HannaMagnussen Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Jeg kan da ikke noe for at alle bekjentskapene jeg har innledet det siste halvåret har vært til folk som ikke er norske. Og hvor kommer jeg fra liksom? Alle bekjentskapene jeg har innledet med folk jeg faktisk har møtt Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 (endret) Jeg kan da ikke noe for at alle bekjentskapene jeg har innledet det siste halvåret har vært til folk som ikke er norske. Og hvor kommer jeg fra liksom? Du kommer fra himmelen Du er engelen hennes Endret 26. november 2008 av Sameboe Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Noen som vet om leverpostei funker på Snorre også? Nei... Der må du til med retro game konsoller. Og det kan være noe dyrt, med mindre man har noen liggende da. Lenke til kommentar
HannaMagnussen Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Jeg kan da ikke noe for at alle bekjentskapene jeg har innledet det siste halvåret har vært til folk som ikke er norske. Og hvor kommer jeg fra liksom? Du kommer fra himmelen Du er engelen hennes Naww - det også ^^ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Er det rasistisk å si at nordmenn åpenbart ikke er min greie? Jeg kan da ikke noe for at alle bekjentskapene jeg har innledet det siste halvåret har vært til folk som ikke er norske. Ja det er rasistisk. Rasisme er å forhåndsdømme pga. gruppetilhørighet. Det er ikke noe som heter omvendt rasisme f.eks. Det er som å si "omvendt mord". Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Hanna spiste leverpostei i sta. Det lukta vondt. >:| Lenke til kommentar
Shipwreck Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Gurk eksamenslesing er ikke fornøyelig. Snarere tvert imot. Men det må vel til skal man få en god karakter. Ja, man må jo nesten vise til noe man har gjort, og da nytter det ikke å slappe av i godstolen (selv om det er sykt fristende.) Lykke til med eksamen. Håper du får en karakter som du kan være fornøyd med. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 (endret) Og hvor kommer jeg fra liksom? Alle bekjentskapene jeg har innledet med folk jeg faktisk har møtt Det kan jo hende at jeg har møtt deg, men du har ikke møtt meg. Jeg har sett deg hvertfall *stalke* Jeg kan da ikke noe for at alle bekjentskapene jeg har innledet det siste halvåret har vært til folk som ikke er norske. Og hvor kommer jeg fra liksom? Du kommer fra himmelen Du er engelen hennes Aww, søt du ja Endret 26. november 2008 av WheelMan Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Da var jeg kommet til oppsummeringsspørsmål 12 som lyder som følgende: Hva er OSI modellen? Hvilke nivå i denne implementerer TCP/IP? Må jo elske slike oppgaver. *Rister trist på hodet* Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Hva er diskusjon.no til? Få meg til å ikke klare å konsentrere meg om leksene? :/ Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Jeg ser deg essi.... Lenke til kommentar
HannaMagnussen Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Adrian: *stalke* Reaction: L4r5: Kan ikke no for det ... It's not intended. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Hva er diskusjon.no til? Få meg til å ikke klare å konsentrere meg om leksene? :/ Jupp. Den sluker deg inn, og slipper deg ikke løs. Diskusjon.no er et monster! Men jeg sier som orc peasantene i Warcraft III, "Work work ...". Titter vel innom i løpet av dagen igjen. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Jeg kan ozzå væra rasssist. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Noen som vet om leverpostei funker på Snorre også? Det funker på alle, du vet bare ikke hvordan du skal bruke. Du undervurderer the allmighty leverpostei! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Da var jeg kommet til oppsummeringsspørsmål 12 som lyder som følgende: Hva er OSI modellen? Hvilke nivå i denne implementerer TCP/IP? Må jo elske slike oppgaver. *Rister trist på hodet* Huskeregel for lagene i OSI-modellen: Alle Piker Sier Trusa ned litt fort Aplication Presentation Session transport network data link physical <3<3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 En stone er vel så tung som du gjør den til? Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Nå stikker jeg folkens.. Lenke til kommentar
HannaMagnussen Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Jeg kan ozzå væra rasssist. Rasssist MK folks. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 L4r5: Kan ikke no for det ... It's not intended.Det går bra. Vi er glad i deg selv om du er rasist. Det jeg derimot har problemer med å tilgi er Babylon5-karakteren! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg