Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Fordi du ikke fikk være med? :(

Ja, jeg hadde ikke mulighet til å sitte ved PC-en 24 timer i døgner og skrive "*tapå*". ):

Sucks to be you. :-(

EDIT: Ogja. Jeg følte meg truffet, så nå skal jeg sitte på do og gråte litt alene over at du kjenner meg inn og ut og vet akkurat hvordan jeg er.

EDIT2: Jeg blir så ulykkelig av å være en av tøsene i SO, for jeg var jo som kjent sterkt i mot at tøsingen skulle bli ulovlig.

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fordi kjemisk krigføring er spennende^^.

hvor får man tak i den gassen? men har du noen kunskaper om en gift som man ikke trenger mer enn ett par dråper for og drepe, og virker ganske raskt?

Erh. Heilage sa vi skulle slutte med det der drapsgreiene og sånn.

Lenke til kommentar
hvor får man tak i den gassen? men har du noen kunskaper om en gift som man ikke trenger mer enn ett par dråper for og drepe, og virker ganske raskt?

Stryknin eller cyanid burde drepe en gjennomsnittelig person ganske fort.

Cyanid er populært som selvmords- eller henrettelsesmetode.

Lenke til kommentar
Fordi kjemisk krigføring er spennende^^.

Gone.

Endret av KittyCat
Lenke til kommentar
Erh. Heilage sa vi skulle slutte med det der drapsgreiene og sånn.

Vel, når det kommer til Saringass så får man ikke tak i det uten å være en rik regjering som spiller veldig på lag med USA.

Men per prinsipp skal ikke diskusjon rundt hvordan man skaffer dødlige stoffer (gasser, gifter, våpen etc) forekommer. Ergo, slutt med det.

Lenke til kommentar
over 100 sider innen klokken 21 tror jeg ;)

LANGT over... er nå rushet starter... :p

Ingen som vet om det er cyanid i røyk (dette er ikke ett spm om hvor man får tak i farlige stoffer, kun om det ER farlige stoffer i noe :innocent: )

Endret av Skrollan
Lenke til kommentar
Sucks to be you. :-(

EDIT: Ogja. Jeg følte meg truffet, så nå skal jeg sitte på do og gråte litt alene over at du kjenner meg inn og ut og vet akkurat hvordan jeg er.

EDIT2: Jeg blir så ulykkelig av å være en av tøsene i SO, for jeg var jo som kjent sterkt i mot at tøsingen skulle bli ulovlig.

Jeg visste det!

Folk som åpent innrømmer at de er bifile på åpne forum, poster bilder av seg selv i sære klær og er ganske så åpen av seg blir lett bli fornærmet av indirekte og vage fornærmelser fra noen de ikke engang vet hvem er.

Red.: Usj, så mange "åpen".

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar
Jeg visste det!

Folk som åpent innrømmer at de er bifile på åpne forum, poster bilder av seg selv i sære klær og er ganske så åpen av seg blir lett bli fornærmet av indirekte og vage fornærmelser fra noen de ikke engang vet hvem er.

You just see right through me, don't you? :cry:

Lenke til kommentar
over 100 sider innen klokken 21 tror jeg ;)

LANGT over... er nå rushet starter... :p

Ingen som vet om det er cyanid i røyk (dette er ikke ett spm om hvor man får tak i farlige stoffer, kun om det ER farlige stoffer i noe :innocent: )

Her er mitt bidrag.

Musikk + særemne = forumkafeen. Faen.

Og med min flaks så funker sikkert ikke OpenOffice-arbeid i Office-pakka de har på skolen :wee:

Endret av chokke
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...