Den store P Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Nei, det viser at selv guder gjør feil. ^^ Jeg er et levende bevis på det.. Bare spør hvem som helst. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Sweet! Så nå har du fortsatt massemasse penger til overs? Hva skal man gjøre med de? =D Bare å komme med forslag. Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre med alle pengene. Btw, jeg har notert meg hvem som var her når jeg postet det bildet, så om jeg får noe fishy i posten, så vit at det får konsekvenser. Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Dreit meg ut der gitt. Viser jo bare at moderatorer er mennesker de å ikke simen1. Lenke til kommentar
edge Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Btw, jeg har notert meg hvem som var her når jeg postet det bildet, så om jeg får noe fishy i posten, så vit at det får konsekvenser. This is SO(sort of speak). Nobody here will rat anyone out. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Bare å komme med forslag. Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre med alle pengene. Gjør som meg, kjøp deg motorsykkel. Eller anlegg til 20.000.. Det gjorde jeg å Eller ny tv som jeg også kjøpte.. It was a good day Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Btw, jeg har notert meg hvem som var her når jeg postet det bildet, så om jeg får noe fishy i posten, så vit at det får konsekvenser. This is SO(sort of speak). Nobody here will rat anyone out.Vedde? Om jeg får valget "sladre, eller få problemer med Heilage" så sladrer jeg. Jeg liker å være på godfot med Heilage. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 This is SO(sort of speak). Nobody here will rat anyone out. You mistake this place. There is no honour among nerds. Jeg har nummeret til advokaten min klart. Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 men jeg har nr til staff. you are so fucked now muhahahhahahaha Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Haehhaeeh! Mario Kart på N64 er så elsk. Var hjemme i helgen og hentet den ned til skolen Lenke til kommentar
j-- Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) Sweet! Så nå har du fortsatt massemasse penger til overs? Hva skal man gjøre med de? =D Bare å komme med forslag. Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre med alle pengene. Milk? Specter (ey, stop fapping!)? edit: auau, stygg quotefeil =( Endret 16. januar 2008 av clvn Lenke til kommentar
edge Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 You mistake this place. There is no honour among nerds. I s'pose. No worries, jeg er ikke noen pratkisk spøk-aktig person uansett Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 men jeg har nr til staff. you are so fucked now muhahahhahahaha Tor Erling Staff? Hvorfor vil noen ansette en advokat som ikke har noen skrupler og er garantert til å voldta deg? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Tor Erling Staff? Hvorfor vil noen ansette en advokat som ikke har noen skrupler og er garantert til å voldta deg? Kanskje han vil voldtas? oO Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Kanskje han vil voldtas? oO Ja, noen liker vel det og. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Kanskje han vil voldtas? oO Anal penetrert av en 60 år gammel advokat. Jeg ser for meg overskriften på VG Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Hva var det Heilage postet for noe? Et bilde der adressen hans stod? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 men jeg har nr til staff. you are so fucked now muhahahhahahaha Nå har alle andre det også, både mobil og kontor: http://www.gulesider.no/tk/search.c?q=tor+...amp;x=0&y=0 Lenke til kommentar
j-- Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Hva var det Heilage postet for noe? Et bilde der adressen hans stod? Japp, og telefonnr++ Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 ja helt klart det jeg ønsker:P men etter på kan få dommern på å gi meg alt du eier å har for å til å med å ha tråkket på plenen. gud for en dårlig setning. orker ikke å fiksen xD Lenke til kommentar
Nie Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 ja helt klart det jeg ønsker:P men etter på kan få dommern på å gi meg alt du eier å har for å til å med å ha tråkket på plenen. gud for en dårlig setning. orker ikke å fiksen xD "Ja, helt klart det jeg ønsker! Men etter på kan jeg få dommeren til å gi meg alt du eier, bare for å ha tråkket på plenen." Sorry, jeg måtte fikse litt. x) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg