NikkaYoichi Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Jeg er kul Ska vi pule? Det kan du overlate til oss menn Wheelboy. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Jeg er kul Ska vi pule? Ja Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Jeg er kul Ska vi pule? Det kan du overlate til oss menn Wheelboy. Keften din, jeg er lovlig Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Nei seriøst nå begynner jeg å bli rimelig lei av den helvetes snurredassen her. Noen som vil bytte? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 I don't want to leave the CongoOh no no no no no! . I ... don't want to set the wooorld on fiiire. Får en kjøpt Fallout 3 soundtracks? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Jøye meg, det er jammen mange rare avatarer her på forumet 0_O. Over de neste timene sender jeg 800000 forespørsler til forumets server og laster ned samtlige. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Jøye meg, det er jammen mange rare avatarer her på forumet 0_O. Over de neste timene sender jeg 800000 forespørsler til forumets server og laster ned samtlige. Hva skal du med dem? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 I don't want to leave the CongoOh no no no no no! . I ... don't want to set the wooorld on fiiire. Får en kjøpt Fallout 3 soundtracks? Jeg veit ikke, men jeg veit man kan skaffe de samla på andre måter. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Jøye meg, det er jammen mange rare avatarer her på forumet 0_O. Over de neste timene sender jeg 800000 forespørsler til forumets server og laster ned samtlige. Hva skal du med dem? Lage nytt mosaikkbilde? Har en fra ifjord liggende. Vakkert . Jeg veit ikke, men jeg veit man kan skaffe de samla på andre måter. Har anskaffet de på en annen måte, uansett, så er ID3-taggene på bærtur og jeg kan ikke navnet på sangene. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Jeg er kul Ska vi pule? Ja Hei, Wheelman, jeg så henne først Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 (endret) Stemmer det, fant ut at det sikkert kunne vert kjekt med en mosaikk for 08. Med listene fra i fjor liggende går det relativt kjapt i forhold til i fjor. Ligger stødig på et par hundre forespørsler per sekund, så det tar ikke så alt for lang tid å laste dem ned heller. Edit: Noen som vet om en god host? Den bedritne hosten jeg brukte i fjor var jo ikke noe særlig tess.. Endret 27. november 2008 av fargoth Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Hvordan henter du dem ned? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Jeg veit ikke, men jeg veit man kan skaffe de samla på andre måter. Har anskaffet de på en annen måte, uansett, så er ID3-taggene på bærtur og jeg kan ikke navnet på sangene. Her er det oversikt over sangene som spilles på GNR. Så kan du jo bare tagge de selv, om du gidder (; Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Hvordan henter du dem ned? Er vel ikke vanskelig, bare å skrive et program som itererer over alle avatarene siden de er nummerert med tall. Men da får man dog mange avatarer for brukere som ikke har vært her på årevis. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 (endret) Jeg bruker softwaren Download multiple web pages som automatisk henter ned bilder basert på angitte linker. Jeg har lister med 0,8 millioner linker, en for hver mulige avatar. Edit: "Problemet" er som A-Jay sier, jeg får et stort antall avatarer som tilhører brukere som er inaktive. Men jeg må ha en stor bildedatabase for å kunne generere mosaikken uansett, så å hatt de 1-3000 aktive avatarene ville ikke vert tilstrekkelig. Endret 27. november 2008 av fargoth Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Hva bruker du til å lage mosaikken? Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Jeg er kul Ska vi pule? Ja Hei, Wheelman, jeg så henne først Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Ohes, is she a trickmouse? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Her er det oversikt over sangene som spilles på GNR. Så kan du jo bare tagge de selv, om du gidder (; Kjenner jo kun igjen minimalt av sangene. Faktisk en 4-5-6 stykker totalt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg