Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis det fantes gjenferd, så ville menneskets egoisme sørget for at dette ble utnyttet på det groveste. La oss nå si at jeg klarte å kommunisere med et gjenferd, og la oss nå si at gjenferdet het Edgard. Selvfølgelig ville jo jeg fått Edgard til å rane banker og skremme livskiten ut av folk jeg ikke likte. :fun:

Syntes dette innlegget fikken litt for seriøs tone, så jeg addet en :fun:

Endret av Earthworm-Jim
Lenke til kommentar
Jeg tror ikke på slemme spøkelser. Sry.

Ikke mamma eller psykologen min heller, men jeg tror på det, og flere av venninnene mine tror på det, så det holder.

Det er det man gjør det til, er ikke sikkert de vil deg vondt...spøkelser har ikke akkuratt internett og komunisere med. Hvis vi skal se på det fra den vinkelen=)

Men at det finnes negative energi..så klart gjør det...finnes det energi så finnes det positiv og negativ.

Lenke til kommentar
Right. Hun som er innlagt på psykiatrisk, by any chance? Kanskje jeg bare er for kritisk med hvem jeg ser på som en plausibel kilde og ikke.

Altså, når det gjelder tro har det ikke så mye å si hvem som sier det, vel? Det er jo tullete og irrasjonelt uansett hvem som mener det, og hadde jeg vært enig med hun som var innlagt hadde vi begge tatt like feil.

Lenke til kommentar
Hvis det fantes gjenferd, så ville menneskets egoisme sørget for at dette ble utnyttet på det groveste. La oss nå si at jeg klarte å kommunisere med et gjenferd, og la oss nå si at gjenferdet het Edgard. Selvfølgelig ville jo jeg fått Edgard til å rane banker og skremme livskiten ut av folk jeg ikke likte. :fun:

Jeg hadde bedt det om å fikse lottotallene, så jeg fikk heder og ære samtidig :fun: .

Lenke til kommentar

Jeg hadde bedt det om å fikse lottotallene, så jeg fikk heder og ære samtidig :fun: .

Eller lottoballene...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...