kanin333 Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Jeg er 17, og går ikke i klassen til Steffen, nei. Bor i Oslo jeg : ) Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Gurk eksamenslesing er ikke fornøyelig. Snarere tvert imot. Men det må vel til skal man få en god karakter. Deilig å sitte på biblioteket da. Bra med lys, fine deilige 22" lcd-skjermer med høydejustering, vinkeljustering og privot. XP med Windows Classic-skin (Vanlig XP-skin ville nok vært finere og litt mer behagelig), optisk mus, ok tastatur og ikke så ille stoler. Stille er det og. Og ryddig i motsetning til rommet mitt. ^^ Lettere å konsentrere seg er det og. Ingen videofiler på pc-en somf frister. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 hvor kjenner han deg ifra da :S? Nettby eller jippii x)? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Gurk eksamenslesing er ikke fornøyelig. Snarere tvert imot. Men det må vel til skal man få en god karakter. Deilig å sitte på biblioteket da. Bra med lys, fine deilige 22" lcd-skjermer med høydejustering, vinkeljustering og privot. XP med Windows Classic-skin (Vanlig XP-skin ville nok vært finere og litt mer behagelig), optisk mus, ok tastatur og ikke så ille stoler. Stille er det og. Og ryddig i motsetning til rommet mitt. ^^ Lettere å konsentrere seg er det og. Ingen videofiler på pc-en somf frister. Og god kaffi! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Jeg er 17, og går ikke i klassen til Steffen, nei. Bor i Oslo jeg : ) Slutt og tulle! Vi er jo naboer! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Hvor mye er en "stone". Vi snakker vektmål her. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Jeg er 17, og går ikke i klassen til Steffen, nei. Bor i Oslo jeg : ) Slutt og tulle! Vi er jo naboer! Ja? Du bor jo rett ved sia meg, her i Oslo ; ) Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Jeg er 17, og går ikke i klassen til Steffen, nei. Bor i Oslo jeg : ) Slutt og tulle! Vi er jo naboer! er vi Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Trekant? Hanna vil ikke ha meg. Jeg vil ha deg =3 Hanna er ikke dum. Men Hanna er heterofil og opptatt. ..so? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Pass på Wheelman, du vil vel ikke ha breal på døra Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Biril er pusetatt, gi han litt leverpostei og han er long gone Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Biril er pusetatt, gi han litt leverpostei og han er long gone Hva slags hedenske uttalelser er dette. I shall smithe you down with my banhammer! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
HannaMagnussen Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Er det rasistisk å si at nordmenn åpenbart ikke er min greie? Jeg kan da ikke noe for at alle bekjentskapene jeg har innledet det siste halvåret har vært til folk som ikke er norske. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Jeg er 17, og går ikke i klassen til Steffen, nei. Bor i Oslo jeg : ) Slutt og tulle! Vi er jo naboer! Ja? Du bor jo rett ved sia meg, her i Oslo ; ) Ja, og vi skal leve lykkelig alle våre dager <345 Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Noen som vet om leverpostei funker på Snorre også? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Det er sære regler på facepunchforumet, poster du bilder av Pedobear eller Bluescreen blir du permbanet oO Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Noen som vet om leverpostei funker på Snorre også? Nei... Der må du til med retro game konsoller. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Jeg kan da ikke noe for at alle bekjentskapene jeg har innledet det siste halvåret har vært til folk som ikke er norske. Og hvor kommer jeg fra liksom? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Noen som vet om leverpostei funker på Snorre også? Seff funker det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg