henbruas Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 DNFKs tredje lov: Antall brukere synker eksponensielt med antallet grønne nick. Der har vi den! Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 DNFKs første lov: Antallet brukere i tråden øker proporsjonalt med antallet jenter. DNFKs andre lov: Antallet brukere fordobles igjen om jenten er en attention-whore. Har vi en tredje lov et sted? For enhver jente i tråden vil antall svar være lik antall symboler brukt i jentas post. Med attention-whore jenter i tråden øker antall brukere, og postingen øker etter jentas post. Makes sense. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Hoookay, skulle tro det var lørdag. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Snus-Dog, jeg håper for din skyld at du hadde tillatelse til å legge ut det bildet. Lenke til kommentar
binko Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Er det en subliminal "sex" inni den GIF'en forresten? Ja, det er det. Åpenbar subliminal er åpenbar. Natta! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Hoookay, skulle tro det var lørdag. Fikk du deg noe i dag altså? Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 (endret) Bildet er fra forsiden på dagbladet Someone caption it Endret 26. november 2008 av The Prophet Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 "Den rekker fra A til Z!" Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Hoookay, skulle tro det var lørdag. Fikk du deg noe i dag altså? Faen, Trodde hun kom til å holde kjeft om det. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Snus-Dog, jeg håper for din skyld at du hadde tillatelse til å legge ut det bildet. Talk to the face, cause the beard won't listen. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Bildet er fra forsiden på dagbladetSomeone caption it Og der forsvant 50 % av brukerne til db.no. Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Snus-Dog, jeg håper for din skyld at du hadde tillatelse til å legge ut det bildet. Står det at jeg må ha tilatelse for og legge ved et bilde? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Nei, men jenta vil nok det? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Hoookay, skulle tro det var lørdag. Fikk du deg noe i dag altså? Faen, Trodde hun kom til å holde kjeft om det. HELVETE! Er du utro? Tror jeg må gå og kutte meg i et mørkt hjørne nå Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 (endret) Og med det slutter vi å poste bilde av andre brukere uten dere samtykke. Spesielt når bildet postes sammen med noe som ikke kan tolkes som annet enn uthenging og drittslenging om personen. Slikt tolererer vi ikke på dette forumet. #1: Brukere av forumet bes om å holde en høflig tone. Poster kan bli delvis eller fullstendig sensurert av moderatorer hvis de inneholder upassende språk som blant annet banning, flaming og/eller innlegg ment for å skape dårlig stemning. Tråder/poster åpenbart ment for å provosere eller støte andre stenges/slettes med begrunnelse. Dette gjelder også i private meldinger. Snorre Endret 26. november 2008 av Snorre Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Hoookay, skulle tro det var lørdag. Fikk du deg noe i dag altså? Ja. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Snus-Dog, jeg håper for din skyld at du hadde tillatelse til å legge ut det bildet. Står det at jeg må ha tilatelse for og legge ved et bilde? Det er norsk lov. Du skal ha tillatelse fra dem som har en fremtredende rolle på bildet om det skal publiserer. Jeg vet ikke med deg, men jeg synes de jentene har en ganske fremtredende rolle. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Og med det slutter vi å poste bilde av andre brukere uten dere samtykke. Spesielt når bildet postes sammen med noe som ikke kan tolkes som annet enn uthenging og drittslenging om personen. Slikt tolererer vi ikke på dette forumet. Snorre Og så er vi goooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooode venner dere.... Ikke krangle nå.... Hoookay, skulle tro det var lørdag. Fikk du deg noe i dag altså? Ja. Heldiggris Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Er litt retard........ Mener du at hun er digg??????? Huh? Beklager å måtte si det, men du høres mindre intelligent ut. Men du er jo 94, så det er forståelig. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 DNFKs tredje lov: Antall brukere synker eksponensielt med antallet grønne nick. Ikke rart syns jeg :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg