Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har du noen gang opplevd å få en usaklig krampe? :ermm:

Han fikk liksom krampe da!

God ettermiddag, alle sammen. :) Har det skjedd noe spennede på jobb/skolen i dag? Noen fiffige historier å fortelle? Selv har jeg lite å komme med, bortsett fra at jeg hadde et par utrolig skumle og ekle drømmer i natt. Huff og huff.

Jeg har vært ukonsentrert i hele dag, og veldig distre. Surt, men kjipt.

Lenke til kommentar
God ettermiddag, alle sammen. :) Har det skjedd noe spennede på jobb/skolen i dag? Noen fiffige historier å fortelle? Selv har jeg lite å komme med, bortsett fra at jeg hadde et par utrolig skumle og ekle drømmer i natt. Huff og huff.

Ikke foruten kjemiprøve og at jeg har fått gjort veldig mye skolearbeid ellers.

Lenke til kommentar

Jeg har vært drittsliten etter at jeg i går hadde ca 10 timer på jobb, og gikk rett på fotballtrening etterpå. I tillegg hadde jeg skikkelig ekkel drøm i natt, så har sovet veldig urolig/dårlig. Har vært helt kake på jobb i dag. Stikker heldigvis hjem om ikke så altfor lenge :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Hva er egentlig riktig?

Dama ligger hjemme sjuk og jævlig. Jeg sitter på leiligheta. Skal jeg stikke bort og risikere å bli sjuk selv, for å holde henne med selskap, eller skal jeg bli sittende her og slappe av?

Hu bor hjemme hos familien, så det er uansett selskap i massevis for henne der.

Lenke til kommentar

Riktig og riktig. Tror du må gjøre som du selv vil. Jeg orker ikke masse folk rundt meg når jeg er syk, da ligger jeg bare og chiller helt. Men hadde sikkert blitt glad om kjæresten hadde stukket innom en liten tur. Hvis du ikke bor så langt unna henne så kan det være kos å ta en liten snarvisitt innom ? :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Nei det er skikkelig influensa, så det er nesten mer livlig å rote med en sovepose. :p

Dessuten gidder jeg ikke å bli sjuk til helga, for da må jeg få tak i noen andre til å stå i stedet for meg å selge kalendere på Futura (et av de lokale kjøpesenterene)

Lenke til kommentar
Hva er egentlig riktig?

Dama ligger hjemme sjuk og jævlig. Jeg sitter på leiligheta. Skal jeg stikke bort og risikere å bli sjuk selv, for å holde henne med selskap, eller skal jeg bli sittende her og slappe av?

Hu bor hjemme hos familien, så det er uansett selskap i massevis for henne der.

Du har ingenting å tape på og stikke bort, sykdommen har du sikkert fått i deg allerede.

Men så lenge hun ikke sier konkret at hun vil ha deg der, kan du bare kose deg under teppet, null stress.

Dessuten gidder jeg ikke å bli sjuk til helga, for da må jeg få tak i noen andre til å stå i stedet for meg å selge kalendere på Futura (et av de lokale kjøpesenterene)

Og om du ikke var blitt smittet fra før så blir du det da, ikke det at du nødvendigvis kommer til å bli syk av den grunn.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...