Gjest Slettet+5132 Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 bare spørr store p. han skal bare sedeg naken, men det er vel verdt det? Hvem skal jeg se naken? Moren til Therese! :O Lenke til kommentar
j-- Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Nie: Hadde jeg vært moderator nå ville du fått ferie =3 Du har helt skadede meninger om programvare, og tilogmed Chris Crocker har sunnere meninger enn deg. Hjelp! Lenke til kommentar
edge Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Altså, for det første, jeg innstallerte IE helt selv, eller. Oppdateringen som jeg trenger for å takle IE, that is. IE er ganske praktisk, da det meste funker i IE. Etter at IE ble fanebasert ser egentlig ikke jeg noe problem med å bruke det. ^^ Og joda, IE kan fint være like gøy som Firefox. ^^ Men, om vi først skal diskutere hva som er innstallert på PCen min, kan vi gå over til å tipse meg om et alternativ til iTunes? ^^ Liker man iTunes så er vel Mediamonkey det beste valget. Krever MYE mindre av systemet. Glem det. Slett begge og bruk Opera! Opera kan dø for min del. Helst fort, men ikke smertefritt. =) Why oh why? Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Moren til Therese! :O wOOt! Er ho sexy eller? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Nie: Hadde jeg vært moderator nå ville du fått ferie =3 Du har helt skadede meninger om programvare, og tilogmed Chris Crocker har sunnere meninger enn deg. Hjelp! Yo-naz. I love you. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Moren til Therese! :O wOOt! Er ho sexy eller? Hell yeah! Bare spør Epletøs Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Hell yeah! Bare spør Epletøs Cool.. Skjer dette IRL eller via bilder? For jeg er med på begge så lenge reiseutgiftene ikke overstiger prisen på ei middels god prostituert Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 wOOt! Er ho sexy eller? Hell yeah! Bare spør Epletøs Hun er helt VILL! Lenke til kommentar
Nie Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Fordi?.. Jeg har hatt så mye bugsting med opera (som mest sannsynlig er brukerfeil, men det driter jeg i) at jeg hater det. ^^ Nie: Hadde jeg vært moderator nå ville du fått ferie =3 Du har helt skadede meninger om programvare, og tilogmed Chris Crocker har sunnere meninger enn deg. Hjelp! Ferie? Hvor? x) Neida, men liksom. IE er ikke så ille som dere vil ha det til, det nekter jeg å tro. x) Men, om det er en trøst, jeg går nok over til Firefox igjen om ikke så lenge. ^^ Liker man iTunes så er vel Mediamonkey det beste valget. Krever MYE mindre av systemet. Thanks. ^^ Da tester jeg ut det senere i dag. =D Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Question: hva er IKKE emo?Jeg. tenker på utseende:P jeg bruker mere alternative klær. a folk ikke vet forskjell. emoer er jo attention hoes. Okei. La meg bare forklare at disse innleggene hvor jeg har kalt alt emo har vært tull. Emo er en jævla musikksjanger, stilen de fleste kaller emo heter scene. Kommer fra myspace-scenen hvor folk dro en indie-stil inn i noe mørkere og mindre fargerikt. Det er blitt en syk trend å være "emo" og det er trist. Jeg blir selv kalt emo fordi jeg liker My Chemical Romance. Jeg skammer meg ikke over å høre på et band som appellerer til meg, je har hørt på dem siden I Brought You My Bullets, You Brought Me Your Love var helt nytt, da var det ingen i Norge som hadde peiling på hva scene var en gang. Litt mer informasjon om hva scene-kids egentlig er tror jeg neppe hadde skadet noen. hehe. enig. jeg hører på muse,,,MUSE... og blir kalt emo. samme med punk band herrigud folk kan vel høre se forskjell. blir porvosert etter hvert. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) Jeg tror jeg har gått fra vettet. All rasjonell tankegang er borte. *poff* Sånn går det når jeg får 13 000,- til overs i en måned. Endret 16. januar 2008 av Heilage Lenke til kommentar
edge Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) Vil foreslå å slette litt info fra det bildet om du er redd for identiteten din, Heilage Kule filmer forresten Endret 16. januar 2008 av edge Lenke til kommentar
Nie Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Ohah! Hadde jeg nå hatt hukommelse bedre enn en gullfisk skulle jeg møtt opp på døren hos Heilage og kidnappet de greiene der. ^^ Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) Vil foreslå å slette litt info fra det bildet om du er redd for identiteten din, Heilage Jeg hadde ærlig talt forventet mer av en moderator Endret 16. januar 2008 av Den store P Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Dreit meg ut der gitt. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Jeg tror jeg har gått fra vettet. All rasjonell tankegang er borte. *poff* Sånn går det når jeg får 13 000,- til overs i en måned. Fortsett sånn Shopping er terapi. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Dreit meg ut der gitt. Viser jo bare at moderatorer er mennesker de å Lenke til kommentar
j-- Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Jeg tror jeg har gått fra vettet. All rasjonell tankegang er borte. *poff* Sånn går det når jeg får 13 000,- til overs i en måned. Sweet! Så nå har du fortsatt massemasse penger til overs? Hva skal man gjøre med de? =D Lenke til kommentar
Nie Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Dreit meg ut der gitt. Viser jo bare at moderatorer er mennesker de å Nei, det viser at selv guder gjør feil. ^^ Lenke til kommentar
edge Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Dreit meg ut der gitt. Du får endre signaturen din til "Now I must move" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg