du møter noe som heter middelverdisetningen, en setning som sier seg selv, men som ikke kan brukes "før det er bevist". Samme med trekantulikheten.. Litt sånn som disse teoremene i matte 1? Hvis A er større enn B, og C er mindre enn B. Og A = C, så er B = A = C. Eller hva det nå var Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Jeg går ikke på nano, men en annen studieretning som jeg har klart å vri så den dreier seg mest om nanoteknologi for tiden. Nanoteknologi er tøft, men gøy når du skjønner hva det dreier seg om. Fremstillingsmåten, tenkemåten og til og med fysikken blir helt forskjellig når alt blir så smått. Haha, og vilken studieretning er så det? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Jeg ville gå media, men endte med allmenn og ikt og påbygg i stedet, nå går jeg multimedieteknologi på høyskolen og har ikke det minste aning om hva jeg skal bli. Kameramann går jeg ut i fra, yay Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Err. Vurderer om jeg skal legge meg nå. Ikke trøtt for en femmer, men ryggen min dreper meg om jeg spiller noe mer og jeg har ikke noe anna å finne på Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Jeg gjør det du vurderer basskuk. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Genial signatur, Ballus. Lenke til kommentar
binko Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 (endret) Hæ? Er det noen her som går på Horten? Oo Jeg søkte Horten m&k som førstevalg, men kom ikke inn (Kom studiespes). Fikk tilbud etter en måned omtrent, men takket pent nei. Går studiespes., nå, og da. Liker meg der. Kjenner ... ok, da. Èn jente som går der. Eller var Horten bare et eksempel? Jeg går der nå. Endret 27. november 2008 av Binko Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Jeg går ikke på nano, men en annen studieretning som jeg har klart å vri så den dreier seg mest om nanoteknologi for tiden. Nanoteknologi er tøft, men gøy når du skjønner hva det dreier seg om. Fremstillingsmåten, tenkemåten og til og med fysikken blir helt forskjellig når alt blir så smått. Haha, og vilken studieretning er så det? Elektronikk Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Du er en gløser!!!!! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Hæ? Er det noen her som går på Horten? Oo Jeg søkte Horten m&k som førstevalg, men kom ikke inn (Kom studiespes). Fikk tilbud etter en måned omtrent, men takket pent nei. Går studiespes., nå, og da. Liker meg der. Kjenner ... ok, da. Èn jente som går der. Eller var Horten bare et eksempel? Jeg går der nå. Jeg søkte der som førstevalg, går i Holmestrand (M&K, ja.) Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Du er en gløser!!!!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Then you are my enemy! (egenlig ikke,men heia dragvoll!!) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Jeg går for meg selv *ta på seg utdanningsbuksa* Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Then you are my enemy! (egenlig ikke,men heia dragvoll!!) *peke på og le av* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg