chokke Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Du sier det som om det er noe negativt at det ikke lenger er en stereotype fra 60-tallet. Det er negativt. Hvorfor kalle det Bond når det holder seg unna Bond-følelsen? Enig. En helt annerledes film, men som har beholdt bilkjøringen, action'en og damene, men som har dumpa Bond. Du kaller ikke Terminator 3 for Star Wars 7? Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 *lure seg inn i samtalen selv om hun ikke kan noe om film* Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Hvaaa driver folket med? Akkurat kommet hjem fra jobb. Nå skal jeg ut en tur for å kjøpe vinterdyne og varmelaken. Pluss noko anna snacks. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Du sier det som om det er noe negativt at det ikke lenger er en stereotype fra 60-tallet. Det er negativt. Hvorfor kalle det Bond når det holder seg unna Bond-følelsen? Enig. En helt annerledes film, men som har beholdt bilkjøringen, action'en og damene, men som har dumpa Bond. Du kaller ikke Terminator 3 for Star Wars 7? Helt riktig. De har beholdt litt av Bond følelsen med bilkjøringa, actionen og damene, men forandra helt på gubben. Jeg mener det jeg sier. Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Xbox 360 pro koster 1999 på ekspert, og er 100 kroner billigere hos elkjøp som i tillegg har inlemmet to spill til den prisen! (Riktignok bare kung fu panda og indiana jones, but still.)Er det en hake ved Elkjøps tilbud, eller er det bare fordi de generelt er rimeligere enn expert? Elkjøpr er rett og slett rimeligere. Om jeg kjøper nye spill f.eks går jeg alltid på Elkjøp. På samme senteret ligger bl.a Playcom og Spaceworld, og de er ALLTID 100-200 kr dyrere enn Elkjøp. Elkjøp har også veldig bra garanti, enkelt å få byttet, god service osv. Elkjøp er digg Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Du sier det som om det er noe negativt at det ikke lenger er en stereotype fra 60-tallet. Det er negativt. Hvorfor kalle det Bond når det holder seg unna Bond-følelsen? Man har laget en ny filmatisering av bøkene, denne gangen basert på virkeligheten vi lever i. Det er derfor disse filmene er så mye bedre enn Brosnan-filmene, hvor man opererte med at det fortsatt fantes folk som levde på 60-tallet når året var 2005. Dette er Bond-filmene for denne generasjonen, og det er jo viktig at serien utvikler seg. Den hadde ihvertfall stagnert totalt hvis man skulle tviholdt på en formel som funket for 30 år siden. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 *fikk ikke lurt seg inn i samtalen allikevel* Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 (endret) Elkjøpr er rett og slett rimeligere. Om jeg kjøper nye spill f.eks går jeg alltid på Elkjøp. På samme senteret ligger bl.a Playcom og Spaceworld, og de er ALLTID 100-200 kr dyrere enn Elkjøp. Elkjøp har også veldig bra garanti, enkelt å få byttet, god service osv. Elkjøp er digg Jeg er nødt til å spørre....er du fra Sotra? Endret 27. november 2008 av Ehtram Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Bare 15 dager igjen med skole! Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Bare 15 dager igjen med skole! Er det? Serr? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Bare 15 dager igjen med skole! 3 dager . Bare synd de er spredt frem til 16. Desember og resten er frivillig . Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Slutter på skolen 19. desember tror jeg. Leeeeeenge igjen Merk: Et godt eksempel på feil smiley-bruk i setningen over. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Bare 15 dager igjen med skole! Er det? Serr? For meg i hvert fall. Jeg slutter 19. desember og har fri i morgen. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Gudene vet hvor mange dager med forelesning vi har igjen, vet ikke om det er noen i det hele tatt Vi skal drive og ta opp noen musikkstudenter på HiNT Levanger i et par uker og være der og styre til konserter og sånn, så er det to dager med eksamen og en to timers øving med bildemikser og flerkamera-ting på fredag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Har vel 5 forelesninger jeg...og 4 examner Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 (endret) Og jeg drar på jobb hver da, gjør det jeg KAN, og tjener 21000 i mnd netto. Kos dere, barn Endret 27. november 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Shipwreck Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 (endret) Da ønsker jeg deg lykke til med eksamenslesing, og alt som må til, Danielzu. Og forresten, den sangen lenger oppe i tråden var dritkul! Endret 27. november 2008 av Shipwreck Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Gi meg en jobb hvor jeg slipper å møte folk og hvor jeg ikke trenger noe særlig utdanning, lappen eller bil og jeg tar den uansett hva det betaler Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Og jeg drar på jobb hver da, gjør det jeg KAN, og tjener 21000 i mnd netto. Kos dere, barn Var det sånn: So long, suckers!, ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg