Eplefe Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Right. Hun som er innlagt på psykiatrisk, by any chance? Kanskje jeg bare er for kritisk med hvem jeg ser på som en plausibel kilde og ikke. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Ikke mamma eller psykologen min heller, men jeg tror på det, og flere av venninnene mine tror på det, så det holder. Da er det bare å vente på at Nikki skal rekruttere deg til ikke-troende . Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 (endret) Hvis det fantes gjenferd, så ville menneskets egoisme sørget for at dette ble utnyttet på det groveste. La oss nå si at jeg klarte å kommunisere med et gjenferd, og la oss nå si at gjenferdet het Edgard. Selvfølgelig ville jo jeg fått Edgard til å rane banker og skremme livskiten ut av folk jeg ikke likte. Syntes dette innlegget fikken litt for seriøs tone, så jeg addet en Endret 26. november 2008 av Earthworm-Jim Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Jeg tror ikke på slemme spøkelser. Sry. Ikke mamma eller psykologen min heller, men jeg tror på det, og flere av venninnene mine tror på det, så det holder. Det er det man gjør det til, er ikke sikkert de vil deg vondt...spøkelser har ikke akkuratt internett og komunisere med. Hvis vi skal se på det fra den vinkelen=) Men at det finnes negative energi..så klart gjør det...finnes det energi så finnes det positiv og negativ. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Right. Hun som er innlagt på psykiatrisk, by any chance? Kanskje jeg bare er for kritisk med hvem jeg ser på som en plausibel kilde og ikke. Altså, når det gjelder tro har det ikke så mye å si hvem som sier det, vel? Det er jo tullete og irrasjonelt uansett hvem som mener det, og hadde jeg vært enig med hun som var innlagt hadde vi begge tatt like feil. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Hvis det fantes gjenferd, så ville menneskets egoisme sørget for at dette ble utnyttet på det groveste. La oss nå si at jeg klarte å kommunisere med et gjenferd, og la oss nå si at gjenferdet het Edgard. Selvfølgelig ville jo jeg fått Edgard til å rane banker og skremme livskiten ut av folk jeg ikke likte. Syntes dette innlegget fikken litt for seriøs tone, så jeg addet en Jeg hadde bedt det om å fikse lottotallene, så jeg fikk heder og ære samtidig . Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Hvis det fantes gjenferd, så ville menneskets egoisme sørget for at dette ble utnyttet på det groveste. La oss nå si at jeg klarte å kommunisere med et gjenferd, og la oss nå si at gjenferdet het Edgard. Selvfølgelig ville jo jeg fått Edgard til å rane banker og skremme livskiten ut av folk jeg ikke likte. Syntes dette innlegget fikken litt for seriøs tone, så jeg addet en Jeg hadde bedt det om å fikse lottotallene, så jeg fikk heder og ære samtidig . Eller lottoballene... Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Jeg tror ikke på noe før vitenskapen forteller meg at det stemmer. Jeg synes det er en ganske grei innstilling. Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 http://www.idesitv.com/ibnenglish.php Satan, live skyting i Mumbai atm Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Jeg tror ikke på noe før vitenskapen forteller meg at det stemmer. Jeg synes det er en ganske grei innstilling. Nei! Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 (endret) "Jeg synes [...]" Endret 26. november 2008 av Pusur1993 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 "Jeg synes [...]" Du tar feil Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Noen som har en ide på hvordan jeg kan trene meg opp til å klare opptakskravene til politihøgskolen? *puh lang setning* Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Det er hva du synes. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 For vitenskapen har alltid rett :!: Lenke til kommentar
chokke Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Jeg tror ikke på noe før vitenskapen forteller meg at det stemmer. Jeg synes det er en ganske grei innstilling. Nei! Deja vu (med apostrofer). Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 For vitenskapen har alltid rett :!: Nei, det er nok av bevis på det motsatte. Men det virker generelt langt mer korrekt enn hva f.eks. religiøse spyr opp. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 For vitenskapen har alltid rett :!: Nei! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Nei! Men jeg har! Nei! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg