Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mange velger jo å gå på universitet og høyskole fordi de vil lære seg mer, utvikle seg selv og kanskje realisere sine drømmer. Det er jo ikke alle som vil bli elektrikere, hjelpepleiere, kokker o.s.v. Høyskole- og universitetsutdanning kan ses på som verktøy for å oppnå sine mål. Finnes mange grunner.

Lenke til kommentar
Mange velger jo å gå på universitet og høyskole fordi de vil lære seg mer, utvikle seg selv og kanskje realisere sine drømmer. Det er jo ikke alle som vil bli elektrikere, hjelpepleiere, kokker o.s.v. Høyskole- og universitetsutdanning kan ses på som verktøy for å oppnå sine mål. Finnes mange grunner.

Eller for å utsette voksenlivet. Gruer meg allerede til dagen jeg må gå på jobb, jobbe overtid, ha ansvar'n'shit.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Nå er jeg lei av og sitte på jobb!

Ut mot ettermiddagene blir det så sinnsykt kjedelig, er liksom ikke noe og gjøre overhodet.

Heldigvis for min del så går det en buss hjemover om ca. 5 min.. :wee:

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar

Har en del kamerater som har/hadde det som plommen i egget før og etter yrkesfaglig, jobbmessig sett.

Jeg klarer ikke å forstå hvordan folk som ikke kunne fordra VGS klarer en full jobbuke, hvor arbeidet faktisk betyr noe, og dagene varer mye lengre.

In before "lønn": studielån føles jo nesten som nettopp det.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...