Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
DNFKs første lov: Antallet brukere i tråden øker proporsjonalt med antallet jenter.

DNFKs andre lov: Antallet brukere fordobles igjen om jenten er en attention-whore.

Har vi en tredje lov et sted?

For enhver jente i tråden vil antall svar være lik antall symboler brukt i jentas post.

Med attention-whore jenter i tråden øker antall brukere, og postingen øker etter jentas post.

Makes sense.

Lenke til kommentar

Og med det slutter vi å poste bilde av andre brukere uten dere samtykke. Spesielt når bildet postes sammen med noe som ikke kan tolkes som annet enn uthenging og drittslenging om personen. Slikt tolererer vi ikke på dette forumet.

#1: Brukere av forumet bes om å holde en høflig tone. Poster kan bli delvis eller fullstendig sensurert av moderatorer hvis de inneholder upassende språk som blant annet banning, flaming og/eller innlegg ment for å skape dårlig stemning. Tråder/poster åpenbart ment for å provosere eller støte andre stenges/slettes med begrunnelse. Dette gjelder også i private meldinger.

Snorre :)

Endret av Snorre
Lenke til kommentar
Snus-Dog, jeg håper for din skyld at du hadde tillatelse til å legge ut det bildet.

Står det at jeg må ha tilatelse for og legge ved et bilde?

Det er norsk lov. Du skal ha tillatelse fra dem som har en fremtredende rolle på bildet om det skal publiserer. Jeg vet ikke med deg, men jeg synes de jentene har en ganske fremtredende rolle.

Lenke til kommentar
Og med det slutter vi å poste bilde av andre brukere uten dere samtykke. Spesielt når bildet postes sammen med noe som ikke kan tolkes som annet enn uthenging og drittslenging om personen. Slikt tolererer vi ikke på dette forumet.

Snorre :)

Og så er vi goooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooode venner dere.... Ikke krangle nå....

Hoookay, skulle tro det var lørdag. :ermm:

Fikk du deg noe i dag altså? :ermm:

Ja.

Heldiggris

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...