Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

Det kan man da som voksen også fargoth. Bare å dedikere et helt eget rom til det. Kjerringene har jo egne syrom med masse rot, så hvorfor skal ikke vi få ha et lite tech-rom?

Lenke til kommentar

Hvorfor så stor skjerm?

Youtube har man jo bare i tabs. Det er bare irriterende å se på filmen samtidig. Rett som det er er jo diskusjon et FORUM, ikke instant messaging, så du må faktisk ta deg bryet med å trykke F5 før det skjer noe nytt på bildet. Ergo; overflødig bruk av penger, kunne sendt overskuddet fra en vanlig 17 ell. 19" til noen som trenger det.

Moodkill! :)

Og hei. På dykk.

Lenke til kommentar
Hvorfor så stor skjerm?

Youtube har man jo bare i tabs. Det er bare irriterende å se på filmen samtidig. Rett som det er er jo diskusjon et FORUM, ikke instant messaging, så du må faktisk ta deg bryet med å trykke F5 før det skjer noe nytt på bildet. Ergo; overflødig bruk av penger, kunne sendt overskuddet fra en vanlig 17 ell. 19" til noen som trenger det.

Moodkill! :)

Og hei. På dykk.

Hvorfor hore forum når du kan sitte for deg selv i et hjørne? :ermm:

Så på mythbusters der i sta, det må man jo nesten se på samtidig. Skal også nevnes at jeg trenger litt plass når jeg skriver artikler, som jeg driver med atm. Vanligvis kjører jeg en serie eller noe på deler av skjermen samtidig.

:)

EDIT: Hva jeg skal med to skjermer til, det er jo et helt annet spørsmål. Svaret er at jeg spiller helsikkes mye LFS, og der er det bredde som gjelder.

Lenke til kommentar

Fordi det er sosialt og koselig.

Oooog nummer to, du kan fortsatt se på mythbusters. Bare et enkelt trykk på en ny tab, og du er tilbake i diskusjon.

Barna i afrika sier jeg!

ED1T: Nå har jeg vært og trent, og nå spiste jeg akkurat. Skulle mekka opp juleavataren litt. Ser jo helt forjævlig ut.

(Fortsatt tegnet for mus)

Endret av Binko
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...