Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-77do0b

Det ble også null stress ;) Eneste vurderingen min jeg har nå, er om jeg skal begynne sånn smått å spille wow igjen eller fyre opp Fallout 3 :p

Livet er som en uendelig gang med masse dører som fører til en ny gang med masse dører som fører til en ny gang med masse........

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det ble også null stress ;) Eneste vurderingen min jeg har nå, er om jeg skal begynne sånn smått å spille wow igjen eller fyre opp Fallout 3 :p

Livet er som en uendelig gang med masse dører som fører til en ny gang med masse dører som fører til en ny gang med masse........

Fallout 3.

Lenke til kommentar

Er overraska over hvor "lett" det var å slutte med WoW selv. Nå gjelder det bare å få faste rutiner så jeg klarer å få gjort det jeg vil med all den frigjorte tiden.

Har jeg noen timer til overs jeg vil kverke nå, blir det utelukkende singleplayerspill.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Edit: Glem det.

edit2: Men så bestem deg for en avatar da mann! (Wiciwato) Prøver å kommentere hver eneste en du kom med nå.

Men å slutte med wow var aldri noe vanskelig. Spilte så chill som det gikk an. Kanskje derfor det ble kjedelig etter hvert. Var aldri med i noen stor guild. Bare reiste rundt og explora en del og kosa meg.

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Edit: Glem det.

edit2: Men så bestem deg for en avatar da mann! (Wiciwato) Prøver å kommentere hver eneste en du kom med nå.

Men å slutte med wow var aldri noe vanskelig. Spilte så chill som det gikk an. Kanskje derfor det ble kjedelig etter hvert. Var aldri med i noen stor guild. Bare reiste rundt og explora en del og kosa meg.

Hehe. Snilt det, men er litt rundbrenner når det gjelder avatar :p

Tror jeg har bestemt meg nå. Eller skal jeg ta den forrige, eller den forrige forrige?

Lenke til kommentar

Jeg vil og begynne med wow igjen, men det er ødelagt :wee: .

Så spill Fallout 3 du, mye artigere, og folkene er generelt smartere enn i WoW.

At age 4, success is...not peeing in your pants.
  At age 12, success is...having friends.
 At age 16, success is...having a driver's license.
   At age 20, success is...having sex.
	At age 35, success is...having money.
	At age 50, success is...having money.
   At age 60, success is...having sex.
 At age 70, success is...having a driver's license.
  At age 75, success is...having friends.
At age 90, success is...not peeing in your pants.

Lenke til kommentar

Jeg synes det er litt slitsomt å begynne på nye spill. Tar litt tid før jeg blir varm (altså i det hele tatt synes det er gøy), og når det først skjer, er jeg hekta.

RA3 som venter nå, og Planescape Torment frister jævlig etter jeg fant ut at det var lagt ut mod som støtter høyere skjermoppløsning.

Har også en drøss med animeserier jeg føler jeg må gjennom.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Juppi! Side 7000!

Det blir forresten Fallout 3 for min del. Har da et stort kart å utforske og supermutanter å dræbe. Må bare få lagt inn slow xp-modden igjen. ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...