SuperSkunk Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Sjekkk ut dennna! See på dansingen hans! Hohoho! http://www.youtube.com/watch?v=1P3Wc-37pC4 Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Beklager å måtte si det, men du høres mindre intelligent ut. Men du er jo 94, så det er forståelig. Fint å være eldre enn noen? Lenke til kommentar
SuperSkunk Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Beklager å måtte si det, men du høres mindre intelligent ut. Men du er jo 94, så det er forståelig. Fint å være eldre enn noen? Bare 1 år eldre, da.. hoho! Ifølge nicket hans.. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Fint å være eldre enn noen? Det er ikke så uvanlig lenger, faktisk, ikke med alle disse fotballkortsamlerne som vimser rundt. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Det er ikke så uvanlig lenger, faktisk, ikke med alle disse fotballkortsamlerne som vimser rundt.Måtte de lide en brå men likevel svært pinefull død. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Det er ikke så uvanlig lenger, faktisk, ikke med alle disse fotballkortsamlerne som vimser rundt. Fortsatt alt yngre enn 91-modeller er retards. Fact. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Selv jeg synes sånt er teit. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Det er ikke så uvanlig lenger, faktisk, ikke med alle disse fotballkortsamlerne som vimser rundt. Nei, du har et poeng. Skal også nevnes at jeg aldri hadde tippet alderen din riktig om jeg ikke hadde visst den Fortsatt alt yngre enn 91-modeller er retards.Fact. Med unntak. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Alt lovlig er lovlig Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Og med det slutter vi å poste bilde av andre brukere uten dere samtykke. Spesielt når bildet postes sammen med noe som ikke kan tolkes som annet enn uthenging og drittslenging om personen. Slikt tolererer vi ikke på dette forumet. #1: Brukere av forumet bes om å holde en høflig tone. Poster kan bli delvis eller fullstendig sensurert av moderatorer hvis de inneholder upassende språk som blant annet banning, flaming og/eller innlegg ment for å skape dårlig stemning. Tråder/poster åpenbart ment for å provosere eller støte andre stenges/slettes med begrunnelse. Dette gjelder også i private meldinger. Snorre Jeg sa bare min mening... Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Skal også nevnes at jeg aldri hadde tippet alderen din riktig om jeg ikke hadde visst den Takk for komplementet . Det er mange retards som er født tidligere enn 91 også. Om alle hadde sagt sin mening hele tiden hadde halve forumet vært bannet for lenge siden, Snus-Dog. Lenke til kommentar
Rodion Raskolnikov Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Hvorfor er The Onion så genialt? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Jeg sa bare min mening... Du har tydeligvis gått glipp av noe. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 (endret) Hvorfor er The Onion så genialt? [youube]Hyph_DZa_GQ[/yotube] Du tar feil Endret 26. november 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Var det ikke noen som sa engang: "Alt over null har hull" og "Alt over 9 kan gli" ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Hoookay, skulle tro det var lørdag. Fikk du deg noe i dag altså? Faen, Trodde hun kom til å holde kjeft om det. HELVETE! Er du utro? Tror jeg må gå og kutte meg i et mørkt hjørne nå Jeg hadde tenkt å si det, er derfor jeg har så lyst til at du skal komme bort hit, så vi får tatt en prat om det som skjedde. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Hoookay, skulle tro det var lørdag. Fikk du deg noe i dag altså? Faen, Trodde hun kom til å holde kjeft om det. HELVETE! Er du utro? Tror jeg må gå og kutte meg i et mørkt hjørne nå Jeg hadde tenkt å si det, er derfor jeg har så lyst til at du skal komme bort hit, så vi får tatt en prat om det som skjedde. Vi kan kose sammen? Lenke til kommentar
Rodion Raskolnikov Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Du tar feil Jeg er uenig. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Med unntak. Unntaket er at det ikke er noen unntak. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Var det ikke noen som sa engang: "Alt over null har hull" og "Alt over 9 kan gli" ? Alt uten hår blir sår. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg