Llandari Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 (endret) 1337 \o/ 1449! Endret 27. november 2008 av Llandari Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Jeg savner å spise krem med kakao, jeg tror jeg har utvikla melkeallergi eller noe. Jeg reagerer på melk, fløte, laktoseredusert melk og krem =/ Merkelig nok ikke på andre meieriprodukter, men ... Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 1337 \o/ 1449! 1452! Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Fail. Jeg har vært hjemme i hele dag, jeg. Så kul er jeg, liksom. Nå sitter jeg og er egentlig litt spent på hva Ghraag skal svare, jeg Den derre cowboy-greie var forsåvidt ikke helt min greie, mens vi er inne på det liksom. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Den siste passer best for grove knekkebrød <3 Fortsatt, ser det for meg det smørbrødet der Smaken kan da heller ikke være noe god Det er ganske herlig egentlig, prøv, prøv Knekkebrød som basisen i et ostesmørbrød er i og for seg jævlig godt ^^ Hva slags land er det du skriver om btw? http://en.wikipedia.org/wiki/South_Georgia...andwich_Islands Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Ræva for de som ikke liker brutal musikk Jeg liker det meget godt og kan høre på denn typen musikk leeenge. Gjerne også mer brutalt. Bullet har for øvrig noen gode låter. Vokalisten er flink til overganger. Clean til scream f.eks. Okei, for det første, hva faen vet du om hvilken musikk jeg liker? I fjor så jeg Lamb of God, Slayer, Gojira, Chimaira med mer. Jeg skulle se Behemoth og Primordial i år, ble droppet av diverse grunner, men jeg har sett dem før, så jeg overlevde. Jeg har tilbrakt mye tid på konserter igjennom livet mitt, og jeg har bristet alt fra ribbein til kinnbein i moshpits. Job for a Cowboy er faen ikke brutalt, det er bare DÅRLIG. Og typen som liker dem er som oftest typen som hører på dem fordi det er brutalt, og de vil ha en brutal musikksmak. Slutt å vri det jeg sier. Jeg sa ingenting om hva du liker eller ikke. Job for a Cowboy er brutalt. Om du mener det er dårlig, javel. Er care for meg uansett. " Og typen som liker dem er som oftest typen som hører på dem fordi det er brutalt, og de vil ha en brutal musikksmak." Bullshit. De som hører på det, hører på det fordi de synes det er bra og fordi det appelerer til deres musikksmak. Jeg er en übergrindcore fan og hører omtrent ikke på noe annet. Gjør det meg til en form for wannabe? For det virker som det er det du prøver å få frem -.-" Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 1449! Nei, nei. 1349. "Det kom et skip til Bjørgvinn i tretten ni og ført [...]" Vi hadde en jævlig mattetentamen i dag. Jeg slet med det meste. Fun fact: Min første post i SO var nettopp klaging over at jeg måtte ha tentamen. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Nååååå går jeg igjen! Natta alle sammen! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Natta, jeg trur jeg skal legge meg også. Det blir enten det eller prøve å få Steam til å oppdatere seg så jeg kan spille CS uten boter Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Slutt å vri det jeg sier. Jeg sa ingenting om hva du liker eller ikke. Job for a Cowboy er brutalt. Om du mener det er dårlig, javel. Er care for meg uansett. " Og typen som liker dem er som oftest typen som hører på dem fordi det er brutalt, og de vil ha en brutal musikksmak." Bullshit. De som hører på det, hører på det fordi de synes det er bra og fordi det appelerer til deres musikksmak. Jeg er en übergrindcore fan og hører omtrent ikke på noe annet. Gjør det meg til en form for wannabe? For det virker som det er det du prøver å få frem -.-" Slutt å anta hva jeg mener om det ene og det andre. Forøvrig presiserer du poenget mitt veldig fint med denne posten. Jeg driter i om du hører på grindcore og ikke noe annet, jeg liker en god del grindcore selv, jeg bare ser ikke poenget med å presisere det i en diskusjon som dette. Jeg gir faktisk en lang faen i om du er poser eller wannabe, jeg ville bare si at Job for a Cowboy er sugent. Og når du sier "dårlig for folk som ikke liker brutal musikk" så er det ganske underliggende at du antar at jeg ikke gjør det siden jeg ikke liker Job for a Cowboy. They blow. Blowjob for a cowboy. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 1449! Nei, nei. 1349. "Det kom et skip til Bjørgvinn i tretten ni og ført [...]" *kremt* 1348. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 1449! Nei, nei. 1349. "Det kom et skip til Bjørgvinn i tretten ni og ført [...]" *kremt* 1348. Ermh .... -> http://www.bokkilden.no/SamboWeb/produkt.d...3898&rom=MP You just got pwned by google! Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 *kremt* 1348. Nei, den spredte seg fra Bjørgvin i 1349. I 1348 var det et lite utbrudd i Oslo. Lenke til kommentar
Manuzet Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 (endret) var de ikke i england da? kom til england i 1348? Endret 27. november 2008 av n00b1 Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 (endret) *kremt* 1348. Nei, den spredte seg fra Bjørgvin i 1349. I 1348 var det et lite utbrudd i Oslo. Jepp, jepp. Jeg tenkte akkurat jeg skulle redigere posten min, for skipet kom selvfølgelig i 1349. edit: n00b1, det var et lite utbrudd i Oslo høsten 1348, men det ble sannsynligvis stoppet av vinterkulda. Endret 27. november 2008 av basskuk Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Vi snakker da vitterlig om Bjørgvin, AKA Bergen, en by i Kongeriket Norge. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Mamma er på seinvakt og søsteren min er forbannet. "Vil du ha middag!?". Lenke til kommentar
hylo Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Vi snakker da vitterlig om Bjørgvin, AKA Bergen, en by i Kongeriket Norge. Ikke gå for langt med påstandene nå. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Hvaaa driver folket med? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg