Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det rasistisk å si at nordmenn åpenbart ikke er min greie? :p Jeg kan da ikke noe for at alle bekjentskapene jeg har innledet det siste halvåret har vært til folk som ikke er norske.

Ja det er rasistisk. Rasisme er å forhåndsdømme pga. gruppetilhørighet. Det er ikke noe som heter omvendt rasisme f.eks.

Det er som å si "omvendt mord".

Lenke til kommentar
Gurk eksamenslesing er ikke fornøyelig. Snarere tvert imot. Men det må vel til skal man få en god karakter.

Ja, man må jo nesten vise til noe man har gjort, og da nytter det ikke å slappe av i godstolen (selv om det er sykt fristende.) Lykke til med eksamen. Håper du får en karakter som du kan være fornøyd med. :)

Lenke til kommentar

Og hvor kommer jeg fra liksom? :(

Alle bekjentskapene jeg har innledet med folk jeg faktisk har møtt :p

Det kan jo hende at jeg har møtt deg, men du har ikke møtt meg. Jeg har sett deg hvertfall :ph34r:

*stalke*

Jeg kan da ikke noe for at alle bekjentskapene jeg har innledet det siste halvåret har vært til folk som ikke er norske.

Og hvor kommer jeg fra liksom? :(

Du kommer fra himmelen :D Du er engelen hennes

Aww, søt du ja :love:

Endret av WheelMan
Lenke til kommentar
Hva er diskusjon.no til? Få meg til å ikke klare å konsentrere meg om leksene? :/

Jupp. Den sluker deg inn, og slipper deg ikke løs. Diskusjon.no er et monster! Men jeg sier som orc peasantene i Warcraft III, "Work work ...". Titter vel innom i løpet av dagen igjen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Noen som vet om leverpostei funker på Snorre også? :ph34r:

Det funker på alle, du vet bare ikke hvordan du skal bruke. Du undervurderer the allmighty leverpostei!

Lenke til kommentar
Da var jeg kommet til oppsummeringsspørsmål 12 som lyder som følgende:

Hva er OSI modellen? Hvilke nivå i denne implementerer TCP/IP?

Må jo elske slike oppgaver. *Rister trist på hodet*

Huskeregel for lagene i OSI-modellen:

Alle

Piker

Sier

Trusa

ned

litt

fort

Aplication

Presentation

Session