Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Heisann!

Kjeder meg ihjel. Alt for lite lekser på de norske skoler.

Velvel. Jeg har nok av lekser for å si det sånn.

Jeg er så flittig jeg vet du. Gjør noen lekser på skolen, og så vips (!), ferdig. Kan si at jeg ikke har hatt så mye lekser den her uka p.g.a tentamen.

BTW: Skal ha engelskpresentasjon på hele 2 (!) minutter. Skal snakke om James Bond: Quantum of Solace med barskingen Daniel Craig.

Lenke til kommentar

Xbox 360 pro koster 1999 på ekspert, og er 100 kroner billigere hos elkjøp som i tillegg har inlemmet to spill til den prisen! (Riktignok bare kung fu panda og indiana jones, but still.)

Er det en hake ved Elkjøps tilbud, eller er det bare fordi de generelt er rimeligere enn expert?

Lenke til kommentar

I det siste klarer jeg bare tenke på en samtale jeg overhørte på bussen, når noen nevner Bond.

To jenter, ca 14-15-16 eller deromkring.

Jente1: Skal du se den nye Bond-filmen?

Jente2: Selvsagt, skal på kino på fredag.

Jente1: Har du sett noen av de gamle?

Jente2: Nei! Er du gal? De er jo ikke nye.

Jente2 sa siste setningen med avsky i stemmen. 8D

Lenke til kommentar
Jeg er fullstendig enig med fargoth.

Jajajajaja. Daniel Craig er mer macho og mer rambo, og mindre gentleman. That time has passed.

Og dermed er det kun et navn.

Det er ikke noe "James Bond" der, kun en Per Hansen, kunne like gjerne tatt med et navnbytte inni der, eller sette Sylvester Stalone til å spille inn neste.

Lenke til kommentar
I det siste klarer jeg bare tenke på en samtale jeg overhørte på bussen, når noen nevner Bond.

To jenter, ca 14-15-16 eller deromkring.

Jente1: Skal du se den nye Bond-filmen?

Jente2: Selvsagt, skal på kino på fredag.

Jente1: Har du sett noen av de gamle?

Jente2: Nei! Er du gal? De er jo ikke nye.

Jente2 sa siste setningen med avsky i stemmen. 8D

Gamle ting er ut. Søsteren min misliker musikken min mer fordi den er gammel enn dårlig.

Lenke til kommentar

Jajajajaja. Daniel Craig er mer macho og mer rambo, og mindre gentleman. That time has passed.

Det er ikke noe "James Bond" der, kun en Per Hansen, kunne like gjerne tatt med et navnbytte inni der, eller sette Sylvester Stalone til å spille inn neste.

Du sier det som om det er noe negativt at det ikke lenger er en stereotype fra 60-tallet.

Lenke til kommentar

Enig. En helt annerledes film, men som har beholdt bilkjøringen, action'en og damene, men som har dumpa Bond.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...