Catkin Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Smatting er da ikke så ille JO! Æsj. Man hører ikke smattingen, Anfall. Det er det viktigste. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 weee ferdig med EN HEL oppgave!! bare 4 igjen.Hva er relativ frekvens? Frekvens i forhold til noe annet . Første treff på "relativ frekvens" i Google, matematikk.net relativ frekvens Antall observasjoner av en spesiell hendelse dividert på antall observasjoner. Dersom du kaster en terning 100 ganger og får 11 seksere er den relative frekvensen av seksere 11/100 = 0,11. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 *Spise brødskive og smatte* weee ferdig med EN HEL oppgave!! bare 4 igjen.Hva er relativ frekvens? Frekvens i forhold til noe annet . Første treff på "relativ frekvens" i Google, matematikk.net relativ frekvens Antall observasjoner av en spesiell hendelse dividert på antall observasjoner. Dersom du kaster en terning 100 ganger og får 11 seksere er den relative frekvensen av seksere 11/100 = 0,11. Det var ikke så logisk.. Ivertfall ikke til oppgaven min Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Smatting er da ikke så ille JO! Æsj. Man hører ikke smattingen, Anfall. Det er det viktigste. jeg skjønte det, men siden du er så glad i det tnekte jeg at du kunne smatte i takt med musikken. Lenke til kommentar
Shipwreck Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Jeg har laget en smattetråd under off topic. Mange som har delt sine opplevelser med andre i denne tråden. Join dere også! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Trodde alle smattet i takt med musikken jeg, jeg bruker death-metal når jeg spiser.......Kjeften går jævlig fort opp og ned=) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Æsj. Du kunne ikke lagt inn en direkte link i innlegget ditt til smattetråden da? Er så OOORK å måtte bytte tråd. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Det var ikke så logisk.. Ivertfall ikke til oppgaven min Einstein hadde rett. Alt (nesten) er relativt. Hvilket tema ordet dukker opp i har mye å si for svaret. Du har relativ frekvens i fysikk, matematikk og sikkert i norsk og historie og som alle har forskjellige betydninger . Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 La oss bruke kong Harald V som eksempel når vi skal bedømme om det er normalt å reagere på smatting eller ikke. Ville kong Harald V reagere med avsky og paranoia når noen innen hans sansbare radius smatter? Nei!, selvsagt ville han ikke det. Ergo er det teit å reagere på smatting. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Trodde alle smattet i takt med musikken jeg, jeg bruker death-metal når jeg spiser.......Kjeften går jævlig fort opp og ned=) Får litt sære bilder i hodet nå Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Altså..smatting er seriøse greier. Har du ikke hør om NSITF? Norges Smatte I Takt Forbundet. Man skal opprettholde og støtte smatting, spess. på utesteder og lignende. Ikke bare det, man bør slå hardere ned på folk som IKKE smatter. Lover som: Du må smatte for og få lov til og spise her osv. Lenke til kommentar
Shipwreck Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1038722&hl= Dette er linken til min smattetråd. Her kan man også vise sin avsky mot kremting. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Altså..smatting er seriøse greier. Har du ikke hør om NSITF? Norges Smatte I Takt Forbundet.Man skal opprettholde og støtte smatting, spess. på utesteder og lignende. Ikke bare det, man bør slå hardere ned på folk som IKKE smatter. Lover som: Du må smatte for og få lov til og spise her osv. Åja er du meldem der eller? Har dere slike treff hvor dere gr på restaurant og smatter i takt også? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 (endret) Det er jo et verdensproblem som må løses :!: kremting og smatting. Anfall: Ja, så klart. Vi prøver og smatte med samme tone til og med. Klarer det av og til, men noen høres så sykt falske ut. Men treffene kan være morsomme, det som er trist er alle fordommene som er imot smatting. Er veldig hardt og være en smatter. Tøft liv generelt! Endret 27. november 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
Shipwreck Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Huff a meg. Som sagt: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1038722&hl= hvis man gjerne vil vise hva man mener om den farlige bruken av smatting. I disse dager eksperimenteres det med smatting som våpen i Midtøsten. Senest i går kveld gikk et hus i luften nede i Kabul fordi en mann hadde tatt litt for hardt i med smattingen sin. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Den nyeste Batman-filmen må jo ha vert en lidelse å komme igjennom for dere som har problemer med smatting og lyder fra halsen.. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 (endret) ¨Har opplevd noen nesten-ulykker, men har gått bra hittil. Men er man en smatter så vet man at det er en viss risiko og smatte Siden man produserer visse gasser da. Så jeg har alltid en kraftig vifte imot kjeften min. Og det funker fett som fa.. det. Har ihvertfall ikke mistet huset som Apdul Ghoring gjorde.( en meget kjent smatter som døde under et smatte-show) Angående Batman-filmen så ELSKER jeg Jokern. Vil faktisk gå så langt og si at hvis jeg har noen forbilder så er Jokern en av dem. Endret 27. november 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Den nyeste Batman-filmen må jo ha vert en lidelse å komme igjennom for dere som har problemer med smatting og lyder fra halsen.. Han er den enste som får lov til å smatte. Smatting kan være greit om man gjør det med måte! Det er jo et verdensproblem som må løses :!: kremting og smatting. Anfall: Ja, så klart. Vi prøver og smatte med samme tone til og med. Klarer det av og til, men noen høres så sykt falske ut. Men treffene kan være morsomme, det som er trist er alle fordommene som er imot smatting. Er veldig hardt og være en smatter. Tøft liv generelt! Huff, det høres jammen ikke lett ut. Husk at jeg er her alltid or deg om du føler for å ha et lite smatteutbrudd, selv om jeg misliker det. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Sjokolademelk <3 Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Sjokolademelk <3 Namm...især vis det er den fra Tine Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg