Programvare Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 God morgen alle sammen! Det er deilig å kunne våkne tidlig helt av seg selv for en gangs skyld. enig! Er første dagen på 3 uker jeg ikke har forsovet meg! Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 God morgen alle sammen! Det er deilig å kunne våkne tidlig helt av seg selv for en gangs skyld. enig! Er første dagen på 3 uker jeg ikke har forsovet meg! Å være student i England har tydeligvis gjort meg godt, haha, for jeg la meg alltid tidlig, og dermed sto jeg opp tidlig sånn helt naturlig. Og slik har det vel egentlig fortsatt etter at jeg kom hjem til Norge også. Riktignok, i går var jeg så sliten etter jobb at jeg la meg i nitida. Det var herlig altså, og sov til klokka seks i dag. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Forsovet meg i dag. Yee. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Jeg vil ikke på teit jobbting i dag. Meh! Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Selvfølgelig vil du det Lenke til kommentar
OinkOink Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Jobb er morro! Ehh nei.. <ut å traske i sluddet> Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 (endret) Såkalt god morgen, selv om jeg allerede er innstillt på at det blir en bedriten dag. Endret 26. november 2008 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Goooooooooooooood moooooooooorning Vietnam! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Fy faen, jobb suger Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Etter halvannen time med søvn er ja da utrolig uthvilt....... Nei. Ikke spesielt. Søvnproblemer er jævlig -_-" Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Ja, da var det nok en dag. På tide å spise frokost og så få ferdig prosjektet. 360 er, PS3 er bare bakoverkompatibel hvis du kjøpte før den nedstrippede utgaven. Alle PS3 er bakoverkompatibel med PS1-spill, det er PS2-spill forskjellen ligger på. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Selvfølgelig vil du det Nei, ikke i det hele tatt, faktisk. Men jeg er nå kommet meg hit allikevel da. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Foto idag, vi skal ta lysbilder, og jeg har bare dårlige bilder til nå, frist er til neste Onsdag Oo Blir nok en del fotografering på meg den neste uka nå ja Oo Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Greit, eg har eit spørsmål til dykk: Eit ektepar har to barn. Ved simulering skal vi finne sannsynligheita for at det er to jenter. Vi kastar to myntar 100 gonger og teller kor mange gonger begge visar krone, kor mange gonger den eine visar mynt og den andre visar krone, og kor mange gonger begge visar mynt. Dersom begge myntane visar krone, seier me at det er to jenter. a) Kor mange gonger fekk du to krone blant dei 100 kasta? b) Kva trur du er sannsynligheita er for at ekteparet har to jenter? c) Kva trur du er sannsynligheita er for at ekteparet har to guttar? d) Kva trur du er sannsynligheita er for at den eine er jente og den andre er gut? e) Kva trur du er sannsynligheita er for at den eldste er er gut og den yngste er jente? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 b,c,d,e - Alle 1/4 sjangs Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Minn meg på å aldri adde IT-folk på msn igjen Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Mjaaa.. Det fødes vel flere jenter(?) enn gutter, så sannsynligheten for å få jente blir vel da litt større enn den er for å få gutt. Om man skal tenke på sånne ting, altså. Dessuten kan det vel bli feil å bare si at det er 1/4 sannsynlighet, da man gjerne skal regne på det. Og når det gjelder sannsynlighet, er det ikke sikkert svaret er så sannsynlig som en skulle tro. Kanskje? Sannsynlighetsregning suger rumpe Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 b,c,d,e - Alle 1/4 sjangs Les spørsmål d igjen... Vi har 4 mulige kombinasjoner JJ, JG, GJ, GG JG og GJ er begge gyldige kombinasjoner for spørsmål d, altså 2/4, forkortet 1/2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg