Eplefe Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Fordi du ikke fikk være med? Ja, jeg hadde ikke mulighet til å sitte ved PC-en 24 timer i døgner og skrive "*tapå*". ): Sucks to be you. :-( EDIT: Ogja. Jeg følte meg truffet, så nå skal jeg sitte på do og gråte litt alene over at du kjenner meg inn og ut og vet akkurat hvordan jeg er. EDIT2: Jeg blir så ulykkelig av å være en av tøsene i SO, for jeg var jo som kjent sterkt i mot at tøsingen skulle bli ulovlig. Endret 8. januar 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 haha, er jeg overaska? nei, kan ikke si det Bah, det er ikke en dritt og gjøre jo derfor er det en fordel med ett sosialt liv også... mer og gjøre :O jeg har da sosialt liv jeg Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Fordi kjemisk krigføring er spennende^^. hvor får man tak i den gassen? men har du noen kunskaper om en gift som man ikke trenger mer enn ett par dråper for og drepe, og virker ganske raskt? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Shit, åssen har dere klart å skrive til side 70 når det var 29 da jeg dro i morges? Endret 8. januar 2008 av Håks Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Det er mye som kan diskuteres Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Fordi kjemisk krigføring er spennende^^. hvor får man tak i den gassen? men har du noen kunskaper om en gift som man ikke trenger mer enn ett par dråper for og drepe, og virker ganske raskt? Erh. Heilage sa vi skulle slutte med det der drapsgreiene og sånn. Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Shit, åssen har dere klart å skrive til side 70 når det var 29 da jeg dro i morges? we liek pro Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 hvor får man tak i den gassen? men har du noen kunskaper om en gift som man ikke trenger mer enn ett par dråper for og drepe, og virker ganske raskt? Stryknin eller cyanid burde drepe en gjennomsnittelig person ganske fort. Cyanid er populært som selvmords- eller henrettelsesmetode. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Fordi kjemisk krigføring er spennende^^. hvor får man tak i den gassen? men har du noen kunskaper om en gift som man ikke trenger mer enn ett par dråper for og drepe, og virker ganske raskt? Gone. Endret 8. januar 2008 av KittyCat Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Stryknin eller cyanid burde drepe en gjennomsnittelig person ganske fort.Cyanid er populært som selvmords- eller henrettelsesmetode. er det ikke cyanid i røyk? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Erh. Heilage sa vi skulle slutte med det der drapsgreiene og sånn. Vel, når det kommer til Saringass så får man ikke tak i det uten å være en rik regjering som spiller veldig på lag med USA. Men per prinsipp skal ikke diskusjon rundt hvordan man skaffer dødlige stoffer (gasser, gifter, våpen etc) forekommer. Ergo, slutt med det. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Whops. Okay, jeg skal slutte. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Jeg savner SO3 og SO4. Men men, vi har forumkafèen! Whoopa Endret 8. januar 2008 av Håks Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 over 100 sider innen klokken 21 tror jeg Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) over 100 sider innen klokken 21 tror jeg LANGT over... er nå rushet starter... Ingen som vet om det er cyanid i røyk (dette er ikke ett spm om hvor man får tak i farlige stoffer, kun om det ER farlige stoffer i noe ) Endret 8. januar 2008 av Skrollan Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 er det ikke cyanid i røyk? Det vet jeg ikke noe konkret om, men betviler det, da det er meget dødelig. Mer dødelig enn sigaretter er fra før. Hehe... Men, sigaretter inneholder jo tjære og ammoniak. Her er forresten en liste over alle ingrediensene i sigaretter (engelsk). Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Sucks to be you. :-(EDIT: Ogja. Jeg følte meg truffet, så nå skal jeg sitte på do og gråte litt alene over at du kjenner meg inn og ut og vet akkurat hvordan jeg er. EDIT2: Jeg blir så ulykkelig av å være en av tøsene i SO, for jeg var jo som kjent sterkt i mot at tøsingen skulle bli ulovlig. Jeg visste det! Folk som åpent innrømmer at de er bifile på åpne forum, poster bilder av seg selv i sære klær og er ganske så åpen av seg blir lett bli fornærmet av indirekte og vage fornærmelser fra noen de ikke engang vet hvem er. Red.: Usj, så mange "åpen". Endret 8. januar 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Å herregud så fort den tråden fikk mange sider da.. Så den først nå.. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg visste det! Folk som åpent innrømmer at de er bifile på åpne forum, poster bilder av seg selv i sære klær og er ganske så åpen av seg blir lett bli fornærmet av indirekte og vage fornærmelser fra noen de ikke engang vet hvem er. You just see right through me, don't you? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) over 100 sider innen klokken 21 tror jeg LANGT over... er nå rushet starter... Ingen som vet om det er cyanid i røyk (dette er ikke ett spm om hvor man får tak i farlige stoffer, kun om det ER farlige stoffer i noe ) Her er mitt bidrag. Musikk + særemne = forumkafeen. Faen. Og med min flaks så funker sikkert ikke OpenOffice-arbeid i Office-pakka de har på skolen Endret 8. januar 2008 av chokke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg