Nymph Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 JEg har heller aldri hatt hull, men jeg har trekt 11 tenner til tannlegen. Både jeksler og melketenner. Slå DEN! (hadde litt for mange sett tenner;)) Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Så, dette er nye SO? Orket ikke lese førsteinlegget. Sorry girl, men hvis du ikke "orker" å lese førsteinnlegget har du ikke noe som helst å gjøre her. Så enkelt er det. Nei ser man det. tøffe toget har kommet. Istedenfor å leke råkul foran andre (uheldige) brukere som må se på innlegget ditt, og at du t.o.m wastet 2 kalorier på å skrive det lille eventyret ditt, kunne du heller vært en mann og svart på spørsmålet mitt. Lenke til kommentar
dismayed Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Tror jeg skal borre 3 tenner på fredag. Jeg suger med tannhygiene. Stakkars. Tannleger er skumle.. (spesielt om bedøvelsen ikke biter skikkelig..) Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Men fra spøk til alvor, hvorfor heter det forumkafeen om det ikke er noe from for servering? Brude det heller ikke het uhm.... SO7? Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 JEg har heller aldri hatt hull, men jeg har trekt 11 tenner til tannlegen. Både jeksler og melketenner. Slå DEN! (hadde litt for mange sett tenner;)) Hvor mange da? Høres jo ut som om du hadde 4-5 sett for mye. Lenke til kommentar
Intimvask Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Oi, jeg har ikke lagt merke til at denne tråden er blitt åpnet! Hvordan kan det være mulig? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 å?, hvorfor ikke? Det sier jeg hver gang vi åpner en ny SO, da.. Faen, er det et førsteinnlegg? oO Det første i tråden, ja Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Oi, jeg har ikke lagt merke til at denne tråden er blitt åpnet!Hvordan kan det være mulig? Når et forumtroll og en administrator er veldig glad i hverandre, så hender det at de (...) Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Oi, jeg har ikke lagt merke til at denne tråden er blitt åpnet!Hvordan kan det være mulig? Ganske godt jobba, med tanke på at jeg har annonsert det over hele forumet . Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Nei ser man det. tøffe toget har kommet. Istedenfor å leke råkul foran andre (uheldige) brukere som må se på innlegget ditt, og at du t.o.m wastet 2 kalorier på å skrive det lille eventyret ditt, kunne du heller vært en mann og svart på spørsmålet mitt. Nei, han trenger ikke å svare på spørsmålet ditt. Du SKAL lese førsteinnlegget, fordi det opplyser om reglene og om hvordan denne tråden funker. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 JEg har heller aldri hatt hull, men jeg har trekt 11 tenner til tannlegen. Både jeksler og melketenner. Slå DEN! (hadde litt for mange sett tenner;)) Jeg har 2,5 cm eggstokk. Hah! Oi, jeg har ikke lagt merke til at denne tråden er blitt åpnet!Hvordan kan det være mulig? Ganske ferskt da, beibi. Lenke til kommentar
XitereX Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Men fra spøk til alvor, hvorfor heter det forumkafeen om det ikke er noe from for servering? Brude det heller ikke het uhm.... SO7? Kanskje vi får servering Neida, de var et litt morsomt spørsmål på en måte Sender det videre og spørr andre Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Nåh, hva driver folk med? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Men fra spøk til alvor, hvorfor heter det forumkafeen om det ikke er noe from for servering? Brude det heller ikke het uhm.... SO7? Jeg serverer jo :dontgeteit: Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Jaja, første post i SO ever, og dette er ikke engang SO. Sånn kan det gå. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Nåh, hva driver folk med? Spiller Crysis og sitter her. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Oi, jeg har ikke lagt merke til at denne tråden er blitt åpnet!Hvordan kan det være mulig? Ny del av forumet , jeg fikk link av eplefe Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Oi, jeg har ikke lagt merke til at denne tråden er blitt åpnet!Hvordan kan det være mulig? er ikke veldig lenge den har vært åpen heller da... jeg fant den bare siden snille kosete eplefe sendte link på msn Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) Så, dette er nye SO? Orket ikke lese førsteinlegget. Sorry girl, men hvis du ikke "orker" å lese førsteinnlegget har du ikke noe som helst å gjøre her. Så enkelt er det. Nei ser man det. tøffe toget har kommet. Istedenfor å leke råkul foran andre (uheldige) brukere som må se på innlegget ditt, og at du t.o.m wastet 2 kalorier på å skrive det lille eventyret ditt, kunne du heller vært en mann og svart på spørsmålet mitt. Og isteden for først å skrive at du ikke gadd å lese førstepost, for så å skrive dette, så kunne du vært en mann og lest den selv. Endret 7. januar 2008 av Thomas_H Lenke til kommentar
Aces Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Oi, jeg har ikke lagt merke til at denne tråden er blitt åpnet!Hvordan kan det være mulig? Når et forumtroll og en administrator er veldig glad i hverandre, så hender det at de (...) ' :O Er det lov ...? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg