Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Du sier det som om det er noe negativt at det ikke lenger er en stereotype fra 60-tallet.

Det er negativt. Hvorfor kalle det Bond når det holder seg unna Bond-følelsen?

Enig. En helt annerledes film, men som har beholdt bilkjøringen, action'en og damene, men som har dumpa Bond.

Du kaller ikke Terminator 3 for Star Wars 7?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du sier det som om det er noe negativt at det ikke lenger er en stereotype fra 60-tallet.

Enig. En helt annerledes film, men som har beholdt bilkjøringen, action'en og damene, men som har dumpa Bond.

Du kaller ikke Terminator 3 for Star Wars 7?

Helt riktig. De har beholdt litt av Bond følelsen med bilkjøringa, actionen og damene, men forandra helt på gubben. Jeg mener det jeg sier.

Lenke til kommentar
Xbox 360 pro koster 1999 på ekspert, og er 100 kroner billigere hos elkjøp som i tillegg har inlemmet to spill til den prisen! (Riktignok bare kung fu panda og indiana jones, but still.)

Er det en hake ved Elkjøps tilbud, eller er det bare fordi de generelt er rimeligere enn expert?

Elkjøpr er rett og slett rimeligere. Om jeg kjøper nye spill f.eks går jeg alltid på Elkjøp. På samme senteret ligger bl.a Playcom og Spaceworld, og de er ALLTID 100-200 kr dyrere enn Elkjøp.

Elkjøp har også veldig bra garanti, enkelt å få byttet, god service osv. Elkjøp er digg :)

Lenke til kommentar

Man har laget en ny filmatisering av bøkene, denne gangen basert på virkeligheten vi lever i. Det er derfor disse filmene er så mye bedre enn Brosnan-filmene, hvor man opererte med at det fortsatt fantes folk som levde på 60-tallet når året var 2005. Dette er Bond-filmene for denne generasjonen, og det er jo viktig at serien utvikler seg. Den hadde ihvertfall stagnert totalt hvis man skulle tviholdt på en formel som funket for 30 år siden.

Lenke til kommentar
Elkjøpr er rett og slett rimeligere. Om jeg kjøper nye spill f.eks går jeg alltid på Elkjøp. På samme senteret ligger bl.a Playcom og Spaceworld, og de er ALLTID 100-200 kr dyrere enn Elkjøp.

Elkjøp har også veldig bra garanti, enkelt å få byttet, god service osv. Elkjøp er digg :)

Jeg er nødt til å spørre....er du fra Sotra? :)

Endret av Ehtram
Lenke til kommentar

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

:D

Lenke til kommentar

Gudene vet hvor mange dager med forelesning vi har igjen, vet ikke om det er noen i det hele tatt :p

Vi skal drive og ta opp noen musikkstudenter på HiNT Levanger i et par uker og være der og styre til konserter og sånn, så er det to dager med eksamen og en to timers øving med bildemikser og flerkamera-ting på fredag.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...