Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Gjør det du må! Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Hm.. Interessant. Vurderer det Egilanso. Vil gjerne ha flere forslag. Snakk om eksistensen, universet og forklar grundig at ingenting har noe betydning Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 . Snakk om eksistensen, universet og forklar grundig at ingenting har noe betydning I løpet av 5 minutter? Blir jo mer stressa enn Jørgen Ødegaard eller hva han nå enn heter da jo. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Agreed. De hinder befolkningsvekst da de er det dyret som tar livet av flest mennesker i Afrika bl.a. Afrika er vel den plassen man har minst behov for befolkningsvekst. I løpet av 5 minutter? Blir jo mer stressa enn Jørgen Ødegaard eller hva han nå enn heter da jo. Akkurat. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Skriv om Tour de France Mobiler Høytalere og hvordan de fungerer Sms språket Intervju noen som har en spesiell interesse Skriv om Barack Obama Skriv om Friends serien Ja, det var det, nå må jeg gå. Hade bra! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 . Snakk om eksistensen, universet og forklar grundig at ingenting har noe betydning I løpet av 5 minutter? Blir jo mer stressa enn Jørgen Ødegaard eller hva han nå enn heter da jo. Haha, han er så sykt frustert. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Agreed. De hinder befolkningsvekst da de er det dyret som tar livet av flest mennesker i Afrika bl.a. Afrika er vel den plassen man har minst behov for befolkningsvekst. I løpet av 5 minutter? Blir jo mer stressa enn Jørgen Ødegaard eller hva han nå enn heter da jo. Akkurat. Aha... Da har i alle fall delen som har med morsomt å gjøre, blitt dekket Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Ha en presentasjon hvor du gjengir avsnittet om Deep Thought fra Hitchhiker's Guide to the Galaxy. Diskuter deretter kort, "The ultimate question of life, the universe and everything", og hvorfor Deep Thought svarte 42 . samt hvorfor slike eksistensialistiske spørsmål egentlig får så mye oppmerksomhet! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Skriv om Tour de FranceMobiler Høytalere og hvordan de fungerer Sms språket Intervju noen som har en spesiell interesse Skriv om Barack Obama Skriv om Friends serien Ja, det var det, nå må jeg gå. Hade bra! SMS-språk.. Høres ut som en god idé Ha en presentasjon hvor du gjengir avsnittet om Deep Thought fra Hitchhiker's Guide to the Galaxy. Diskuter deretter kort, "The ultimate question of life, the universe and everything", og hvorfor Deep Thought svarte 42 . samt hvorfor slike eksistensialistiske spørsmål egentlig får så mye oppmerksomhet! Har ikke lest boka, men er veldig interessert. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Nå har jeg det: Skriv om hvordan kommunikasjon ble "oppfunnet", tenker da på radio og tv. Hvem som sendte den første bokstaven over atlanteren og hvordan han gjorde det. Han sendte bokstaven S btw. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Bra forslag Wiciwato, men jeg skal ta SMS/fjortiss-språk, som du nevnte over her. Takk! Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Eventuelt gjør som meg. Ha om orddeling og feil bruk av apostrof. Hvis bilder av morsomme orddelinger på overhead og kom med morsomme kommentarer hvor du tolker orddelingene bokstavelig, så er du garantert at klassen ler. Husker en god en. "Eksklusiv dame tilpasset golfutstyr" Da kan du f. eks si, "Lurer på hva markedføringsloven sier om denne typen reklamer. Var kanskje litt tvilsomt å tilby en eksklusiv dame med golfutstyret, enda så mye det måtte tiltrekke mennene." Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Ha om norske medisinstudenter i Norge vs. norske medisinstudenter i utlandet. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Som sagt, allerede bestemt meg. Men takk uansett. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Ha om norske medisinstudenter i Norge vs. norske medisinstudenter i utlandet. Nå ble jeg interresert. Fortell. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 (endret) Ha om norske medisinstudenter i Norge vs. norske medisinstudenter i utlandet. Nå ble jeg interresert. Fortell. Det var en internvits (har den egenskapen at jeg kan sitte og flire for meg selv). På utdanningsdelen av diskusjon.no er det en 100 sider lang tråd hvor folka slenger de samme argumentene fram og tilbake. Endret 26. november 2008 av Quicko Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Hanna er egentlig hyggelig (hvis du er inder). Eller fra Jugoslavia ^^ Hvis du er fra Indre Gokk da? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Men som kjent finnes ikke noe sånt som en gratis lunsj. Kone koster flere hakk mer enn det de fleste er villige til å betale for en mus. Dette er forbeholdt entusiaster som er åpen for å bruke noen kroner på skikkelig museytelse. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Skulle prøve å åpne en dør med foten idag. Sto med ryggen til døra og vikla foten opp på håndtaket. I neste sekund strakk det til. Fikk en saklig krampe i beinet Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Skulle prøve å åpne en dør med foten idag. Sto med ryggen til døra og vikla foten opp på håndtaket. I neste sekund strakk det til. Fikk en saklig krampe i beinet Har du noen gang opplevd å få en usaklig krampe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg