Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gurk eksamenslesing er ikke fornøyelig. Snarere tvert imot. Men det må vel til skal man få en god karakter. Deilig å sitte på biblioteket da. Bra med lys, fine deilige 22" lcd-skjermer med høydejustering, vinkeljustering og privot. XP med Windows Classic-skin (Vanlig XP-skin ville nok vært finere og litt mer behagelig), optisk mus, ok tastatur og ikke så ille stoler. Stille er det og. Og ryddig i motsetning til rommet mitt. ^^ Lettere å konsentrere seg er det og. Ingen videofiler på pc-en somf frister. ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Gurk eksamenslesing er ikke fornøyelig. Snarere tvert imot. Men det må vel til skal man få en god karakter. Deilig å sitte på biblioteket da. Bra med lys, fine deilige 22" lcd-skjermer med høydejustering, vinkeljustering og privot. XP med Windows Classic-skin (Vanlig XP-skin ville nok vært finere og litt mer behagelig), optisk mus, ok tastatur og ikke så ille stoler. Stille er det og. Og ryddig i motsetning til rommet mitt. ^^ Lettere å konsentrere seg er det og. Ingen videofiler på pc-en somf frister. ;)

Og god kaffi!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Jeg er 17, og går ikke i klassen til Steffen, nei. Bor i Oslo jeg : )

Slutt og tulle! Vi er jo naboer!

Ja? Du bor jo rett ved sia meg, her i Oslo ; )

Ja, og vi skal leve lykkelig alle våre dager <345

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...