Wiciwato Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 (endret) Snakk om meg. Det er garantert morsomt. Alle jentene i klassen din kommer til å dåne. Endret 26. november 2008 av Wiciwato Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Jeg må holde et mini-foredrag i klassen i morgen og kan ha om hva jeg vil (5 minutter only). Men jeg aner ikke hva jeg skal ta.. Vil ha noe litt morsomt. Som f.eks Spillegalskap (men dette er tatt). Noen forslag? Ha om konspirasjonsteorier. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 sex Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Snakk om meg. Det er garantert morsomt. Alle jentene i klassen din kommer til å dåne. Vil gjerne ha seriøse forslag. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Nå har vi flere TCP/IP modeller. Det er vanlist å se på den med fire lag. Link Layer, Internet Layer, Transport Layer, Application Layer. Men du har også modeller som inkulderer fem lag. Les mere her: http://en.wikipedia.org/wiki/TCP/IP_stack Fant forelesningsnotatet hvor foreleseren snakket om det. Han er nok ute etter femlagsmodellen som slår sammen A og P, samt S og T. Takk for linken though! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 L4r5: konspirasjonsteorier er veldig spennende, men jeg vil ta noe litt lettere. Danielzu: Nei. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 (endret) Her er en annen link snorre: http://academic.regis.edu/jguhlke/osi.ppt Comparison and Contrast between the OSI and TCP/IP Model edit: og enda en: http://www.duke.edu/~yy7/ee156/class10.pdf Googlet TCP ip vs osi Endret 26. november 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
HannaMagnussen Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Hanna er egentlig hyggelig (hvis du er inder). Eller fra Jugoslavia ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Ha et lite foredrag om hvorfor folk blir overvektige og den onde sirkelen om det. Skapte i alle fall litt latter da jeg tegna kjappe ilustrasjoner om det en gang... også begynte ei å gråte Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Hm.. Interessant. Vurderer det Egilanso. Vil gjerne ha flere forslag. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Jeg må holde et mini-foredrag i klassen i morgen og kan ha om hva jeg vil (5 minutter only). Men jeg aner ikke hva jeg skal ta.. Vil ha noe litt morsomt. Som f.eks Spillegalskap (men dette er tatt). Noen forslag? Møtet om hvordan ESA skal bruke penger? http://news.bbc.co.uk/2/hi/science/nature/7748567.stm Kan trekke frem mengden penger, hva nasjonene fokuserer på og skape litt diskusjon om det er riktig å investere i romfart i de økonomiske nedgangstidene vi har nå. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Hm.. Interessant. Vurderer det Egilanso. Vil gjerne ha flere forslag. Ta om osi-modellen! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 (endret) Snakk om meg. Det er garantert morsomt. Alle jentene i klassen din kommer til å dåne. Vil gjerne ha seriøse forslag. Fotball\wow(om du er nerd) Tyrefekting Vannpolo bil Immanuel Kant Lingvistikk Jesus Samer Film for faen! Endret 26. november 2008 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Snakk om mygg, og hvorfor de er meningsløse dyr. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Snakk om mygg, og hvorfor de er meningsløse dyr. De er ikke meningsløse Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Snakk om mygg, og hvorfor de er meningsløse dyr. De er ikke meningsløse Agreed. De hinder befolkningsvekst da de er det dyret som tar livet av flest mennesker i Afrika bl.a. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Danielzu: Film er min største lidenskap og det kunne jeg lett valgt, bare det at.. Det er nemlig tatt. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Snakk om mygg, og hvorfor de er meningsløse dyr. De er ikke meningsløse Agreed. De hinder befolkningsvekst da de er det dyret som tar livet av flest mennesker i Afrika bl.a. Hehe. Det var ikke pent sagt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Danielzu: Film er min største lidenskap og det kunne jeg lett valgt, bare det at.. Det er nemlig tatt. Jeg vet det er. Ta en film genre,film skuespiller, Diretor, produksjonselskap,osv- Hold et foredrag om kino,og hvordan man skal oppføre seg. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Hahah! Jævlig bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg