Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jøye meg, det er jammen mange rare avatarer her på forumet 0_O. Over de neste timene sender jeg 800000 forespørsler til forumets server og laster ned samtlige. :mrgreen:

Hva skal du med dem?

Lage nytt mosaikkbilde?

Har en fra ifjord liggende. Vakkert :fun: .

Jeg veit ikke, men jeg veit man kan skaffe de samla på andre måter.

Har anskaffet de på en annen måte, uansett, så er ID3-taggene på bærtur og jeg kan ikke navnet på sangene.

Lenke til kommentar

Stemmer det, fant ut at det sikkert kunne vert kjekt med en mosaikk for 08. Med listene fra i fjor liggende går det relativt kjapt i forhold til i fjor. Ligger stødig på et par hundre forespørsler per sekund, så det tar ikke så alt for lang tid å laste dem ned heller.

Edit: Noen som vet om en god host? Den bedritne hosten jeg brukte i fjor var jo ikke noe særlig tess..

Endret av fargoth
Lenke til kommentar

Jeg bruker softwaren Download multiple web pages som automatisk henter ned bilder basert på angitte linker. Jeg har lister med 0,8 millioner linker, en for hver mulige avatar.

Edit: "Problemet" er som A-Jay sier, jeg får et stort antall avatarer som tilhører brukere som er inaktive. Men jeg må ha en stor bildedatabase for å kunne generere mosaikken uansett, så å hatt de 1-3000 aktive avatarene ville ikke vert tilstrekkelig.

Endret av fargoth
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...