j-- Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) Men, så har vi lært noe av dette. Ikke kjør spill, photoshop, IE, Firefox, iTunes, og diverse andre programmer samtidig. PCen liker ikke det. x) Du burde være glad om PC-en din ikke får blåskjerm når du har iTunes installert Edit: La oss utvide det til IE og iTunes.. Endret 16. januar 2008 av clvn Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 f*uck deg a hanekam emooo!Awww, så søtt. Lenke til kommentar
edge Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) Hva er Boys of Europe, da? EDIT - Eller Dressmann? *har to klesbutikker i byen, annet enn HM og Cubus:/* Endret 16. januar 2008 av edge Lenke til kommentar
Nie Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Selvsagt, jeg sitter klar med passer og saks. Flotte greier. ^^ Du får gjort mye fornuftig med alt det oppe samtidig eller? Ja. Egentlig. ^^ Eller. Med tanke på at jeg ikke har internet på laptopen atm, så fatter jeg egentlig ikke hvorfor jeg hadde oppe IE og Firefox... oO Du burde være glad om PC-en din ikke får blåskjerm når du har iTunes installert Jeg har prøvd andre programmer, men alt suger jo rumpestump. oO iTunes har enkelt design og er oversiktelig. Eneste jeg har funnet som passer meg. x) Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 f*uck deg a hanekam emooo!Awww, så søtt. det som jeg tenker på når jeg hører emo er tokio hotell. æsj:D Lenke til kommentar
Nie Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Edit: La oss utvide det til IE og iTunes.. Når man blir lei av Firefox så er IE egentlig en ganske gøy ting. ^^ Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Hva er Boys of Europe, da? EDIT - Eller Dressmann? *har to klesbutikker i byen, annet enn HM og Cubus:/* Emo det og. H&M også. Bare så det er nevnt, liksom. det som jeg tenker på når jeg hører emo er tokio hotell. æsj:D Tokio Hotel er jo ikke emo. De er poprock, og er populære blant trettenåringer pga. vokalisten. Emo er en sjanger som er voldtatt totalt. Alternative rock er emo, operarock er emo, noe hardere rock er emo, handler tekstene om ting som går dypere enn hva man skal ha på seg på skoleballet er det emo. Sjiiz. Dashboard Confessional, My Chemical Romance og From First to Last er alle tre emo. De høres ikke akkurat... Like ut. Edit: La oss utvide det til IE og iTunes.. Når man blir lei av Firefox så er IE egentlig en ganske gøy ting. ^^ Heng deg. IE er et virus som kommer ferdiginnstallert på pc-en din. *knurr* Bruker IE for å se om kodene mine fungerer, og jeg hater at jeg må gjøre det. Fuck. It.. Lenke til kommentar
edge Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) Question: hva er IKKE emo? Endret 16. januar 2008 av edge Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 tenker på utseende:P jeg bruker mere alternative klær. a folk ikke vet forskjell. emoer er jo attention hoes. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Når man blir lei av Firefox så er IE egentlig en ganske gøy ting. ^^ Heng deg. IE er et virus som kommer ferdiginnstallert på pc-en din. *knurr* Bruker IE for å se om kodene mine fungerer, og jeg hater at jeg må gjøre det. Fuck. It.. Takk eple, nå slapp jeg å skrive så mye selv Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) Når man blir lei av Firefox så er IE egentlig en ganske gøy ting. ^^ Hvordan kan IE bli GØY? Endret 16. januar 2008 av espennyh Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 teite eldre kvinnfolk på telefonen! men fikk henne til og kjøpe 2 telefon abb av meg Lenke til kommentar
edge Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Når man blir lei av Firefox så er IE egentlig en ganske gøy ting. ^^ Hvordan kan IE bli GØY? Glem det. Slett begge og bruk Opera! Lenke til kommentar
Nie Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Altså, for det første, jeg innstallerte IE helt selv, eller. Oppdateringen som jeg trenger for å takle IE, that is. IE er ganske praktisk, da det meste funker i IE. Etter at IE ble fanebasert ser egentlig ikke jeg noe problem med å bruke det. ^^ Og joda, IE kan fint være like gøy som Firefox. ^^ Men, om vi først skal diskutere hva som er innstallert på PCen min, kan vi gå over til å tipse meg om et alternativ til iTunes? ^^ Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 bare spørr store p. han skal bare sedeg naken, men det er vel verdt det? Hvem skal jeg se naken? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Question: hva er IKKE emo?Jeg. tenker på utseende:P jeg bruker mere alternative klær. a folk ikke vet forskjell. emoer er jo attention hoes. Okei. La meg bare forklare at disse innleggene hvor jeg har kalt alt emo har vært tull. Emo er en jævla musikksjanger, stilen de fleste kaller emo heter scene. Kommer fra myspace-scenen hvor folk dro en indie-stil inn i noe mørkere og mindre fargerikt. Det er blitt en syk trend å være "emo" og det er trist. Jeg blir selv kalt emo fordi jeg liker My Chemical Romance. Jeg skammer meg ikke over å høre på et band som appellerer til meg, je har hørt på dem siden I Brought You My Bullets, You Brought Me Your Love var helt nytt, da var det ingen i Norge som hadde peiling på hva scene var en gang. Litt mer informasjon om hva scene-kids egentlig er tror jeg neppe hadde skadet noen. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Glem det. Slett begge og bruk Opera! Opera kan dø for min del. Helst fort, men ikke smertefritt. =) Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Når man blir lei av Firefox så er IE egentlig en ganske gøy ting. ^^ Hvordan kan IE bli GØY? IE blir gøy når man liker bluescreen. "Look at the pretty colors!" Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Espen, jobber du på Current? Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Glem det. Slett begge og bruk Opera! Opera kan dø for min del. Helst fort, men ikke smertefritt. =) Fordi?.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg